Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 19 Apr 2015 13:56

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Fred schreef:Precies wat Exo zegt bedoel ik. Muse en Radiohead zijn bands die nog steeds experimenteren en hun eigen weg inslaan.

Ik heb heel wat concerten gezien en bij Coldplay zijn de optredens echt verandert. Van eerst toen het nog echt om de zang/muziek gaat tot hele grote shows waar voornamelijk de hits werden gespeeld.

Bij Radiohead gaat het bij een optreden nog steeds om de muziek. Geen grote show met vuurwerk en andere toeters en bellen. Het leuke van die optredens is ze hun hits niet eens allemaal spelen (geen creep bijv) en het mooiste optreden was het optreden in het Westerpark zonder de 'hit' Paranoid Android.

Alle Nederlandstalige muziek vind ik wat kort door de bocht. Luister maar eens naar Spinvis. Dat is heel wat anders dan een Borsato of Jan Smit.

Precies. En ook Ramses Shaffy, Boudewijn de Groot zijn echt grootse Nederlandstalige artiesten. The Scene de De Dijk ook. Maar er is een verschil tussen Nederlandstalige muziek en ECHT Nederlandstalige muziek. Bij Nederlands talig denkt men doorgaans aan de simpele trekzak muziek van artiesten zoals : Jan Smit, Frans Bauer en De Toppers etc. Maar er zijn ook echt nog de betere artiesten gelukkig.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 19 Apr 2015 14:21

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Dat is ook wel weer waar. Nederlanstalig was van mij te kort door de bocht, dacht inderdaad aan Jan Smith, Nick & Simon, dát Nederlandstalige genre. De Dijk, Van Dik Hout, Acda en de Munnik, Spinvis etc had ik wel heen willen gaan.
L2014 & H2017
<<

Anoniem147

Bericht 19 Apr 2015 15:14

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Die laatste groep zou ik ook niet heen gaan. Niet omdat ik hun muziek niet fijn vind om te luisteren maar omdat dat mij gewoon niet trekt.

Hier in huis draait mijn man nog wel eens De Dijk. En verder ken ik die andere artiesten wel en ook wel wat nummers maar ik hou gewoon niet van de Nederlandse taal in liedjes.

Nu ben ik ook niet echt een muziek liefhebber en luister ik het liefste naar Top 40 of naar foute nummers uit het begin van de zero's omdat ik daar leuke herinneringen aan heb haha.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 19 Apr 2015 15:17

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Ja dat snap ik wel Marni. Ik vind het ook ergens gek dat er Nederlands word gezongen in liedjes. Omdat je eigenlijk bijna alleen maar Engelstalige liedjes hoort op de radio enzo.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem301

Bericht 19 Apr 2015 19:58

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Spinvis is inderdaad tof! Van Dikhout kan ik ook waarderen, prachtige teksten.
<<

Anoniem123

Bericht 19 Apr 2015 20:17

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Anouk, alleen die heksenstem al brrrr
hardcore
hardstyle
<<

Anoniem280

Bericht 20 Apr 2015 07:20

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Nick en Simon zijn al eens bij ons in het dorp geweest, was toen super, maar zou niet snel weer heen gaan.
Ik ga eigenlijk overal wel heen.
Jett Rebel 1 keer gezien, wat verschrikkelijk, nooit meer.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 20 Apr 2015 10:17

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

SarahKey schreef:Anouk, alleen die heksenstem al brrrr
hardcore
hardstyle


En ik vind haar ook totaal niet sympathiek overkomen.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem288

Bericht 20 Apr 2015 13:34

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 15:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zero

Bericht 24 Apr 2015 12:14

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Ik wil sowieso niet dood gevonden worden, dat voorop gesteld, en al helemaal niet bij concerten waar ik graag naar ga (Muse - kan niet wachten tot die weer komen!)

Maar om het even in de juiste term te houden...


...

Ik weet het eigenlijk niet. Ik ga geen geld neerleggen voor artiesten die me niet boeien, maar ik ben laatst ook perongeluk bij de Vrienden van Amstel Live terecht gekomen terwijl ik altijd dacht dat ik dat vreselijk vond.
Met een heleboel alcohol op was het best een leuke avond. Dus ach.
Het zou juist grappig zijn als ik dood gevonden werd bij een concert waarbij mensen zich echt afvragen wat ik daar in vredesnaam deed.

They will never know...

*spookgeluiden*
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers