Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke ideeën etentje vrienden

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 17 Apr 2015 16:02

Leuke ideeën etentje vrienden

Morgen komen er onverwachts vrienden eten en nu zoek ik een leuk idee om klaar te maken. Wie heeft er tips?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Apr 2015 16:18

Re: Leuke ideeën etentje vrienden

Verse loempiaatjes! Alle ingrediënten op tafel zetten in bakjes, lekkere sausjes erbij en rollen maar.
Bijvoorbeeld zoals dit http://www.fifteenspatulas.com/fresh-sp ... ing-sauce/
Maar als je googelt op 'fresh springrolls' vind je genoeg.

I love it! En leuk om te doen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem193

Bericht 17 Apr 2015 16:21

Re: Leuke ideeën etentje vrienden

Een rijsttafel doet het bij ons altijd goed.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Apr 2015 16:23

Re: Leuke ideeën etentje vrienden

Of een lekkere grote pan chili. En dan zonder bonen, maar de echte, met veel vlees en tomaten en kruiden. Vanavond al opzetten, dan is ie morgen heerlijk.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 17 Apr 2015 16:53

Re: Leuke ideeën etentje vrienden

Oh ja die springrolls wilde ik nog eens maken! Lukt dat makkelijk met die rijstvelden?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Apr 2015 17:15

Re: Leuke ideeën etentje vrienden

Prosecco schreef:Oh ja die springrolls wilde ik nog eens maken! Lukt dat makkelijk met die rijstvelden?

Moet je Azië even bellen, dat weet ik niet!

Die vellen leg je droog op tafel, en een diep bord of pannetje met heet (warm) water. Je pakt 1 vel, houdt t even een seconde of 5 in het water en hij is zacht! Dan leg je m op je bord en kun je er spul op leggen.
#teammaple🍁
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Apr 2015 17:18

Re: Leuke ideeën etentje vrienden

Een rijsttafel vind ik zelf ook het lekkerst. Indonesisch, Thais, Indiaas, allemaal lekker. Of meerdere Griekse gerechtjes, dus moussaka, souvlaki, gyros, Griekse salade, tzaziki.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Radler