Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic #1

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Sep 2013 17:47

Re: Afvaltopic

Ondanks het meer bewegen vorige week is er niks af :( . Maar ik hoop gewoon dat ik nu op een drempel zit en dan ik straks ineens gewicht ga verliezen. Vandaag met frisse moed begonnen en net ruim 12 km wezen wandelen door de ooijpolder. Heerlijk eigenlijk gewoon, want het weer was super. Ook nog genoten van de natuur. Het enige jammere is dat ik alleen wandel.
Vanavond eet ik alleen vlees met heel veel salade. Ik wil de komende week vooral in de avond koolhydraat arm eten. Dus de aardappelen en de pasta weg laten. Volgende week ook eigenlijk. Dan zit ik een week in Jordanie, dus qua eten weet ik nog niet hoe of wat. Maar ik weet ook dat ik gewoon wil gaan uitproberen hoe de keuken daar is. Dus dat ga ik proberen te doen met mate.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Sep 2013 17:56

Re: Afvaltopic

Ik heb last van mannengedoe en dat slaat altijd meteen op m'n eetlust, dus het diëten gaat als een tiet deze dagen (elk nadeel heb z'n voordeel, zullen we maar zeggen). Zodadelijk bodycombatten op de sportschool, ff afreageren!
❤ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Sep 2013 18:02

Re: Afvaltopic

Bliss schreef:Ik heb last van mannengedoe en dat slaat altijd meteen op m'n eetlust, dus het diëten gaat als een tiet deze dagen (elk nadeel heb z'n voordeel, zullen we maar zeggen). Zodadelijk bodycombatten op de sportschool, ff afreageren!

Ik wou ik dat ik dat had Bliss. Ik ga eigenlijk alleen maar meer snacken. maar ja die kerel van mij duurt nog wel even voordat hij mentaal er aan toe is om er iets mee te gaan doen. Dus ik moet mijzelf maar goed motiveren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Sep 2013 18:05

Re: Afvaltopic

Haha ja bij alle andere denkbare emoties ga ik juist ook (vr)eten, behalve bij zenuwen/vlinders/wat dan ook op mannengebied. Nou ja, als het een grote teleurstelling wordt (wat er dik in zit), ben ik in elk geval misschien weer een paar ons lichter. :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 01 Okt 2013 06:53

Re: Afvaltopic

100 gram er bij deze week. Valt me eerlijk gezegd alles mee! Deze week heb ik veel etentjes. Wel zin in, maar ook lastig. Ik ga de momenten waarop ik voor gezond kan kiezen maar verstandig benutten. Ik ga deze week ook sushi eten... Dan kan ik me echt niet inhouden! Nog tips voor gezonde keuzes?
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:07

Bericht 01 Okt 2013 06:54

Re: Afvaltopic

:muts:
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 06 Nov 2013 16:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Nyx

Bericht 01 Okt 2013 09:36

Re: Afvaltopic

Hier gaat het in tegenstelling tot wat ik dacht slecht. Vanochtend gewogen en ik ben voor het eerst aangekomen; 2kg. :nopompom: Dus even beter opletten dan ik heb gedaan, want dit kan gewoon echt niet. En als ik dan achteraf kijk naar mijn dagen, dan waren ze inderdaad niet al te best....
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 01 Okt 2013 19:08

Re: Afvaltopic

Goed om te horen SF! En Nyx, zolang je maar weet waar het vandaan komt, komt het vast goed! Met mij gaat het qua dieet nog steeds goed! Heb me alleen deze week nog niet gewogen omdat ik steeds niet naar de wc kan :silent: Pas daarna weer een nieuwe tussenstand dus :)
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Nyx

Bericht 01 Okt 2013 21:10

Re: Afvaltopic

Het voelt gewoon echt even heel erg K. Ik heb weken dan niet maanden echt mijn best gedaan om het er af te krijgen (in ieder geval in mijn hoofd) en dat ging heel moeilijk en dan opeens staat er plus 2 op de weegschaal. Hoezo pesten? Het voordeel is wel dat ik nu wel weer extra gemotiveerd ben om door te gaan. Kennelijk dacht ik toch bij de gelijkstand dat ik alles maar kon maken (tenminste op een gegeven moment, omdat het er niet af ging)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Okt 2013 08:02

Re: Afvaltopic

Balen Nyx.
Hier een klein lichtpuntje. Vandaag eindelijk de 80.9 bereikt. Al weken bleef ik op 81.5 hangen. Nu volhouden en ik hoop voordat ik naar Jordanie ga onder de 80 te zitten. Dus ik ga daar hard mijn best voor doen. Het is echt zo een grens iedere keer die je over moet.

Vandaag moet ik nog wat inentingen halen en dat ga ik lopend doe. Het weer is nog super daarvoor en het is een half uurtje lopen heen, dus terug ook een half uur. Dus de extra beweging voor vandaag heb ik dan weer gehad.
Gisteren met tennissen was ik druk bezig met actief bewegen en ik moet zeggen dat ik mij al wel iets fitter op mijn benen voelde t.o.v. 2 weken gelezen. Toen was ik echt niet vooruit te branden. Dus ook al gaat het qua gewicht nog niet super, ga fitheid gaat het wel de goede kant op.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Okt 2013 17:19

Re: Afvaltopic

Hier gaat het ook goed, ik was aangenaam verrast vanmorgen op de weegschaal: 86.5 gaf ie aan, dus 1.9 minder dan ruim twee weken geleden :) In totaal zit ik nu weer op precies -9 en ik ben nu echt gemotiveerd, want ik heb al jaaaaaaren niet meer onder de 85 gewogen (ok vorig jaar één dag 84.8 geloof ik, maar dat was een schijnbeweging) en dat is nu binnen handbereik! :cheering:
Vanmiddag heb ik een heel stuk gefietst, ruim 20 km in totaal en ik had flink wind tegen, dus ik moest hard trappen! Nu een beetje last van m'n knieën, dus de komende dagen doe ik ff niks qua sport.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem73

Bericht 02 Okt 2013 18:31

Re: Afvaltopic

Hier gaat het ook goed. Al is het niet helemaal eerlijk ik val op een hele andere manier af als jullie maar toch. Ik heb een paar weken echt even stil gestaan. Maar nu nog 1,5 kilo en dan eindelijk onder de 90 :cheering: eind oktober moet ik op controle en dan wil ik echt rond de 88 kg wegen. Het is zo fijn he, gister weer een strakke broek van esprit aangehad en dat past prima in maat 44, daar heb ik lang van gedroomd echt heerlijk!

Jullie zijn allemaal goed bezig :thumbup:
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 03 Okt 2013 07:16

Re: Afvaltopic

Wat jammer Nyx, kan me voorstellen dat je baalt. Hier schiet het ook niet op. En omdat er al heel lang niks af gaat had in van dd week echt even geen motivatie. Ik heb chips en chocolade pepernoten gegeten.

Ik denk dat ik niet meer afval door alleen gezond te eten, dus vanaf maandag wil ik echt koolhydraten minderen en minder eten. Dit weekend ga ik weg, hoop een beetje op mijn eten te kunnen letten zodat er in ieder geval niks aankomt.

Verder goed bezig dames! Zet hem op.
Afbeelding
<<

Nyx

Bericht 03 Okt 2013 13:17

Re: Afvaltopic

Na de melding van de extra kg was ik de motivatie helemaal kwijt en ik heb hem nog niet helemaal gevonden. Maar ik weet wel dat als ik NU niets doe er op maandag weer 2 kg bij zit. Dus ik pak vanaf hier de draad weer op. Beetje raar zo half voor het weekend, maar dit is volgens mij wel de enige oplossing.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Okt 2013 15:44

Re: Afvaltopic

Yay vanmorgen alweer 0.4 minder dan gisteren, dus 86.1 was het. Maar morgen en zaterdag ga ik weer de nodige alcoholische versnaperingen nuttigen, dus na het weekend ben ik weer iets zwaarder denk ik. In elk geval hoop ik dat ik nog ff zo gemotiveerd blijf!
❤ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Okt 2013 07:24

Re: Afvaltopic

Hier gaat het ook eindelijk de goede kant op. Deze week iedere dag een ons eraf. Het is niet veel, maar wel iedere dag iets eraf. Terwijl ik stiekem wel gesnoept heb.
Vanavond een ALV en ze willen vooraf friet eten, maar ik heb daar geen zin in. Dus ik eet tussen de middag warm en vanavond een salade. Op deze manier hoop ik dat de schade morgen mee gaat vallen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 04 Okt 2013 09:13

Re: Afvaltopic

Yes, vanochtend op de weegschaal en ik woog 67, 8! Dat is ruim 7 jaar geleden dat kk dat voor het laatst heb gewogen. Houd in dat ik nu ruim 6, 5 kg kwijt ben sinds ik eind augustus ben begonnen. Ben echt zo ongelofelijk trots. Helemaal omdat dit alleen nog maar met het omgooien van mijn eetpatroon is. Tijd om te spkrten heb ik nog niet.

Pomsky ik heb een leuke site gevonden met lekkere maar gezonde koolhydraatarme en suikervrije recepten: gezondlevenvanjacoline.blogspot.com.
<<

Anoniem193

Bericht 04 Okt 2013 09:32

Re: Afvaltopic

Vanmorgen mijn winterjas weer aangedaan en hij is te groot :D In kilo's verschil ik niet eens heel veel vergeleken met vorig jaar, maar in omvang dus blijkbaar wel!
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 04 Okt 2013 15:07

Re: Afvaltopic

Gisteren heerlijk uit eten geweest, maar ik vind het dan vandaag weer zo moeilijk om niks extra te pakken! Tot nu toe lukt het nog, maar ik merk echt dat mijn lichaam roept om suiker ofzo. Ik doe het niet, ik doe het niet!
<<

Nyx

Bericht 04 Okt 2013 19:33

Re: Afvaltopic

Gelukkig is hier er weer 4 ons af. 4 ons is in ieder geval beter dan niets of aankomen. Ben erg geschrokken van die kg die er opeens bij zat. Maar goed, geheel onbekend komt het me niet voor. Ik kan zo heel wat potjes breken en dan opeen zitten de kg er dik bij. Dus ik moet niet denken dat ik mooi gelijk kan blijven, want dat is maar tijdelijk en daarna komt het er alsnog bij. Goed, begin is weer gemaakt.
<<

Anoniem7

Bericht 05 Okt 2013 12:05

Re: Afvaltopic

Ik heb me in den beginne hier eens aangemeld maar post uiteindelijk niet meer mee omdat ik de weegschaal niet op durf. Maar ik denk dat ik nu wel met zekerheid kan zeggen dat ik aan het afvallen ben :cheering:
Ik merkte dat ik m'n broeken de afgelopen week wel heel erg vaak op moest hijsen. Eerste signaal waaraan ik vorige keer (los van de weegschaal) merkte dat ik af viel, waren ook mijn broeken. Ik kon ze toen zo, zonder probleem met de knoop dicht uittrekken, en dat kan nu ook weer bijna :bounce: Vandaag dus toch maar sinds tijden weer een riem om gedaan en die kan ook 1-2 gaatjes strakker.

Ik doe er eigenlijk weinig voor, alleen nu elke ochtend ontbijten, minder brood tussen de middag en niet tot nauwelijks snoepen :thumbup:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Okt 2013 12:22

Re: Afvaltopic

Fijn Maple dat je verschil merkt. Geeft toch een goed gevoel, ook zonder de weegschaal zie je dus verschil.
Gisteren veel bier op, dus ik was er vanmorgen bang voor. Maar de schade valt mee. Eigenlijk geen schade :D. Dus ik ben hier ook blij. Deze week nog even knallen en vol houden en dan hopelijk met min 80 op vakantie. Ik ga er voor en het lijkt mij te doen. Ga deze week weer veel groentes eten en weinig koolhydraten in de avonden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 05 Okt 2013 14:10

Re: Afvaltopic

Nou Maple, dan doe je er best veel voor toch! Super knap!

Ik woog vanochtend 69,6. Blij mee! Neem soms best wat extra, dus gaat goed zo. Ik heb wel een streng weekend omdat ik twee keer uit eteb ben geweest afgelopen week. Dus weer even streng zijn voor mezelf.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Okt 2013 18:01

Re: Afvaltopic

Ik heb twee dagen achter elkaar veel wijn gedronken, dus niet best voor de lijn. Het stomme is dat ik de ochtend erna altijd eerst een stuk lichter ben, dat komt gewoon doordat de alcohol vocht aan je lichaam onttrekt neem ik aan. Vanmorgen woog ik 85.8, mooi natuurlijk, maar niet reëel. Vanmiddag, nadat ik wat had gegeten, maar vooral veeeeel water had gedronken (ging ook naar zumba en heb daar wel een liter gedronken geloof ik), woog ik 86.6. Morgenochtend zal het ook wel weer zoiets zijn, maar ik hoop eigenlijk dat ik eind van de week echt onder de 86 zit, dan gaat het tenminste echt de goede kant op!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem36

Bericht 06 Okt 2013 18:20

Re: Afvaltopic

Welk dieet/welke levensstijl doen jullie? Ik eet nu 2 maanden zoveel mogelijk suikervrij, en dat gaat erg goed moet ik zeggen! In de eerste maand was ik al 4 kilo afgevallen en ik moet nu woensdag naar de diëtiste. Ben heel erg benieuwd maar houd me zo goed en kwaad als het gaat aan de voorschriften.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers