Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat gaan jullie doen op koningsdag?

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 27 Apr 2015 12:59

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Ik vind het alleen heel jammer dat Amalia zo donker gekleed is, niet echt heel feestelijk...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem114

Bericht 27 Apr 2015 13:00

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Wat ik wel heel leuk vind, is dat ze op de nieuwe officiële foto, haar oordopjes nog heeft hangen :D
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 27 Apr 2015 13:02

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Hahaha ja!!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem187

Bericht 27 Apr 2015 13:49

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Maxima en Amalia die fanatiek meezingen met Nielson. Heerlijk!
<<

Anoniem149

Bericht 27 Apr 2015 15:36

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Bazinga schreef:Wat ik wel heel leuk vind, is dat ze op de nieuwe officiële foto, haar oordopjes nog heeft hangen :D

Haha dus toch? Ik zat me ook al af te vragen of dat serieus oordopjes waren.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 27 Apr 2015 16:47

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Voorgaande jaren was ik wel vaak in de stad, met een groepje vrienden dansen tot het te koud wordt :) Maar dit jaar ben ik Amsterdam juist uitgegaan want had gisteravond een verjaardag in Groningen. En de vrijmarkt die we bezocht hebben was wel echt beter te doen dan die in Amsterdam.
#teammaple🍁
<<

Anoniem114

Bericht 27 Apr 2015 16:48

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Serendipity schreef:Maxima en Amalia die fanatiek meezingen met Nielson. Heerlijk!


Sowieso, hoe Maxima op elk liedje wel aan 't bewegen was. Zo leuk om te zien!

@Elize, ja volgens mij zie je echt gewoon oordopjes bungelen!

Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 27 Apr 2015 17:02

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Haha ja zeker weten oordopjes! En wat is Maxima toch een mooie vrouw hè.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers