Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe ben jij aan je huidige baan gekomen?

<<

Anoniem104

Bericht 05 Apr 2015 08:28

Re: Hoe ben jij aan je huidige baan gekomen?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 08 Mei 2015 10:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 06 Apr 2015 15:58

Re: Hoe ben jij aan je huidige baan gekomen?

Ik heb 2 banen in 1, beide via afstudeerstage. Een deel was al het uitgangspunt toen ik aan de stage begon. Als het van beide kanten zou bevallen mocht ik na de stage blijven. Dat was gelukkig duidelijk het geval :). Voor het tweede deel ben ik tijdens de stage gevraagd. De stage overigens gewoon voor gesolliciteerd op een vacature.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 06 Apr 2015 20:27

Re: Hoe ben jij aan je huidige baan gekomen?

Door een overplaatsing aan te vragen.
En gekregen alleen moest er ivm bezetting eerst een collega weg (was al bekend dat hij weg zou gaan, met pre-pensioen).

Op de vorige locatie ben ik er terecht gekomen omdat er een briefje op de deur hing met; personeel gezocht. Ik ging er sigaretten halen, haha.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem98

Bericht 06 Apr 2015 21:45

Re: Hoe ben jij aan je huidige baan gekomen?

Door een vacature op internet. Ik had een brief geschreven en de directeur belde me een paar dagen later op. We hebben diezelfde week een afspraak gemaakt en toen hoorde ik dat ik was aangenomen. Het betrof een tijdelijke vacature en na ongeveer 7 maanden hoorde ik dat ik een vast contract kreeg.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 07 Apr 2015 07:16

Re: Hoe ben jij aan je huidige baan gekomen?

Door een advertentie in de krant. En inmiddels intern aangenomen bij een andere sector binnen de organisatie.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 08 Apr 2015 12:45

Re: Hoe ben jij aan je huidige baan gekomen?

Door een advertentie online bij mijn huidige werkgever binnen gekomen. Dat werk 1 contract gedaan, toen wilde ik al switchen naar mijn huidige functie. Probleem is dat die functie superpopulair is. Dus om de zoveel maanden mails blijven sturen met updates van mn cv etc. Ik kon mee varen met mijn vriend en zo al veel meehelpen bij dit werk, zo een beetje connecties opgedaan. Uiteindelijk telefonisch sollicitatiegesdpek gehad en aangenomen. (Heeft uitendelijk bijna 2 jaar geduurd om deze baan te krijgen)
Ben nog elke dag dankbaar dat het me gelukt is, voor nu heb ik echt mijn droombaan. En gelukkig al een volgende assignment in het vooruitzicht.
<<

Joli86

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:45

Bericht 19 Apr 2015 20:30

Re: Hoe ben jij aan je huidige baan gekomen?

Dmv een open sollicitatiebrief, aangenomen als invalkracht en na 1,5 jaar kreeg ik een vast contract voor 32 uur. Ik werk er inmiddels bijna 10 jaar.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers