Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik heb een stalker

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 23 Apr 2015 17:38

Re: Ik heb een stalker

Er hangen inmiddels briefjes hier. Eigenaar van de stalker is haar al tien dagen kwijt :nopompom:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem185

Bericht 23 Apr 2015 18:19

Re: Ik heb een stalker

Reva schreef:Er hangen inmiddels briefjes hier. Eigenaar van de stalker is haar al tien dagen kwijt :nopompom:

Nah, gelukkig wel dat ze dan nu herenigd kunnen worden. Wel jammer voor jou dat je haar moet missen!
<<

Anoniem301

Bericht 23 Apr 2015 18:50

Re: Ik heb een stalker

Lampenkapje schreef:
Reva schreef:Er hangen inmiddels briefjes hier. Eigenaar van de stalker is haar al tien dagen kwijt :nopompom:

Nah, gelukkig wel dat ze dan nu herenigd kunnen worden. Wel jammer voor jou dat je haar moet missen!

Maar die kat loopt nog ergens buiten he. Hopelijk vinden ze mekaar!
<<

Anoniem185

Bericht 23 Apr 2015 18:56

Re: Ik heb een stalker

Carrie schreef:
Lampenkapje schreef:
Reva schreef:Er hangen inmiddels briefjes hier. Eigenaar van de stalker is haar al tien dagen kwijt :nopompom:

Nah, gelukkig wel dat ze dan nu herenigd kunnen worden. Wel jammer voor jou dat je haar moet missen!

Maar die kat loopt nog ergens buiten he. Hopelijk vinden ze mekaar!
Oh ik dacht dat ze ondertussen bij jou binnen zat! Sorry, verkeerd begrepen!
<<

Anoniem149

Bericht 23 Apr 2015 20:05

Re: Ik heb een stalker

Misschien even tegen de eigenaar zeggen dat ze overal aan moeten bellen, aangezien ze bij jou ook even binnen zat.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 24 Apr 2015 09:38

Re: Ik heb een stalker

Aah cutie, haha!
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 24 Apr 2015 14:17

Re: Ik heb een stalker

Ja ik heb haar baasje al gesproken. Leuke meid, intens verdrietig. Was wel blij om te horen dat ze iig afgelopen donderdag nog leefde. Maar ja wat is de kans dat ze zich hier nog een keer komt melden? Ik kon haar echt niet tijdelijk houden, heb een behoorlijke kattenallergie en we werden gewoon niet verder geholpen bij amivedi etc. Mocht ze nog hier voor het raam verschijnen, dan sluit ik haar in de badkamer op.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem149

Bericht 25 Apr 2015 19:43

Re: Ik heb een stalker

Hoop in ieder geval dat het beestje snel terecht is.

Ik vind sowieso dat koe goed gehandeld hebt hoor. Ik zou denk ik ook niet zomaar een 'vreemde' kat binnenhouden.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers