Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 20 Apr 2015 07:15

Re: Weight Watchers

Ik heb een roerige tijd gehad ( en nog ), dus heb me niet bezig gehouden met ww. En ik had niet eens de puf om hier mee te lezen. Dat ga ik nu 'even' doen, haha. Maar gelukkig ben ik wel op gewicht gebleven. Dus nu 7 kilo eraf in totaal.
Vanaf nu kom ik weer lekker meeschrijven hoor, als ik nog welkom ben :p.
Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 20 Apr 2015 07:35

Re: Weight Watchers

Dat is de kracht van weight watchers toch Lana? Je kan elke dag weer starten. Wees welkom en zet hem op!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 20 Apr 2015 18:35

Re: Weight Watchers

Net wezen wegen en er is 1,4 kg af in een week! Hoppa :banaan:
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 20 Apr 2015 19:07

Re: Weight Watchers

Oh hellow gorgeous dress! Wow! Hij is echt heel mooi zeg!

Je gaat lekker Siep!

Wat vervelend Lana. Uiteraard ben je hier welkom.
L2014 & H2017
<<

Anoniem193

Bericht 20 Apr 2015 19:24

Re: Weight Watchers

Lana: ga ervoor! Je kan het!

Siep: super gedaan!

Lejow, is dat hetzelfde jurkje als iemand van fb die hier volgens mij niet meer komt? Ik vind hem leuk!

Bij mij is er weer 0,7 af en ik hoef nu nog maar 0,7 :) komende 2 weken geen cursus, 11 mei pas weer! Best wel eng vind ik dat. geen controle.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 21 Apr 2015 16:42

Re: Weight Watchers

Mooie jurk Lejow! Heb je hem besteld?

Alibi, goed bezig joh! Nog maar 0,7 kilo. You can do it!!

Lana, veel succes!

Siep, wat een top resultaat! Gaat lekker zo :)

Mijn weekend was niet heel gezond (onverwacht uit eten met mijn ouders en toen heb ik een hoofdgerecht en toetje genomen) en gisteren een halve pizza gegeten als avondeten (wel slechts een halve, normaal zou ik een hele eten ;)). Vanavond laatste volleybal training van het seizoen en de rest van de week proberen normaal te eten. Hopelijk ben ik dan vrijdag wel ietsje afgevallen...of op zijn minst hetzelfde gewicht als afgelopen week.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Apr 2015 19:43

Re: Weight Watchers

Klopt Alibi!
Ik heb gelijk gecheckt waar die vandaan kwam hahahaha!
De S is helaas te klein bij mijn borsten, en de l wat te groot, maar die ga ik in laten nemen, want die zit verder wel het mooist (en de m is er nog steeds niet, en ik WIL gewoon die jurk).

Wow, Siep en Alibi, goed gedaan, weer afgevallen!

GP, op zich geeft zon weekend niks. Je hebt nog tot vrijdag! Dus nu gewoon netjes opletten de rest van de dagen.

Ik ben echt onwijs opgeblazen de laatste dagen, bluh.. Woog vanavond 73 kilo :palm:
Heb me gister en vandaag super aan mijn punten gehouden.. dus hoop toch dat er zaterdag wat af is.
<<

Anoniem193

Bericht 22 Apr 2015 08:29

Re: Weight Watchers

GreenPepper: Je hebt nog een paar dagen, dat moet lukken! Extra blokje wandelen scheelt ook weer ;)

Lejow: Ah balen dat de M er niet is! Als je iemand weet die het kan innemen is het goed toch, probleem opgelost!
Oh dat opgeblazen gevoel is irritant. Bij mij helpt het dan om een paar dagen geen brood te eten. Bij jou misschien ook?

Gisteren heb ik weer hardgelopen, vanavond naar bodypump en na die tijd hardlopen, morgen avond hardlopen en vrijdag een weekend weg ;) Ik heb mij voorgenomen om met het weekend weg ook elke dag een wandeling te maken van 30 minuten om zo hopelijk wat te compenseren. (de rest van de dag zit ik op de motor en op terrasjes :p)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 22 Apr 2015 09:05

Re: Weight Watchers

Ik moet helemaal wennen aan je avatar Alibi!
<<

Anoniem193

Bericht 22 Apr 2015 09:07

Re: Weight Watchers

Caro schreef:Ik moet helemaal wennen aan je avatar Alibi!


Sorry. Ik was de qr-code zat.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 22 Apr 2015 09:10

Re: Weight Watchers

Haha, dat snap ik maar dit is wel het andere uiterste ;-).
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 22 Apr 2015 09:22

Re: Weight Watchers

Het is echt een mooi jurkje Lejow! Zal jou vast en zeker heel mooi staan. Wel een aan foto showen he ;)

Goed bezig Alibi!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem193

Bericht 22 Apr 2015 09:27

Re: Weight Watchers

Caro schreef:Haha, dat snap ik maar dit is wel het andere uiterste ;-).


Had je liever een zwart witte smiley gehad?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 22 Apr 2015 09:29

Re: Weight Watchers

Alibi schreef:
Caro schreef:Haha, dat snap ik maar dit is wel het andere uiterste ;-).


Had je liever een zwart witte smiley gehad?


Ja. Dan maak je me gelukkig ;-).
<<

Anoniem193

Bericht 22 Apr 2015 10:12

Re: Weight Watchers

Caro schreef:
Alibi schreef:
Caro schreef:Haha, dat snap ik maar dit is wel het andere uiterste ;-).


Had je liever een zwart witte smiley gehad?


Ja. Dan maak je me gelukkig ;-).


:D
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 22 Apr 2015 10:36

Re: Weight Watchers

Bedankt allemaal!!

Alibi, wat goed weer 0,7 kilo. En je bent er nu echt bijna!! Echt zo knap. Weer een gezellig weekend voor de boeg, geniet ervan. En met mate, haha.

Green_Pepper: Heb je er wel van genoten? Hopelijk ben je iets afgevallen of in ieder geval niet aangekomen.

Lejow: Zijn jullie nog lid van WW? Ik heb nog niet teruggelezen, het is aardig wat ;). Balen van die jurk zeg! Wie weet wordt het nog aangevuld? Ik heb even gemist om welke jurk het gaat. Foto? :)
Dat opgeblazen gevoel is heel herkenbaar :(.

Siep, wauw wat goed! In 1x weer 1,4 kilo. Heb je iets speciaals gedaan deze week?

All: Zo gek, ik ben 7 kilo afgevallen en vooral mijn buik zag ik iets minder worden. In die 6 weken dat ik rustig aan heb gedaan, ben ik helemaal niet aangekomen, maar mijn buik lijkt weer dikker. Zo gek! En balen!
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Afbeelding
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 22 Apr 2015 11:04

Re: Weight Watchers

Kan het niet zijn dat je darmen wat voller zijn Lana? Of wat vocht? Ik heb ook momenten dat het slanker voelt en andere momenten dat het voller voelt terwijl op de weegschaal geen verschil is te zien.

@Lejow, ik gebruik appelazijn, 3 maal daags een glas met 3 eetlepels en verder water of sap. Helpt goed voor de ontlasting en om het opgeblazen gevoel weer weg te krijgen.

@Alibi, wat ben je goed aan het sporten!

Ik heb het gelukkig weer helemaal te pakken, elke dag zakt het weer een beetje :D Wel komende week 2 etentjes gepland, dus van te voren maar even goed kijken wat de beste keuze is. Vorige week ook eindelijk weer lekker gesport, body combat, maar heb nu al twee dagen barstende hoofdpijn en misselijk, dus vanavond sla ik over.
Laatst mij kledingkast uitgezocht en zoveel kleren weggedaan die te groot zijn. Ook wel wat oude kleren gevonden die nu wel weer passen, zo fijn! Heb ook nog een streefjurkje liggen, die past nog lang niet, maar hoop het ooit te halen. Was er meteen verliefd op maar ze hadden maar 2 maten, dus gewoon gekocht (was ook maar 15 euro in een outlet :D)

@MzCharlotte, ik heb maandag als officiele ww weegdag staan, hoewel ik daar eigenlijk niet blij mee ben want na het weekend weeg ik dan toch wat meer, op dinsdag is het al weer veel minder bijvoorbeeld. Wilde het eens verleggen, maar toen versprongen mijn weekpunten en ook al mijn weegmomenten die al waren ingevoerd dus heb het maar weer terug gezet. Maar verder weeg ik eigenlijk elke dag (meestal 's ochtends en 's avonds). Doe ik al sinds vorig jaar januari en gaat prima. Ik zie precies wat er wanneer met mijn gewicht gebeurd. En het is geen obsessie bij mij, want het gebeurd natuurlijk ook wel eens dat ik vergeet te wegen of dat niet kan.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 22 Apr 2015 11:40

Re: Weight Watchers

Lekker gevoel is dat he Jorja! Lekker doorgaan zoals je het nu doet en dat komt dat jurkje vanzelf toch?

Lana, nee ik heb niet iets bijzonders gedaan. Ben zelfs het weekend weg geweest met een groep meiden, wezen lunchen en uiteten maar voor de rest gewoon bewuste keuzes gemaakt qua eten (bv niet het ontbijt brood met de rest mee eten maar mijn eigen yoghurt ontbijt gegeten). Het is wel even balen natuurlijk maar ik wist waarvoor ik het deed. Dus dan is het extra lonend als er in een week 1,4 van af is.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Apr 2015 17:21

Re: Weight Watchers

Ik weet waar het opgeblazen gevoel van komt hoor.. Eigenlijk ben ik lactose intolerant :palm:
Ik ontbijt wel elke dag met vanille yoghurt en dat gaat gelukkig goed, maar op het moment dat ik er te veel andere melk dingen naast eet, en sowieso eens in de zoveel tijd, heb ik zo'n week.
Heb het idee dat ik nou alweer een stuk lichter ben dan gister avond :P

Er volgt natuurlijk een aanfoto van de jurk!
Waarschijnlijk kan mijn collega hem innemen, en anders is er vast een reparatie turk :)

Alibi, ik eet al praktisch geen brood, ben echt absoluut geen broodmens!

Lana, raar, geen idee waar dat aan zou kunnen liggen, mijn buik is wel minder geworden maar vind m nog steeds dik.. buhh

Jorja, ik drink ook alleen water eigenlijk!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 22 Apr 2015 17:52

Re: Weight Watchers

Oh het staat een beetje krom, maar bedoelde de appelazijn in een glas water (of sap als je het niet lekker vind). Maar goed dat je weet dat het door lactose komt. Ik beperk ook mijn zuivel, merk dat mijn lichaam dat fijner vind.
Ik drink imderdaad ook alleen maar water of kruidenthee. Heel soms water met een smaakje (barleduc of spa hebben het zonder toegevoegde zooi). Denk dat ik in 16 maanden nog geen 5 glazen frisdrank heb gehad.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Apr 2015 07:24

Re: Weight Watchers

Woehoe! 0,7 kilo er af!!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 25 Apr 2015 07:56

Re: Weight Watchers

Lekker lejow, goed bezig!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 25 Apr 2015 10:19

Re: Weight Watchers

Jorja, het zou heel goed vocht kunnen zijn inderdaad. Ik heb ook zo'n moeite met veel water drinken. Waarom weet ik ook niet.
Wat fijn zeg dat je zoveel kleding weer aankan en dat een deel te groot is geworden.

Siep, 1,4 kilo is zeker lonend! :) En ondanks je gezellige weekend.

Lejow, wat goed zeg 0,7 kilo!


Ik moet er echt op letten dat ik genoeg drink. Op een of andere manier wil het gewoon niet lukken. En ja dit heb ik hier ook al 100x gezegd, maar het is nog niks veranderd, haha.
Volgende week gaan we op vakantie en mag ik mijn bikini weer aan. Ik had wel gehoopt dat ik meer was afgevallen, maar nu ga ik dus weer als dikkerd heen. Beetje jammer!
Maarja de afgelopen maanden een hoop meegemaakt, dus ik mag ook al blij zijn dat de 7 kilo, die ik was afgevallen, gelijk gebleven is ;).

Nog leuke plannen voor het weekend? Ik ga zondagavond gezellig naar de markt, gezellig altijd!
En zometeen nog even de laatste vakantie inkopen doen :).
Afbeelding
<<

Anoniem237

Bericht 25 Apr 2015 10:42

Re: Weight Watchers

Lana, waarom zet je geen 1,5 liter fles op tafel of het aanrecht met een glas ernaast. Dan kun je er de hele dag over doen om die fles leeg te krijgen en weet je zeker dat je 1,5 liter water gedronken hebt.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 25 Apr 2015 10:50

Re: Weight Watchers

Genoeg drinken werkt bij inderdaad ook door het klaar te zetten. Op het werk gewoon eeen grote kan heet water voor thee. Thuis een liter fles water. En wat i, vaak doe is als ik honger heb, maar het eigenlijk nog te vroeg is mijzelf te verplichten om eerst een halve fles leeg te drinken.
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers