Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


6 maanden, middagdutjes

<<

Anoniem186

Bericht 01 Okt 2013 13:30

6 maanden, middagdutjes

Hoe vaak en hoeveel sliep je baby van 6 maanden nog?

Mijn zoon was vanaf z'n geboorte na 1,5 a 2 uur alweer moe. Nu is dat de laatste tijd flink aan het veranderen. Hij maakt er echt een potje van.
Dus ik ben benieuwd hoe dat er bij jullie uit ziet.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 01 Okt 2013 13:32

Re: 6 maanden, middagdutjes

haha, ik open net ongeveer hetzelfde topic.

R. slaapt op dit moment veel. 's ochtends 2 uur, begin v/d middag 2 uur en aan het einde van de middag 1,5 uur. om 19.00 uur gaat ze naar bedje en begint ze aan haar nacht.

Ze is bijna 5,5 maanden.
<<

Kitty

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:59

Bericht 01 Okt 2013 13:41

Re: 6 maanden, middagdutjes

Mijn dochter is 4 maanden.
Maar als ze op mijn oudste lijkt dan slaapt ze ook snek niet veel meer.
Ze slaapt nu nog tussen 9 en 12 ongeveer 1 a 2 uur.
En dan weer tussen 1 en 4 ook 2 uurtjes.
En als ik mazzel heb dan nog ergens een uurtje. En om 8 uur gaat ze op bed. Waar ze soms gelijk slaapt. Maar soms wordt ze nog wel eens wakker om bijvoorbeeld 9 uur en dan blijft ze klaarwakker tot ze weer trek heeft en na het eten valt ze dan wel weer in slaap.
De nachten zijn vaak nog bagger.
Soms slaapt ze tot bijvoorbeeld 2 uur en dan komt ze voor een voeding en dan weer om 4 uur en om 6 of 7 uur.
Maar ook vaak genoeg is ze gewoon wakker van bijvoorbeeld 2 tot 4.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 01 Okt 2013 14:16

Re: 6 maanden, middagdutjes

Hier is het ritme ook veranderd.
'Sochtends slaapt ze een uurtje (9.30-10.30)
'Smiddags van 13-15
Einde middag van 17-18
En om 20 uur ligt ze er weer in.
Dit is we ommenabij(?) de ene keer slaapt ze maar een half uur. Ik hoop alleen dat het middagdutje van 2uur blijft!!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Okt 2013 16:54

Re: 6 maanden, middagdutjes

R slaapt denk ik in totaal zo'n 4 uur overdag. Meestal zo rond 11 uur en 16 uur doet hij een lang dutje en ergens tussendoor valt hij vaak nog eventjes in slaap.
R. 2013
D. 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers