Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De warmte

<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 11 Apr 2015 12:24

Re: De warmte

JustMeDaan, dat zweten heb ik ook wel een beetje, alleen nog niet bij 19 graden en niet zo extreem als bij jou, lijkt me echt heel vervelend. Maar ik kan ook niet in de volle zon liggen, dan ben ik heel snel helemaal bezweet.
Wat betreft de botox, ik laat mijn oksels 2 jaar per jaar botoxen omdat ik anders echt met enorme zweetplekken rondloop. Je kunt niet je hele lichaam laten botoxen, alleen handen en oksels (en voeten geloof ik ook). Ik weet wel dat er medicijnen zijn waarmee je over je hele lichaam minder zweet, maar erg gezond kan dat niet zijn.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 11 Apr 2015 12:41

Re: De warmte

Het is wel als ik dan een tijdje aan het lopen ben en mijn lichaam een soort van gewend is aan de temperatuur en beweging dat het dan stopt. Misschien dat dat mijn lichaamstemp ook oploopt ofzo geen idee waar het nu door komt. Zelf vind ik dat mijn haar en gezicht bij lopen of inspanning vaak nat en bezweet is het meest vervelend het is zo zichtbaar en ziet er, vind ik zelf, smerig uit. Maar hoe drukker ik me erom maak hoe erger het weer word. Najah kortom, voor de een is warmte fijn en de ander vind mindere temperaturen fijner.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 11 Apr 2015 13:03

Re: De warmte

Catnip, ik ben wel even benieuwd hoe duur dat is?
Heb er ook wel eens over nagedacht.. Ik loop alleen maar in zwarte shirtjes, omdat je anders die vieze plekken ziet.. :no:

Gisteren vond ik het trouwens gewoon lekker! Op de fiets was het prima in een shirtje met m'n zomerjas erover en toen ik thuis kwam heb ik nog even in een shirtje op het balkon in de zon gezeten. Heerlijk.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 11 Apr 2015 13:09

Re: De warmte

Ik vond het gisteren lekker buiten, maar dat was ook pas om 17:45 toen ik klaar was met werken. Ik heb een heel raar lichaam, ik heb het heel snel koud in de winter of als ik stil zit maar in de zomer heb ik het weer snel warm. Alhoewel als ik dan stil zit kan ik het ook wel weer koud hebben als het 25 graden is. Heel apart..
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 11 Apr 2015 13:42

Re: De warmte

Cinnamon, Het wordt vergoed vanuit de basisverzekering, als je een verwijzing hebt van je huisarts. Het kost je wel je hele eigen risico, want het is 575 per behandeling.
<<

Anoniem149

Bericht 11 Apr 2015 13:58

Re: De warmte

Ik heb ook ooit gedacht om mijn oksels te laten botoxen. Ik zweette altijd zo erg onder mijn oksels, werd er erg ongemakkelijk van. De huisarts heeft mij toen eerst en of ander middeltje voorgeschreven, daardoor was het echt zo goed als over. Tijd later mee gestopt en nu is het eigenlijk heel goed te doen. Ik zweet nog wel, maar lang niet zo erg als eerst.

JustMeDaan, wat vervelend dat je daar zo'n last van hebt.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 11 Apr 2015 15:55

Re: De warmte

Dank je, is ook echt super vervelend. Het stopt wel weer zodra ik een beetje gewend ben als ik loop aan de temperatuur. Maar als het 25 graden en meer is niet. baal er ook van maar ja. Wil ook gewoon lekker in de zon zitten enz.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 11 Apr 2015 16:33

Re: De warmte

Elize: Ik heb er ook wel middeltjes voor gekregen, maar dat hielp allemaal niet.
Ging op een gegeven moment alleen maar prikken en irriteren en ik zweette er gewoon doorheen.

Catnip: Dat eigen risico gaat er dit jaar toch al wel door, haha. Dan moet het dus wel via de huisarts begrijp ik? Ga er toch eens naar kijken denk ik.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem149

Bericht 11 Apr 2015 18:20

Re: De warmte

Dan moet je misschien toch eens naar je huisarts daarvoor Cinnamon. Neem aan dat hij ervan weet dus zou hij je wel een verwijzing kunnen geven denk ik.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 12 Apr 2015 11:54

Re: De warmte

Van mij mag het nog warmer
Zoon *
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Apr 2015 12:55

Re: De warmte

Fantine schreef:Wat een gezeik :12: over warmte. Het was de eerste warme dag van het jaar en het was heerlijk. Het is ook nooit goed :smile:

Nou, dit inderdaad. Volgens mij was het 'slechts' een graad of 15. Bij ons heeft het de halve middag geregend overigens.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem151

Bericht 12 Apr 2015 15:32

Re: De warmte

Scandic schreef:Ik vond het gisteren lekker buiten, maar dat was ook pas om 17:45 toen ik klaar was met werken. Ik heb een heel raar lichaam, ik heb het heel snel koud in de winter of als ik stil zit maar in de zomer heb ik het weer snel warm. Alhoewel als ik dan stil zit kan ik het ook wel weer koud hebben als het 25 graden is. Heel apart..


Haha, dit heb ik ook! Heb ook al eens geklaagd dat het maar 22 graden was die dag..

Las dat het woensdag weer zulk mooi weer wordt, heerlijk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Apr 2015 15:42

Re: De warmte

Ik vond het vrijdag nog niet eens superwarm eigenlijk. Ik heb tussen de middag wel ff buiten gezeten, maar bij elke windvlaag kreeg ik kippenvel. Ergens tussen de 20 en 25 graden vind ik perfect.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem149

Bericht 12 Apr 2015 17:36

Re: De warmte

Nou Bliss, woensdag schijnt het 24 graden te worden! Hier dan, weet niet hoe het daar zit.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Apr 2015 17:38

Re: De warmte

Ja ik zag hier idd 21 graden staan, heerlijk!
❤ 7 juni 2018
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 12 Apr 2015 17:55

Re: De warmte

Hier word het 21 graden woensdag
Zoon *
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers