Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onterechte incasso (update pag 2, buuf blijft bestellen)

<<

Anoniem178

Bericht 11 Apr 2015 09:00

Re: Onterechte incasso (update pag 2, buuf blijft bestellen)

Zo, dit verhaal krijgt een heel bizar staartje. Ik heb een tijd geleden besloten er geen energie meer aan te verspillen en gewoon elke keer als er een incassobrief komt incassobureau bellen en klaar.

Afgelopen donderdag kwam ik thuis, groette haar (zie haar zelden) en kreeg alleen een vuile blik terug. 2 minuten later viste ik een kaartje van buurtbemiddeling uit de bus, of ik contact op wilde nemen. Gedaan. Het blijkt dat zij een aantal klachten over mij ingediend heeft. Ik zou tegen mensen gezegd hebben dat zij mijn pakketten achterhield en zou onvriendelijk zijn tegen haar kinderen. Ook zou ze me daar meerdere keren op aangesproken hebben, maar zou ik heel vervelend gereageerd hebben.
Dat eerste is dus een tikje anders (en heb daar ook bewijs van), maargoed. Dat van die kinderen zakte mijn broek vanaf. Ik heb serieus geen flauw idee waar ze het over heeft. Als ze met die vuile blikken bedoelt dat ze me aangesproken heeft hebben we duidelijk een andere manier van communiceren.

Toen die man belde van de buurtbemiddeling was ik zo flabbergasted dat ik er even over na moest denken. Besloten maandag toch terug te bellen en ze langs mogen komen. We hebben niet echt keus, als we weigeren zou het lijken dat het schuld bekennen is. Ik wil bij dat 1e gesprek wel aangeven dat ik geen zin heb een traject aan te gaan op basis van leugens.

Ja, ik ben pissig. Ze zoekt gewoon weer een nieuwe zondebok om haar asogedrag te rechtvaardigen. Eerst waren haar bovenburen aan de beurt, die daarvoor heeft ze weggepest, nu krijg ik gedoe.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 11 Apr 2015 12:14

Re: Onterechte incasso (update pag 2, buuf blijft bestellen)

Is daar ook bewijs van? Want wow bizar dit.
2015 💙
<<

Anoniem253

Bericht 11 Apr 2015 12:21

Re: Onterechte incasso (update pag 2, buuf blijft bestellen)

Omg wat enorm frustrerend en bizar zeg!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 11 Apr 2015 12:23

Re: Onterechte incasso (update pag 2, buuf blijft bestellen)

Jeetje wat een rare situatie word het en vooral frustrerend dit.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Apr 2015 12:24

Re: Onterechte incasso (update pag 2, buuf blijft bestellen)

Laat ze maar op dit forum lezen dan, er staat een datum en een tijd bij...
<<

Anoniem149

Bericht 11 Apr 2015 14:02

Re: Onterechte incasso (update pag 2, buuf blijft bestellen)

Jeetje wat een nare wending! En wat naar dat ze hiermee ook de bovenburen heeft weggepest. Hopelijk kan je in het gesprek duidelijk maken dat dit echt belachelijk is.
<<

Anoniem178

Bericht 11 Apr 2015 14:43

Re: Onterechte incasso (update pag 2, buuf blijft bestellen)

Elize schreef:Jeetje wat een nare wending! En wat naar dat ze hiermee ook de bovenburen heeft weggepest. Hopelijk kan je in het gesprek duidelijk maken dat dit echt belachelijk is.


Dat wegpesten heeft waarschijnlijk weinig te maken gehad met pakketjes. Meer met herrie (veel schreeuwen), open vuilniszakken, stankoverlast en het portiek beschouwen als verlengde woonkamer. Op het hoogtepunt stonden er 5 kinderwagens, koelkast, vriezer, fiets, 2 kinderfietsen, fietskar, 2 tv's en nog wat rommel.

Omdat ik echt helemaal geen zin heb in dat gelazer of er energie in wil steken laat ik het voortaan wel uit mijn hoofd om te klagen, heeft zij dr zin weer, tot een volgende klaagt.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers