Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor hobby's heeft jouw partner?

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 02 Apr 2015 01:15

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

In Nederland gaat hij vaak naar de sportschool, hij leest ook ontzettend veel over voeding en hoe het lichaam werkt. In Nieuw Zeeland was ie elk uur dat het mogelijk was op de piste. Hij houdt van uitgebreid koken en spelletjes spelen, het liefst met een groepje vrienden. Gitaar spelen. Reizen natuurlijk. Nu vindt ie het leuk om op de grasmaaier te rijden haha.. Oh, en concerten bezoeken. En chocola eten en met honden spelen, hij wil dolgraag een hond. Als ik de supermarkt in loop staat hij buiten de hond te aaien.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 02 Apr 2015 16:59

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Mijn man zijn grootste passie/hobby is kranen en trekkers en sinds hij 1,5 jaar geleden zelfstandige is geworden gaat daar al zijn vrije tijd in zitten.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem123

Bericht 02 Apr 2015 20:26

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Met zijn gezin op pad gaan. Koken, recepten zoeken.
<<

Anoniem273

Bericht 03 Apr 2015 11:47

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Caro schreef:Mijn vriend heeft ook een loods, daarin klust hij voornamelijk aan zijn grootste hobby: oude kevers. En daarnaast doet hij veel voor vrienden/ familie qua onderhoud aan autos.
Daarnaast drumt hij graag, hij is uberhaupt graag met muziek bezig. Of het nu een avondje naar een concert gaan is met vrienden, of mee met de band van zijn broer om het geluid te regelen.


Wat tof, Caro! Ik ben ook dol op oude Kevers :love:. Ik heb er al jaren eentje maar die is niet heel oud, 1984. Ik gebruik 'm ook gewoon dagelijks en hij staat (helaas) dag en nacht buiten.
<<

Anoniem273

Bericht 03 Apr 2015 11:49

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Mijn man z'n hobby is gamen, Lego (van die Lego modulair buildings), series kijken met mij, onze katten en motoren.
Klussen is niet echt z'n hobby maar kan hij wel heel goed. Momenteel is hij (met af en toe wat hulp) ons huis aan het verbouwen ;)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Apr 2015 12:35

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Aziraphale schreef:
Caro schreef:Mijn vriend heeft ook een loods, daarin klust hij voornamelijk aan zijn grootste hobby: oude kevers. En daarnaast doet hij veel voor vrienden/ familie qua onderhoud aan autos.
Daarnaast drumt hij graag, hij is uberhaupt graag met muziek bezig. Of het nu een avondje naar een concert gaan is met vrienden, of mee met de band van zijn broer om het geluid te regelen.


Wat tof, Caro! Ik ben ook dol op oude Kevers :love:. Ik heb er al jaren eentje maar die is niet heel oud, 1984. Ik gebruik 'm ook gewoon dagelijks en hij staat (helaas) dag en nacht buiten.



Ik heb hem stiekem ook al jouw Kever laten zien ;-). Hij heeft nog ongeveer 4 oude kevers aan onderdelen in zijn loods, een oud Volkswagen busje staat er nog om af te maken en zo nog wat van die projectjes. Aan zijn loods hangt ook een halve Kever (de voorkant) het plan is hier een BBQ in te maken haha. Idioot dat hij is. Maar hij vindt het helemaal geweldig die dingen!
<<

Anoniem181

Bericht 03 Apr 2015 12:39

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 20:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem104

Bericht 03 Apr 2015 16:03

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 08 Mei 2015 11:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 03 Apr 2015 20:51

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Festivals bezoeken, borrelen met vrienden, series kijken, voetbal kijken en erover lezen, een of ander gezelschapsspel, knuffelen, muziek luisteren, schaken en pokeren (al heeft hij de laatste twee punten al tijden niet meer gedaan).
Oh en hij kan ook eindeloos lang bellen met vrienden, net een vrouw ;) .
Make happy memories
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 05 Apr 2015 16:28

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Voetballen, zaalvoetballen, hardlopen, squashen, naar voetbal gaan met vrienden, voetbalspelletje (zo stom!) en voetbal op tv kijken zoals nu (nog stommer!) Verder houdt hij van uit eten gaan, bioscoop of thuis een film/serie. En voor een leuk feestje of ergens een avondje borrelen is hij ook altijd wel in. Oja, en hij vindt familiebezoek ook leuk en is verliefd op zijn neefje en nichtje.

Ik dacht dat ik misschien iets vergeten was dus ik vraag net naar zijn hobby's zegt ie dat dat voetbal is en iets wat ik hier maar niet weg zal zetten. :palm:
<<

Anoniem272

Bericht 05 Apr 2015 17:59

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Gitaar spelen, arthousefilms kijken, lezen, concerten bezoeken, squashen, hardlopen, tactische bordspellen spelen.

We kennen elkaar via een poppodium, hebben samen spelletjes gespeeld en een vage Franse arthousefilm gekeken en toen sloeg de vonk over. Veel gemeenschappelijke hobby's dus!
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 10 Apr 2015 19:32

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Mijn man heeft maar één hobby en dat is muziek. Hij drumt en speelt gitaar. Vroeger heeft hij altijd in metalbands gedrumd en nu speelt ie gitaar in een coverband. Het hele huis is bezaaid met elektrische gitaar. Maar hij heeft wel lol.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers