Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 07 Apr 2015 13:56

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat naar laatste biechtje! Veel sterkte!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 07 Apr 2015 14:08

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat rot! Sterkte!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 07 Apr 2015 14:11

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

:( Heel veel sterkte :(
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem216

Bericht 07 Apr 2015 16:45

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat verdrietig, sterkte biechtje.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 07 Apr 2015 16:52

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Oh wat naar..heel erg veel sterkte.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem181

Bericht 07 Apr 2015 22:14

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat verdrietig, Biechtje. Sterkte!
<<

Anoniem123

Bericht 08 Apr 2015 06:59

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

sterkte biechtje, wat naar :hug:
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 08 Apr 2015 08:40

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat verdrietig. Sterkte!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 09 Apr 2015 11:47

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Dank jullie wel allemaal. Heel lief, doet me goed. Maar wat een gemis, ondanks dat het zo vroeg was. Het was zo welkom. Hoop dat ik het snel een plekje kan geven.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 09 Apr 2015 11:48

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat naar, heel veel sterkte!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 09 Apr 2015 12:09

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Maakt niks uit dat het zo vroeg was hoor; je gaat al zoveel invullen en hopen en fantaseren. Nogmaals sterkte.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 09 Apr 2015 13:26

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat verdrietig! :( Veel sterkte!
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 09 Apr 2015 18:36

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Sterkte!
Geef toch niks dat je zo verdrietig bent, ook al was het nog maar heel pril het is wel je kindje en daar hou je al van. Tenminste zo ervaren ik het.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 17 Apr 2015 14:43

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind het verschrikkelijk om te moeten zeggen, ik vind het niet leuk om moeder te zijn.
Als ik beter had geweten hoe het leven zou zijn met een baby dan was ik er zelfs niet aan begonnen.
Voor mijn gevoel ben ik de enige die dit zo ervaart. om mij heen hoor ik enkel dat het genieten is en dat het zo'n leuke tijd is. Ik vind het niet genieten, maar zwaar. Op dit moment zou ik het zelfs niet erg vinden als iemand hem mee zou nemen, ik zit er gewoon door heen.
Ik weet niet goed wat ik met deze biecht wil, wil het vooral van mij af schrijven.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 17 Apr 2015 14:53

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik denk dat dat wel meer moeders hebben,zelf zou ik niet willen dat iemand hem meeneemt ik hou zielsveel van hem maar ik zit er ook soms doorheen
Daarom hebben wij voor gekozen om bij 1 voorlopig te houden :-)
Zoon *
<<

Anoniem123

Bericht 17 Apr 2015 15:02

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan en dit bespreken. Ik vind dit ookwel een beetje klinken als een postnatale depressie. Niet dat je alles van het moederschap leuk moet vinden, helemaal niet. Een baby hebben is ook gewoon zwaar. Vooral bij de eerste, dat vond ik tenminste. Maar het zinnetje, ze mogen hem zo mee nemen, baart mij wel zorgen.
<<

ChiQ

Bericht 17 Apr 2015 15:03

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ah, Biechtje.. Hoe oud is je baby nu? Waarom valt het je zo tegen? Huilt hij veel? Ik vond het moederschap ook afschuwelijk in het begin. Ik vond het niet leuk dat ik continu zorg over hem had en nooit tijd voor mezelf had. Hij huilde ook heel veel, en ik was op van vermoeidheid. Maar het wordt beter, en zelfs heel leuk. Ik accepteerde dat ik tijdelijk minder tijd zou hebben voor mezelf en voor ik het wist was hij twee en ging het allemaal veel beter. Je gaat ontzettend van ze houden, laat je door niemand gek maken, dit soort gevoelens zijn ook gewoon normaal.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Apr 2015 15:03

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje schreef:Ik vind het verschrikkelijk om te moeten zeggen, ik vind het niet leuk om moeder te zijn.
Als ik beter had geweten hoe het leven zou zijn met een baby dan was ik er zelfs niet aan begonnen.
Voor mijn gevoel ben ik de enige die dit zo ervaart. om mij heen hoor ik enkel dat het genieten is en dat het zo'n leuke tijd is. Ik vind het niet genieten, maar zwaar. Op dit moment zou ik het zelfs niet erg vinden als iemand hem mee zou nemen, ik zit er gewoon door heen.
Ik weet niet goed wat ik met deze biecht wil, wil het vooral van mij af schrijven.

Sta je er alleen voor of heb je een partner? En weet die van je gevoelens?
Een baby kan ontzettend zwaar zijn en ik denk dat jouw gevoelens en gedachten echt wel meer voorkomen bij vaders en moeders. Maar het klinkt wel alsof het even te heftig is nu, en daarom zou ik als ik jou was een afspraak maken met de huisarts. Gewoon om het er even over te kunnen hebben. Misschien kan je huisarts handvaten geven zodat je weer het gevoel krijgt wat controle over de zaak te krijgen, en meer positieve gevoelens t.o.v. je kindje te krijgen. Want als het alleen maar zwaar is dan hou je het dus niet vol, dat merk je nu.
#teammaple🍁
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 17 Apr 2015 15:08

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ben eens met alle drie de post van urban en sarah en chiq

Mischien huisarts bellen? Heb je wel genoeg steun hier in en ik weet hoe zwaar het ken zijn hoor. Mijn zoontje vroeg elke minuut aandacht
Zoon *
<<

Anoniem280

Bericht 17 Apr 2015 20:40

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Sterkte Biechtje, ik snap ergens het gevoel wel.
Het is ook zwaar om een kleintje op te voeden. Vaak heb je geen hulp om je heen en denk je dat je er alleen voor staat.
Maar door te zeggen ze mogen hem zo mee nemen, dat gaat wel iets te ver en klinkt niet goed.
Ik zou hier wel hulp voor inschakelen bij de huisarts.

Ik weet dan niet hoe het is om 1 op te voeden, maar ik vind het ook erg pittig. Soms denk ik wel, had ik er maar 1, dan was ik klaar geweest met badderen of wassen. Maar ik ben zo 1,5 uur verder met alles.
Ik zeg trouwens wel eens, waren ze maar ouder, konden ze Maar iets zeggen, dit kleine vind ik niet zo leuk namelijk.
<<

Anoniem280

Bericht 17 Apr 2015 20:46

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Sterkte Biechtje, ik snap ergens het gevoel wel.
Het is ook zwaar om een kleintje op te voeden. Vaak heb je geen hulp om je heen en denk je dat je er alleen voor staat.
Maar door te zeggen ze mogen hem zo mee nemen, dat gaat wel iets te ver en klinkt niet goed.
Ik zou hier wel hulp voor inschakelen bij de huisarts.

Ik weet dan niet hoe het is om 1 op te voeden, maar ik vind het ook erg pittig. Soms denk ik wel, had ik er maar 1, dan was ik klaar geweest met badderen of wassen. Maar ik ben zo 1,5 uur verder met alles.
Ik zeg trouwens wel eens, waren ze maar ouder, konden ze Maar iets zeggen, dit kleine vind ik niet zo leuk namelijk.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 21 Apr 2015 13:38

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Whaa ik ben zwanger!
Pff had het eigenlijk niet verwacht, de eerste ronde.
Zaterdag had ik ongesteld moeten worden maar ik schommel wel vaker een paar dagen en had wel wat krampen dus ging er vanuit dat het wel zou komen.

Vandaag had ik zoiets van hmm volgens mij moet ik maar even een test doen want twijfel toch wat.. nou binnen een minuut 2 strepen!

Ben echt een beetje in shock want ging testen met het idee van dan heb ik dat uitgesloten..

Nu zit ik in twijfel of ik mijn vriend zou bellen of wachten tot hij thuis is.. ben eigenlijk te ongeduldig om te wachten maar vind het ook raar om via de telefoon te doen haha
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 21 Apr 2015 13:58

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zou nog wel even wachten hoor! Dan kan je mooi iets bedenken hoe je het gaat brengen!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 21 Apr 2015 14:11

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zou ook nog even wachten tot hij thuis is. En gefeliciteerd!
2012 & 2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 21 Apr 2015 14:26

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wachten tot hij thuis is! Zoveel leuker om het dan te vertellen en zijn reactie te zien!

Oh ja, en gefeliciteerd natuurlijk! Super dat het zo snel raak was. Geniet van je zwangerschap, ik ben benieuwd wie je bent. :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron