Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Even advies gevraagd

<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 15 Apr 2015 16:54

Even advies gevraagd

Wil graag een Merk zonnebril kopen maar zal ik dat via internet doen (wat goedkoper is) of in de winkel?
Twijfel nog tussen 2 modellen en vind het dan zo lullig om in de winkel te passen en advies te vragen en dan via internet te kopen :eyes:
Wat zouden jullie doen?
Of wat hebben jullie zelf gedaan?
<<

ChiQ

Bericht 15 Apr 2015 16:58

Re: Even advies gevraagd

Ik zou meer betalen en advies krijgen. Is het veel duurder? Ik ga altijd naar de winkel als ik de intentie heb de bril ook daar te kopen. Ik wil juist dat winkels blijven bestaan, om die reden zou ik graag dingen in de winkel kopen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 15 Apr 2015 16:59

Re: Even advies gevraagd

ChiQ schreef:Ik zou meer betalen en advies krijgen. Is het veel duurder? Ik ga altijd naar de winkel als ik de intentie heb de bril ook daar te kopen. Ik wil juist dat winkels blijven bestaan, om die reden zou ik graag dingen in de winkel kopen.


Idem.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 15 Apr 2015 17:12

Re: Even advies gevraagd

Voor een zonnebril ga ik altijd naar de winkel omdat ik hem graag wil passen en hij gesteld moet worden. Andere spullen koop ik vaak wel online als ze daar veel goedkoper zijn, maar dan ga ik niet eerst advies vragen in een winkel.
Hoe groot is het verschil in prijs?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Apr 2015 18:16

Re: Even advies gevraagd

Bril zou ik in de winkel kopen. Ze kunnen je adviseren en wie weet eindig je met een model dat veel mooier staat. Ik heb de laatste keer ook ongeveer alle brillen in de winkel op gehad. Op het laatst kwam de eigenaar van de winkel met een bril aanzetten waarvan ik zoiets had van doe maar niet. Opgezet en dat was hem. Zo grappig want was totaal naar iets anders op zoek.
2015 💙

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers