Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 16 Apr 2015 16:09

Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Bij ontevredenheid terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Als ik niet blij was met hoe mijn haar was geknipt, durfde ik nooit terug te gaan naar de kapper. Wel ben ik eens na een knipbeurt voor een "second opinion" naar een andere kapper gegaan, omdat ik niet terug durfde naar degene waar ik geweest was.

Vandaag ben ik voor de eerste keer terug gegaan naar de kapper waar ik ook geknipt was, mede door een mailtje wat ik kreeg, waarin stond dat ik als ik niet (helemaal) tevreden was, ik binnen 14 dagen nog terug mocht komen voor een servicebeurt. Ze hebben me netjes geholpen en mijn haar naar tevredenheid (kostenloos) geknipt. Vervolgens kwam ik er thuis achter dat de zijkanten niet helemaal gelijk waren en ben ik, na lang twijfelen, toch nog weer terug gegaan. Wederom ben ik netjes geholpen en werd er inderdaad geconstateerd dat het niet helemaal klopte en hebben ze het nog even bijgewerkt.

Zijn jullie wel eens terug gegaan naar de kapper omdat je niet tevreden was? Of komen jullie altijd tevreden bij de kapper vandaan?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Apr 2015 16:22

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Ja hoor, heb ik wel eens gedaan. Vind ook dat dat gewoon moet kunnen, zij kunnen ook wel eens een foutje maken en dan moeten ze het ook netjes oplossen.
❤ 7 juni 2018
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 16 Apr 2015 16:25

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Het is gelukkig nog nooit voorgekomen dat het echt niet naar mijn zin was maar ik zou in zo'n geval wel even contact opnemen met de kapster om het te bespreken en te kijken of we tot een oplossing zouden kunnen komen.
Had laatst wel dat ik na een paar dagen echt niet kon wennen aan het 'matje' in m'n nek, maar dat was persoonlijk en zeker niet omdat het slecht geknipt was of zo. Mijn kapster is een goede kennis dus ik toen ik haar zag bij het sporten en zei dat ik niet aan kon wennen mocht ik na het sporten meteen meerijden en heeft ze er (kosteloos) nog wat afgehaald.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Apr 2015 16:27

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Ik ben ooit 1x terug geweest naar de kapper.
Na lange tijd donker te zijn geweest wilde ik terug naar (ongeveer) m'n eigen kleur, blond.
4 uur lang zat ik bij de kapper. Ontkleuren, wassen, verven, knippen etc.
Toen ik er weg ging was het helemaal naar wens. De kleur was super mooi!

Het was hartje zomer en ik wilde mijn beste vriendin m'n nieuwe haar laten zien.
We dronken op haar dakterras een roséetje. En nog 1. En nog 1.
Aan het eind van de avond, in de schemering, zei mijn vriendin; het zal vast de rosé zijn, maar volgens mij wordt je haar wat oranje.

De volgende ochtend kwam ik uit bed en keek ik in de spiegel...
Bassie de clown was er niks bij! In tranen heb ik de kapper gebeld; wat is er gebeurd?!

Met muts op ben ik terug gegaan en hebben ze het nogmaals moeten verven.
Ik heb een dikke week m'n haar niet kunnen kammen, zo pijnlijk was m'n hoofdhuid.

Verder ga ik eigenlijk nooit terug, ben ook heel tevreden met m'n kapper (is wel een andere dan die eerste ;))
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 16 Apr 2015 18:07

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

@ Ooh La La!: Oh, dat was ook wel heel erg!

@ Bliss: ja met een foutje is het logisch. Maar in mijn geval was het n eerste instantie geen foutje, het was gewoon prima geknipt, maar ik vond het gewoon niet leuk zitten, ik vond het nog veel te lang aan de achterkant. Vorige week merkte ik meteen al op dat ik het idee had dat er niet heel veel af was maar toen was haar reactie "maar ik heb er al heel veel afgeknipt". Natuurlijk had ik toen al meteen kunnen zeggen dat ik er niet blij mee was, maar ik dacht, ik kijk het eerst even aan (ook omdat een kapper in opleiding de keer daarvoor m'n haar veel te kort had geknipt :P)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Apr 2015 18:23

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

In zo'n geval ben ik idd ook wel eens terug gegaan. Dat ik thuis dacht: er had nog wel iets af gemogen.
❤ 7 juni 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 16 Apr 2015 18:37

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Nee, de laatste keer ben ik daarom ook maar weer in Zwolle gegaan.
2015 💙
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Apr 2015 18:41

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Ik heb het twee keer gedaan.
De eerste keer was het verven mis gegaan. Helaas kwam ik daar pas na 2 weken achter toen er wat uitgroei kwam, ik had plukjes laten zetten. Terug gegaan en ze hebben het hersteld. Totdat deze kapper de deuren sloot altijd terug gegaan, omdat ze het al jaren goed deden. Ik was alleen door iemand anders geverfd dan normaal.

Later bij een andere kapper had ik mij laten knippen en echter bij mijn ex kwam ik er achter dat het behoorlijk scheef was. Ook een nieuwe afspraak gemaakt en gezegd dat het scheef geknipt was en ook toen kostenloos hersteld. Deze kapper gaf ook aan dat de aanzet al scheef was gezet. Hierna niet meer naar deze kaper terug gegaan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem127

Bericht 16 Apr 2015 19:35

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Een keer gedaan, toen zat het helemaal niet mooi meer na het knippen en dat hebben ze toen verholpen door iets bij te knippen aan de lagen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2015 22:19

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Ja 1 keer. Voelde me zo lullig om te bellen. Kom al mijn hele leven bij die kapper. Maar ze hadden de verf veels te lang laten zitten en was niet blond maar grijs. Schaamde me dood op straat. Ze heeft toen opnieuw geverfd en kreeg een setje verzorging voor mijn haar mee
Afbeelding
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 16 Apr 2015 22:25

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Eén keertje toen ik een bob had laten knippen toen had ze de punten aan de voorkant een stuk langer gelaten. Daar twijfelde ik al gelijk aan of ik er wel aan zou kunnen wennen, waarop de kapster zelf al aangaf kijk het even een paar dagen aan en anders kom je gewoon terug. Na 3 dagen ben ik dan ook teruggegaan om die punten bij te laten knippen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Apr 2015 00:00

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Siem schreef:Eén keertje toen ik een bob had laten knippen toen had ze de punten aan de voorkant een stuk langer gelaten. Daar twijfelde ik al gelijk aan of ik er wel aan zou kunnen wennen, waarop de kapster zelf al aangaf kijk het even een paar dagen aan en anders kom je gewoon terug. Na 3 dagen ben ik dan ook teruggegaan om die punten bij te laten knippen.


Ja dit had ik precies zo!
❤ 7 juni 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 17 Apr 2015 07:07

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Ik heb mijn haar de vorige keer asymmetrisch laten knippen. Het stond wel leuk, maar ik kon er niet aan wennen. Toen heeft ze het kosteloos bijgeknipt. Toen het er af was kreeg ik van iederee, die daarvoor niks gezegd had over mijn nieuwe kapsel (dat had mij denk ik wel gesterkt in het asymmetrische behouden), te horen dat het jammer was dat het nu weer recht was, want dat asymmetrische was zo leuk! :palm:
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem107

Bericht 17 Apr 2015 07:17

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Ik ben bij de Brainwash wel eens terug gegaan, ik vroeg om een bob en dat was zo slecht geknipt: ongelijk, happen eruit, hele stukken vergeten (zelfs m'n ex heeft eerst nog een paar plukken bij staan knippen, maar toen hij doorhad dat er veel meer aan de hand was dan een paar vergeten plukken is hij daarmee gestopt). Toen ben ik door de bedrijfsleidster gratis opnieuw geknipt, maar zelfs zij kon niet knippen: nog niet goed, heel happerig. Sindsdien wil ik nooit meer naar de Brainwash, kapperszaken waar zelfs de leiding niet kan knippen zouden in mijn ogen niet eens open mogen.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 17 Apr 2015 13:42

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Ik ben weleens teruggegaan omdat de ene kant korter was dan de andere. Ze wilde het niet bijknippen want het was niet scheef, dat leek alleen maar zo doordat mijn haar een beetje opkrulde. Het scheelde echt een paar cm, geen gezicht. Ik heb het toen maar zelf bijgeknipt, was gelukkig alleen aan de voorkant. Ik ben daarna nooit meer naar die kapper gegaan.
<<

Anoniem185

Bericht 18 Apr 2015 01:56

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Maple schreef:Ik ben bij de Brainwash wel eens terug gegaan, ik vroeg om een bob en dat was zo slecht geknipt: ongelijk, happen eruit, hele stukken vergeten (zelfs m'n ex heeft eerst nog een paar plukken bij staan knippen, maar toen hij doorhad dat er veel meer aan de hand was dan een paar vergeten plukken is hij daarmee gestopt). Toen ben ik door de bedrijfsleidster gratis opnieuw geknipt, maar zelfs zij kon niet knippen: nog niet goed, heel happerig. Sindsdien wil ik nooit meer naar de Brainwash, kapperszaken waar zelfs de leiding niet kan knippen zouden in mijn ogen niet eens open mogen.
Bij mij ook slechte ervaring bij Brainwash. Ik had mijn haar daar op laagjes laten knippen (moest bijgewerkt worden, ik had al laagjes). Wat denk je? Het was een laag dus. Letterlijk één laag. Mijn haar was op één lengte geknipt en de bovenste laag was op een bepaalde hoogte ook op één lengte geknipt.

Dit idee:
Afbeelding

Toen ben ik niet terug gegaan, maar naar mijn eigen kapper gegaan. Die heeft het netjes bijgewerkt. Ben nooit meer terug gegaan naar Brainwash. Ik betaal liever tien keer zo veel en dat het goed gebeurt, dan dat ik weer met zo'n verschrikkelijk kapsel thuis kom.

Mijn eigen kapper ga ik nooit naar terug. Het zit daar eigenlijk altijd goed. Mijn moeder is bij haar wel een keer terug gegaan, haar blonde plukjes waren paars geworden. Dat is toen ook gelijk opgelost.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 18 Apr 2015 09:21

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Ik ben zelf kapper. Als er iets niet goed is gegaan, wat kan gebeuren dan hoor ik het juist graag meteen want dan kan het nog gecorrigeerd worden. Kappers zijn ook mensen en er kunnen foutjes gemaakt worden. Helemaal niet erg om terug te gaan als je niet tevreden bent.

Ik ben zelf ook wel eens terug gegaan omdat ik niet happy was met mijn haarkleur. Is altijd netjes opgelost.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 18 Apr 2015 09:22

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Lampenkapje schreef:
Maple schreef:Ik ben bij de Brainwash wel eens terug gegaan, ik vroeg om een bob en dat was zo slecht geknipt: ongelijk, happen eruit, hele stukken vergeten (zelfs m'n ex heeft eerst nog een paar plukken bij staan knippen, maar toen hij doorhad dat er veel meer aan de hand was dan een paar vergeten plukken is hij daarmee gestopt). Toen ben ik door de bedrijfsleidster gratis opnieuw geknipt, maar zelfs zij kon niet knippen: nog niet goed, heel happerig. Sindsdien wil ik nooit meer naar de Brainwash, kapperszaken waar zelfs de leiding niet kan knippen zouden in mijn ogen niet eens open mogen.
Bij mij ook slechte ervaring bij Brainwash. Ik had mijn haar daar op laagjes laten knippen (moest bijgewerkt worden, ik had al laagjes). Wat denk je? Het was een laag dus. Letterlijk één laag. Mijn haar was op één lengte geknipt en de bovenste laag was op een bepaalde hoogte ook op één lengte geknipt.

Dit idee:
Afbeelding

Toen ben ik niet terug gegaan, maar naar mijn eigen kapper gegaan. Die heeft het netjes bijgewerkt. Ben nooit meer terug gegaan naar Brainwash. Ik betaal liever tien keer zo veel en dat het goed gebeurt, dan dat ik weer met zo'n verschrikkelijk kapsel thuis kom.

Mijn eigen kapper ga ik nooit naar terug. Het zit daar eigenlijk altijd goed. Mijn moeder is bij haar wel een keer terug gegaan, haar blonde plukjes waren paars geworden. Dat is toen ook gelijk opgelost.

Wat is hier gebeurd... Wow dit heb ik nog nooit gezien! Best knap zelfs om zo lelijk lagen te knippen.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 18 Apr 2015 09:53

Re: Terug naar de kapper, doe jij dat wel eens?

Ik had vroeger een vriendinnetje waarbij haar moeder d'r haar knipte. Ze wilde eens laagjes in het haar geknipt hebben, maar toen had moeder de onderste lagen korter gedaan dan de bovenste lagen. :laughcry:

Zelf ben ik 1x terug geweest naar de kapper. Ik had lowlights laten zetten, maar omdat ze het te dicht op de haargrens hadden gedaan was het uitgelopen en dat was heel goed zichtbaar als ik mijn haar vast had (heb erg licht haar). Ik kreeg toen een tube tandpasta van een bepaald speciaal merk wat ze daar verkochten... :confused:
Ook een keer was mijn haar gekleurd en zag je er heel weinig van (was niet de juiste kleur blijkbaar). Het meisje dat het uitspoelde (heel jong) wist ook niet precies wat ze ermee moest en ik heb toen ook gewoon betaald.

In beide gevallen was ik een jaar of 16 en wist ik op dat moment niet goed wat te zeggen. Heb daarna een andere kapper gezocht. Nu zou ik me echt niet meer zo laten afschepen! Ik betaal er veel geld voor, dus ik wil het wel goed hebben.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron