Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


zomervakantie

<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:44

Bericht 06 Apr 2015 21:28

zomervakantie

We zoeken een bestemming voor de zomervakantie voor 2 personen voor ongeveer 2 weken, maar zijn erg aan het twijfelen over de bestemming. Het varieert ook heel erg. We willen eigenlijk dit jaar ergens heen, waar je niet zomaar heen gaat, evt het laatste jaar dat we nog met z'n tweeën zijn. :wink:
Het zijn in ieder geval bestemmingen waar we nog nooit geweest zijn.
We zoeken een zon bestemming, waarin we de combinatie van relaxen, cultuur, natuur kunnen combineren.


Curaçao lijkt ons erg mooi, maar kun je je er echt twee weken goed vermaken?
Bali; lijkt ons een erg gave vakantie, wel lang vliegen, we denken dat het dan wel een georganiseerde rondreis moet worden
Malta: mooi, maar kun je er twee weken echt goed vermaken?
Portugal: misschien een reis die je later ook nog makkelijk zou maken evt in gezinsvorm.
Andalusië: erg heet in aug.
Een bestemming in Italie (Sicilië zijn we reeds geweest)
iets anders.....
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 06 Apr 2015 21:46

Re: zomervakantie

Ben je ooit in Azië geweest? Hebben jullie een verre reis gemaakt? Zo niet dan zou ik dat gaan doen, Andalusië is echt prachtig maar te warm voor de zomer en is altijd nog wel te doen (denk ik). Ik zou financiële plaatje bekijken en als het kan gewoon nu een verre droomreis maken met zijn tweeën, kan me eigenlijk niet voorstellen dat je daar spijt van gaat krijgen als je dit al wel eens in gedachten had. In de lagere prijsklasse zit denk ik Thailand, kun je prima strand (als je dat wilt) combineren met excursies/bouwstenen die je evt van te voren kunt boeken. Cuba is ook prima te doen in 2 weken (rondreis van een week en daarna week of paar dagen strand). Sri Lanka, Bali, Costa Rica moet ook erg mooi zijn.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:44

Bericht 15 Apr 2015 16:49

Re: zomervakantie

dankje! :)
We zitten nu toch aan Bali te denken.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 15 Apr 2015 16:55

Re: zomervakantie

Ik zou van jullie rijtje dan ook Bali doen, de overige bestemmingen die je noemt zijn ook prima te bereizen met kinderen (Bali trouwens ook hoor) en Bali is dan toch wat exotischer en mooie combinatie van relaxen, cultuur en natuur. Cuba is ook geweldig inderdaad (en wie weet hoe snel het gaat veranderen nu er steeds meer toenadering is van de VS!)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers