Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kletstopic (aanstaande) mama's

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 17 Apr 2015 12:25

Kletstopic (aanstaande) mama's

Omdat ik af en toe zin heb om gewoon te ziemelen of te kletsen over mn zwangerschap en ik daar niet het andere topic mee wil vervuilen leek me dit leuker.
Dus, heeft er iemand zin om mee te kletsen over alledaagse dingen uit de mamagrot? :popcorn:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 17 Apr 2015 12:26

Re: Kletstopic (aanstaande) mama's

Ik heb net informatie aangevraagd over een zwangerschapsmassage. Heeft iemand dat eens laten doen? Schijnt te helpen tegen de misselijkheid.. als dat zo zou zijn: Hallelujah!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 17 Apr 2015 13:07

Re: Kletstopic (aanstaande) mama's

Zwangerschapsmassage had ik bij de eerste 3x gedaan. Vond het niet veel anders als anders maar het was wel aangenaam.
Wist niet dat het tegen misselijkheid kan helpen, als dat echt zo is dan zou dat een uitkomsg zijn voor de mensen die er last van hebben.

klaag iets van mijn kant: hebben een super lieve kraamhulp. Maar man en ik zijn haar het zat iemand de hele dag over de vloer te hebben. Voelt toch net even minder prive. Ze is super lief maar met 3 halve dagen kraamhulp had ik tevreden geweest.
Meer mensen die dat hebben of vind iedereen het echt jammer als ze na 7dagen weer weg gaat?
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 17 Apr 2015 13:10

Re: Kletstopic (aanstaande) mama's

Ik heb geen ervaring met zwangerschapsmassage, maar hoop voor je dat het helpt!
Travel, ik had dat bij de tweede ook wel hoor! Wilde gewoon weer terug naar normaal en zelf onze draai vinden met onze 2 kindjes.

Mats heeft echt nog vrij weinig haar, maar het valt me op dat er op de plek die kaal is geweest op zijn achterhoofd nu allemaal krullend haar begint te groeien. Hebben we kans dat hij helemaal krullen krijgt? Lijkt me zo schattig! En voor de andere kale baby mama's; wanneer begon het bij jullie kinderen een beetje te groeien?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 17 Apr 2015 13:13

Re: Kletstopic (aanstaande) mama's

Travel, hoe gaat het?
Je kunt t gewoon aangeven als je minder uren wilt. Dan regelt ze dat met het kraambureau. Doen hoor.
Hoe gaat t met jullie dochter? Vind ze het leuk?

Gijs, ik denk wel dat het krullen worden. Achterop krullen en voor steil haar is ook zo sneu ;)
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem148

Bericht 17 Apr 2015 13:15

Re: Kletstopic (aanstaande) mama's

Travel, ik was haar ook snel moe. Heb haar iedere keer rond 1 naar huis gestuurd omdat ze Tot 4 moest werken en ik van 1 Tot 4 sliep met zoon. Het huishouden had ze in de ochtend al gedaan en het scheelt dat mijn man thuis was en het huishouden helemaal bij gewerkt. Er was zelfs geen washandje in de was. Allemaal opgeruimd voordat ik ingeleid werd.
<<

Anoniem151

Bericht 17 Apr 2015 13:16

Re: Kletstopic (aanstaande) mama's

Onze kraamhulp kwam maar halve dagen, vond ik wel fijn! De hele week hele dagen zou ik ook wel erg veel vinden
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 17 Apr 2015 13:19

Re: Kletstopic (aanstaande) mama's

Oh ga ik ze zeker even bellen. Niet om de vrouw zelf echt niet maar willen gewoon ons eigen gezin en huis terug ;-)
Onze dochter....is ene draak vandaag. Maar goed andere aandacht, visite,kadoos, mama die veel met de baby zit, veranderingen.....heeft allemaal tijd nodig. Ze helpt wel lief met in badje doen en een schone luier. En hij mag ook al 5 sec bij haar op schoot maar verder....mwah heeft ze er nog niet veel mee.

Gijs: krullen zou stiekum wel leuk zijn ja. Verder geen ervaring mee.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem166

Bericht 17 Apr 2015 13:26

Re: Kletstopic (aanstaande) mama's

Ik ergerde me suf aan de kraamhulp en kijk ook niet heel positief terug opde kraamweek. Ik had gewoon mijn gevoel moeten volgen en na dag 1 al een ander moeten vragen, maar ik wilde haar toch de kans geven (stom). Ik had haar ook gewoon weg moeten sturen. De eerste keer vond ik het veel leuker (had toen ook een leukere hulp).

Travel, mijn dochter was de eerste week heel lief en heeft daarna even een paar dwarse weken gehad, maar nu gaat het alweer een tijdje heel goed.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 17 Apr 2015 13:27

Re: Kletstopic (aanstaande) mama's

Travel, herkenbaar hoor. Wij stuurde haar na een paar uurtjes alweer weg elke dag :) Hadden we onze rust en privacy weer een beetje.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 17 Apr 2015 13:29

Re: Kletstopic (aanstaande) mama's

Gijs, ik zit nog steeds op haargroei te wachten hahahaha! Mijn zoon heeft heel vlassig haar, maar ik kriebel er net zo graag doorheen.
L2014 & H2017
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 17 Apr 2015 13:34

Re: Kletstopic (aanstaande) mama's

Ik vind het ook zo moeilijk wat betreft kraamhulp. Hoeveel uren hebben jullie afgenomen? Bij Levi had ik 2 verschillende vrouwen gehad. De eerste vrouw was zo slecht. Ze was alleen maar bezig met kletsen, maar toen ze de eerste avond wegging had ik werkelijk waar geen idee hoeveel voeding ik nu moest geven (fv). Na een paar dagen kwam een andere hulp en zij gaf tips/tricks waar we echt iets mee konden.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 17 Apr 2015 13:46

Re: Kletstopic (aanstaande) mama's

Travel schreef:Meer mensen die dat hebben of vind iedereen het echt jammer als ze na 7dagen weer weg gaat?
Bij Y. had ik een verschrikkelijke kraamhulp en bij E. had ik een schat van een mens. Heb echt kei hard staan huilen toen zij wegging. :laughcry: (leuk hoor kraamtranen haha)
Laatst gewijzigd door fashionmommy op 17 Apr 2015 13:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 17 Apr 2015 13:51

Re: Kletstopic (aanstaande) mama's

mzcharlotte schreef:Gijs, ik zit nog steeds op haargroei te wachten hahahaha! Mijn zoon heeft heel vlassig haar, maar ik kriebel er net zo graag doorheen.

Haha oke, dan weet ik dat het nog wel even kan duren ;) Mats heeft ook van dat dunne vlassige haar, zo lekker baby nog
Afbeelding
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem280

Bericht 17 Apr 2015 14:16

Re: Kletstopic (aanstaande) mama's

Ik had dan nog recht op 5x3 uurtjes kraamzorg, maar eigenlijk had het niet gehoeven. Ze heeft niets hoeven doen. Was er meer voor de gezelligheid. Had alles in hwt ziekenhuis al gedaan etc. En een kraamweek, wat is dat? Net als roze wolk
Ik heb dat niet gehad, zoals jullie en dat maakt het niet leuk.
Jaloers ben ik niet, maar wij hadden ons dit zo anders voorgesteld.
4 weken ziekenhuis breekt je op. Ze leren daar jou wat bij over hoe het moet, maar wat voelde ik mij een vreemde met deze 2 kleintjes.
Het voelde alsof je bij vreemden op bezoek kwam, niet mijn dochters. Mensjes die je van achter glas mocht bewonderen, 2 meisjes die je in je armen mocht hebben wanneer de verpleging vond dat ze daar sterk genoeg voor waren. Nee die roze wolk hebben wij niet gehad.
De dag dat ze thuis kwamen, dat was feest! Wij gingen toen pas definitief van deze mooie meiden, wat zeg ik, pracht meiden, houden!
Je hebt als ouder van een prematuur een hele lange weg te gaan!
Wordt niet altijd over gesproken.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 17 Apr 2015 15:43

Re: Kletstopic (aanstaande) mama's

Heeft er iemand ervaring met de baby verzorgingsproducten van Naïf?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers