Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Familie uitje

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 17 Apr 2015 10:04

Familie uitje

Ieder jaar hebben we in september een familie-uitje
Wie heeft er nog leuke ideeen?
We zijn met een man of 20, waarvan ooms/tantes waarvan sommigen niet echt conditioneel bij zijn;) en neven/nichten en aanhang varierend van 30 tm 16 jaar, die eigenlijk weer op zoek zijn naar iets actievers. En mn dochter is de enige ukkie;)
De afgelopen jaren deden we:
Dagje valkenburg
Dagje scheveningen met midgetgolf in blacklight met eten
Efteling

Vind het zelf lastig want er wordt nu gesproken over kanoen of bijv wijnproeverij, maar leuk met een peutertje erbij;) en kanoen zie ik ook niet alle ooms/tantes doen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem193

Bericht 17 Apr 2015 10:18

Re: Familie uitje

Klootschieten. Hebben wij 4 jaar terug ook gedaan.
De jongeren raapten en gooiden de ballen en de ouderen wandelden gewoon gezellig mee.
Of een zeskamp. Iedereen was ingedeeld, bij sommige dingen keken de ouderen en bij andere dingen deden ze mee.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Apr 2015 18:59

Re: Familie uitje

Zo'n spel door de stad heen (wie is de mol, of the phone, of een ander stadsspel), kan je zo actief maken als je zelf wilt.
<<

Anoniem255

Bericht 19 Apr 2015 09:53

Re: Familie uitje

Wat wij allemaal gedaan hebben:

Apenheul (en andere dierentuinen)
Speurtocht op van die familiefietsen
Oorlogsmuseum (vond ik voor mijn kinderen dan weer niet zo leuk, die waren nog klein)
Kaasboerderij
Boerengolf
Beugelen

Uhm... De rest ben ik even vergeten.
Google anders eens op familiedag of familie uitje. Dan kom je heel veel leuks tegen.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers