Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Apart cadeau als bruidsmeisje aan bruid of alleen aan paar?

<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 20 Apr 2015 15:44

Apart cadeau als bruidsmeisje aan bruid of alleen aan paar?

Hi, ik ben gevraagd als bruidsmeisje van een goede vriendin van mij. Super leuk natuurlijk en ben alleen als klein meisje bruidsmeisje geweest, maar dit is in het buitenland en daar zijn ze meer van de Amerikaanse variant met maid of honor en dergelijke. Nu vroeg ik mij af: is het de bedoeling dat ik naast het cadeau voor het bruidspaar ook nog een cadeautje geef aan alleen de bruid? Het is denk ik wel leuk als ik haar misschien nog iets kleins geef, of vinden jullie dat niet zo fair richting de bruidegom?
<<

Anoniem119

Bericht 20 Apr 2015 15:46

Re: Apart cadeau als bruidsmeisje aan bruid of alleen aan pa

Dat ken ik niet, die gewoonte.
Wel kan jij een cadeautje van haar verwachten, als ze t echt traditioneel Amerikaans aanpakt.

Overigens betekent dat niet dat jij dat dan niet moet doen hé. Als jij iets leuks weet voor haar... Zeker doen. Misschien kan je t die ochtend geven, als ze zich klaar maakt en jij bent daarbij. Wel heel persoonlijk dan!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 20 Apr 2015 19:44

Re: Apart cadeau als bruidsmeisje aan bruid of alleen aan pa

Ok dankje voor je reactie! Ik wist niet dat ik juist van haar een cadeautje eventueel krijg joh, wat grappig. Ik kijk wel even, als ik iets leuks tegenkom dan doe ik het en zo niet dan houd ik het bij het cadeau voor het bruidspaar.
<<

Anoniem119

Bericht 20 Apr 2015 19:56

Re: Apart cadeau als bruidsmeisje aan bruid of alleen aan pa

Ja geeft geen garantie dat ze dat doet natuurlijk, maar dat is wel gebruikelijk.
<<

Anoniem123

Bericht 23 Apr 2015 07:04

Re: Apart cadeau als bruidsmeisje aan bruid of alleen aan pa

als jij haar iets aparts wil geven, dan moet je dat doen. Ze is een goede vriendin en ik zou dat daarom ook zo doen.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 23 Apr 2015 08:22

Re: Apart cadeau als bruidsmeisje aan bruid of alleen aan pa

Ik had toen mijn beste vriendin ging trouwen een fotoboek gemaakt met foto's van dingen die wij samen gedaan hadden.
En daarnaast een cadeau voor de bruid een bruidegom samen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 23 Apr 2015 08:32

Re: Apart cadeau als bruidsmeisje aan bruid of alleen aan pa

Dat is ook wel een leuk idee inderdaad Jezzie, zo'n fotoboek. Denk dat ik dat ga doen!
<<

Anoniem119

Bericht 23 Apr 2015 09:02

Re: Apart cadeau als bruidsmeisje aan bruid of alleen aan pa

Dat is wel super lief, Bailando!

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers