Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Katten Topic <3

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Apr 2015 21:45

Re: Katten Topic <3

Oh jeej mijn oudste kat gaat de hele tijd naar de kattenbak en is erg onrustig.
Afbeelding
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 18:40

Bericht 02 Apr 2015 07:23

Re: Katten Topic <3

Komt er ook wat uit als hij naar de kattenbak gaat?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Apr 2015 11:43

Re: Katten Topic <3

Volgens mij wel want stinkt wel.
Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 04 Apr 2015 17:47

Re: Katten Topic <3

Dames ik hsb even een vraag aan jullie, als mede kattenliefhebbers. Ik word dus 14 april geopereerd aan mijn hand. De eerste 1,5/2 weken moet ik dan absoluut rust houden. Mijn moeder bood aan om 2 weken bij mijn ouders te logeren zodat ze me wat kunnen helpen met alles. Super lief natuurlijk en zou dat heel graag doen, alleen zit ik met de poes. Mevrouw vindt het verschrikkelijk om mee te moeten in de reismand, dan is ze echt even van slag. Ik twijfel nu dus, wat zouden jullie doen? Ze moet dan mee en dan pas na een week of 2 weer terug naar huis, maar vind het zo zielig om haar te moeten vangen en zo.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 06 Apr 2015 16:17

Re: Katten Topic <3

Kun je elke dag even naar haar toe om te kroelen en bij haar te zitten? Zo ja, dan zou ik haar thuis laten.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:11

Bericht 06 Apr 2015 16:38

Re: Katten Topic <3

Katten zijn erg gehecht aan hun omgeving, dus als het kan zou ik haar ook thuis laten en elke dag langsgaan.

Vroeg mij zelf nog af of hier iemand is die ervaring heeft met een voermachine (en dan specfiek eentje die een X keer per dag wat voer uittuft)?
03/2019
11/2020
<<

Anoniem149

Bericht 07 Apr 2015 01:48

Re: Katten Topic <3

Ik kan zelf geen autorijden minimaal 2 weken, dus kan alleen naar huis als mijn vader even voor me wil rijden. Misschien blijf ik dan wel gewoon thuis en vraag ik of iemand zo af en toe even wil komen helpen. Lastig.
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:20

Bericht 07 Apr 2015 08:48

Re: Katten Topic <3

Is er niet iemand uit de buurt die langs kan gaan? Of een soort van katten oppas service?
Als wij weekendje weg gaan en niemand kan in ons huis komen logeren, dan komt er ook dagelijks iemand langs van zo'n service. Weet niet waar je woont?
<<

Zero

Bericht 07 Apr 2015 08:53

Re: Katten Topic <3

Ik zou hem ook thuislaten als het kan, Elize. Als er iedere dag even iemand kan komen voeren en even kroelen, moet ie 2 weken best uithouden. Is even niet leuk maar ja... jij doet die operatie ook niet voor je lol. Hij/zij moet er maar gewoon mee dealen.


Mijn kat zou dan overigens misschien gewoon naar mijn ouders lopen. Die wonen een blok verder en als ik op vrijdagavond op bezoek ga bij ze, drentelt ze gewoon achter me aan.
Ze blijft dan rustig de hele avond onder de salontafel op het kleed liggen chillen en als ik weer weg ga, huppelt ze vrolijk voor me uit naar huis xD
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 07 Apr 2015 09:03

Re: Katten Topic <3

Ik heb ook een vraagje.
Toen ik net bij mijn vriend over de vloer kwam, haalde ze regelmatig naar me uit. Als ik op de bank zat, sloeg ze naar m'n benen etc. Dat is een hele tijd over geweest en kwam ze bij me kroelen e.d. Sinds een paar weken begint ze weer met slaan, als ik in de keuken sta, op de bank zit, als ik weg wil lopen etc. etc.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem301

Bericht 07 Apr 2015 11:55

Re: Katten Topic <3

Zero schreef:Mijn kat zou dan overigens misschien gewoon naar mijn ouders lopen. Die wonen een blok verder en als ik op vrijdagavond op bezoek ga bij ze, drentelt ze gewoon achter me aan.
Ze blijft dan rustig de hele avond onder de salontafel op het kleed liggen chillen en als ik weer weg ga, huppelt ze vrolijk voor me uit naar huis xD


Ah, wat leuk! :love:
<<

anoniem203

Bericht 07 Apr 2015 13:21

Re: Katten Topic <3

Onze kat wordt geterroriseerd door een merel. Onze kat kan alleen in de tuin en ze zal wel ergens een nestje hebben. Iedere keer als ik onze kat buiten zet begint die merel hysterisch te piepen en zit onze kat achterna. En zo zielig want hij heeft totaal geen rust en vind het normaal heerlijk buiten. Waar hij ook gaat zitten die merel maakt duikt steeds op hem af en wil hem pikken. Ik denk niet dat ik er iets aan kan doen toch? Ik raak zelf ook een beetje geïrriteerd door dat hysterisch gepiep buiten :laughcry:
<<

Anoniem149

Bericht 07 Apr 2015 14:13

Re: Katten Topic <3

Carrie schreef:
Zero schreef:Mijn kat zou dan overigens misschien gewoon naar mijn ouders lopen. Die wonen een blok verder en als ik op vrijdagavond op bezoek ga bij ze, drentelt ze gewoon achter me aan.
Ze blijft dan rustig de hele avond onder de salontafel op het kleed liggen chillen en als ik weer weg ga, huppelt ze vrolijk voor me uit naar huis xD


Ah, wat leuk! :love:

Nou inderdaad, super schattig :love:

Ik heb besloten om in ieder geval de nachten gewoon thuis te zijn. En dan overdag of naar mijn ouders (gehaald en thuisgebracht) of er komt iemand een dag hierheen. Is denk ik inderdaad beter dan haar meenemen. Thanks voor de adviezen.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 18:40

Bericht 08 Apr 2015 10:57

Re: Katten Topic <3

Ava schreef:Onze kat wordt geterroriseerd door een merel. Onze kat kan alleen in de tuin en ze zal wel ergens een nestje hebben. Iedere keer als ik onze kat buiten zet begint die merel hysterisch te piepen en zit onze kat achterna. En zo zielig want hij heeft totaal geen rust en vind het normaal heerlijk buiten. Waar hij ook gaat zitten die merel maakt duikt steeds op hem af en wil hem pikken. Ik denk niet dat ik er iets aan kan doen toch? Ik raak zelf ook een beetje geïrriteerd door dat hysterisch gepiep buiten :laughcry:


Aaaaah wat zielig haha ;). Wel moedig van dat vogeltje.
Misschien kun je een plekje voor je kat maken waar de merel hem niet kan zien?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 12 Apr 2015 13:17

Re: Katten Topic <3

Wat zielig voor beide beestjes overigens. De merel heeft wss weinig rust en je kat ook niet.

Mijn kat is echt een held op sokken. Tis een poes van nog geen jaar en behoorlijk mini. De buurkater is enorm en komt van de straat. Daar heeft ze al eens klappen van gehad. Helaas ook in huis toen hij naar binnen was gesneakt. Nu durft mijn poes niet naar buiten. Ze blijft binnen zitten als ik de schuifpui open doe. Alleen als ik mee naar buiten ga gaat ze ook. Heel zielig want ze is eigenlijk super nieuwsgierig.
2015 💙
<<

Anoniem185

Bericht 17 Apr 2015 23:10

Re: Katten Topic <3

Om even liefde te delen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 18 Apr 2015 08:55

Re: Katten Topic <3

Ik vind het zo jammer dat 1 van onze katten op bed plast... Lijkt me best gezellig een knuffel kat op het voeteneind.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem185

Bericht 18 Apr 2015 08:59

Re: Katten Topic <3

Ja... Voeteneind... Ja...
Gebeurt niet. In ieder geval bij mij niet. Bij het in bed kruipen staat ze al te trappelen om op mijn borst te klimmen zodat ze mijn gezicht kopjes kan geven. Als ik slaap komt ze bovenop me liggen. Tegen de ochtend komt ze op mijn hoofdkussen stampen en in mijn gezicht tikken om me wakker te maken voor eten. Voeteneind is een fenomeen dat hier niet gekend is.
<<

Anoniem140

Bericht 18 Apr 2015 09:03

Re: Katten Topic <3

Oh wat zielig voor die poes die aangevallen wordt door de merel... Ik zou daar ook niet zo snel een oplossing voor weten. Mijn hond werd hier aangevallen door een kat in de buurt, in onze eigen tuin, die heb ik weggejaagd met een emmer water. Was niet eens raak maar de kat bleef weg. Maar die mereltjes moeten ook kunnen blijven zitten vind ik.

Mijn kat heeft wormen, heb gisteren al een kuur gegeven dus hoop dat ze snel weg zijn.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:30

Bericht 18 Apr 2015 09:10

Re: Katten Topic <3

Jip schreef:Ik vind het zo jammer dat 1 van onze katten op bed plast... Lijkt me best gezellig een knuffel kat op het voeteneind.


Dit deed mijn kat ook, uiteindelijk bleek ze blaasgruis te hebben. Nu met bluisgruis dieetvoer nooit meer voorgekomen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Apr 2015 12:26

Re: Katten Topic <3

Mijn ene kat kruipt als mijn man eruit gaat op zijn kussen. Zo gezellig komt die naast mij liggen.

Lieve foto's lampenkapje
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 18 Apr 2015 13:32

Re: Katten Topic <3

Verder plast ie nergens buiten de bak. Britten staan er om bekend, dacht ik, dat ze het bed wel een lekker zacht plekj vinden om te plassen..
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 18:40

Bericht 18 Apr 2015 16:56

Re: Katten Topic <3

Wat een leuke foto's lampenkapje!

Wij hebben iedere nacht een kat op het voeteneind liggen, soms alledrie...zo gezellig :). Als ik koude voeten heb duw ik ze er lekker onder.
En als mijn vriend 's morgens eerder weggaat komt er altijd 1 in mijn rug liggen en soms kruipt hij onder de dekens tegen me aan :heart:
<<

Anoniem149

Bericht 18 Apr 2015 16:58

Re: Katten Topic <3

Lief Lampenkapje. En heerlijk is dat he, een kat op je buik/borst? Doet de mijne ook 's ochtends, vind ik zo gezellig altijd.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 28 Apr 2015 19:31

Re: Katten Topic <3

1 van mijn katten heeft iets diarree. Er zit ook wat aan zijn kont geplakt. Ik kan het niet poetsen. Hij is verder wel levendig en zoals altijd. Is diarree een reden om meteen naar de dierenarts te rennen? Bij konijnen wel...maar bij katten weet ik het eigenlijk niet.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron