Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 17 Apr 2015 15:57

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Als ik om 13.00 een afspraak heb zorg ik dat ik al geluncht heb. Maar ik zou wel vragen of ze mee wilt lunchen. Als ze mee wilt lunchen zou ik voor de verse broodjes gaan met lekker beleg. En anders voor luxe koeken of taart en nog wat bonbons of er juist een high tea van maken met allerlei lekker dingen! Het is juist leuk om gasten te verwennen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Apr 2015 17:32

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Als die weddingplanner niets wil omdat ze vol zit of omdat ze überhaupt niet van dat spul eet dan heeft ze gelukkig een snuitje om dat mee te zeggen. Neem aan dat marin het niet door d'r strot gaat duwen, zo ken ik haar niet.
#teammaple🍁
<<

Anoniem108

Bericht 17 Apr 2015 19:11

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Dat zegt toch ook niemand, UN? Ik ken Marin zo ook niet. Daarentegen ken ik Marin wel als iemand die vrij perfectionistisch kan zijn en dat valt ook in dit topic in te lezen. Iemand iets door de strot duwen lijkt me het andere uiterste.
<<

Anoniem273

Bericht 17 Apr 2015 21:14

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Als ik WP zou worden dan zet ik in m'n digitale handtekening dat ze beter chips voor me kunnen kopen wanneer ik langs kom.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Apr 2015 10:00

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Aziraphale schreef:Als ik WP zou worden dan zet ik in m'n digitale handtekening dat ze beter chips voor me kunnen kopen wanneer ik langs kom.


Dat vind ik een goede :banaan:
Verder ben ik het helemaal eens met Izar.
<<

Anoniem119

Bericht 18 Apr 2015 10:01

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Ik wachtte eigenlijk op de popcorn bij jou, Lejow ;-)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Apr 2015 11:39

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Marin schreef:Ik wachtte eigenlijk op de popcorn bij jou, Lejow ;-)



Whaha, is wel lekker ja.
zal je zeggen dat ik helemaal niet zo vaak popcorn eet eigenlijk, brengt me wel op ideeen :face:


Maar, om even terug te komen op de discussie... Ik vind vanalles en nog wat 'duurs' regelen echt wel een beetje over de top. Ik zou zorgen voor wat lekkers te drinken en een lekkere koek ofzo.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 18 Apr 2015 16:57

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Marin schreef:
Miley schreef:Dit is ook Nederland, geen Amerika waar alles over de top is.


Sorry maar ik vind een lunch verzorgen écht niet over de top. En ik vind 13 uur inderdaad een tijdstip waarop je je af kan vragen of dat onder lunchtijd valt of niet. Haha vind het echt heel grappig dat dit als over de top wordt gezien. Ik had echt reacties verwacht als 'nou ik zou een lekkere soep serveren' of 'Ja leuk ik zou een stapel verse broodjes bij de bakker halen' verwacht. Die reacties waren er ook wel hoor, maar serieus... Ik vind dit echt zo overdreven dat jullie dit overdreven vinden (snap je m nog?) haha.


Ik heb geen idee welke reacties nog gekomen zijn na bovenstaand stuk maar wow wat een overdreven reacties hey! Als ik als weddingplanner die al geluncht had bij Marin zou komen en ik zou zien dat zij met zorg (en dus ook lekker eten) onze as fspraak had voorbereid zou ik dat alleen maar enorm leuk vinden! Het is toch super dat je zo ontvangen wordt?!!
Je kunt ook ergens komen waar ze zoiets hebben van 'we betalen je voor het werk dat je verricht dus je neemt je eigen lunchtrommel maar mee'.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers