Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleding voor bruiloft

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 17 Apr 2015 20:28

Kleding voor bruiloft

Ik ben op zoek naar inspiratie voor kleding voor mijn zoons.
In juni trouwt m'n zwager.
Ze zijn niet bij de ceremonie, dus het hoeft geen pak te zijn, maar een spijkerbroek hoeft nou ook weer niet. (Al heb je natuurlijke ook nette spijkerbroeken, dus het mag wel als het maar wel een beetje gepast is)
Wil ze wel matchend hebben, dus of dezelfde kleren in 2 maten of bijvoorbeeld dezelfde outfit maar dan in een andere kleur ofzo.

Zoons zijn dan 7 maanden en net 2 jaar.
<<

Anoniem193

Bericht 17 Apr 2015 20:45

Re: Kleding voor bruiloft

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 17 Apr 2015 21:05

Re: Kleding voor bruiloft

Ja dat vind ik ook wel leuk!
Ik álle webshops afgespeurd met de duurste merken... Maar nooit gedacht aan 'gewoon' H&M :palm:
Alleen het is in juni, wel spannend of een korte broek dan niet te koud is...

Als je trouwens via jouw link kijkt bij 'anderen bekeken ook', wat past er dan het beste bij?
Dat gestreepte colbertje of dat blauwe vestje met die elleboogplekken zeg maar?
<<

Nathalie

Noob

Berichten: 233

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:50

Bericht 17 Apr 2015 21:59

Re: Kleding voor bruiloft

Mijn broertje trouwt eind juni en heb deze outfit. Overhemd en broek van zara en colbertje van H&M. Mocht het heel warm zijn krijgt hij een blauwe chino korte broek aan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 17 Apr 2015 22:04

Re: Kleding voor bruiloft

Dan denk ik die met de Elleboogdingetjes. Maar liever iets effens want 2x strepen vind ik niet zo geslaagd als ze allebei anders zijn
<<

Anoniem199

Bericht 18 Apr 2015 02:53

Re: Kleding voor bruiloft

Ik heb voor mijn zoontje bij next direct een leuk pakje besteld voor de bruiloft van m'n zus, ook in juni.

http://nl.nextdirect.com/en/newborn/spe ... ial-boys/2

Het is de linker, die met het petje.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 18 Apr 2015 07:56

Re: Kleding voor bruiloft

Oh WAUW, súper leuk! :heart:
Alleen is het niet op voorraad en issie er niet in de maat van m'n oudste, het gaat maar tot 80-86... :cry:
<<

Anoniem275

Bericht 18 Apr 2015 08:32

Re: Kleding voor bruiloft

Hier hadden de jongens vorig jaar een bruin broekje aan met bretels en een licht blauw blousje erop.
Wel van z8.. Aardig prijzig dus, maar voor deze gelegenheid vond ik dat niet zo erg. De broek hebben ze beide vaak aan gehad (en de jongste past die van de oudste in de toekomst nog weer), maar de blouse is echt heel weinig gedragen..
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Apr 2015 22:14

Re: Kleding voor bruiloft

Toen wij vorig jaar trouwden. Was mijn neefje 2,5 en wel bij de ceremonie. Hij had een groen/blauwe jeans aan en een t shirt en daar over heen een blouse/overhemd aan. Ik vond het erg leuk!
2014 2016

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers