Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer begonnen jullie aan kinderen?

<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 07 Apr 2015 14:25

Re: Wanneer begonnen jullie aan kinderen?

Zora schreef:Halloooooo waarom blijft dat zo onder de radar!!! Wooop woop wat tof!! Gefeliciteeeeeerd!!!! :D :D :D :D :cheering: :cheering: :cheering: Wat goed zeg!! Hoe voel je je en hoe ver ben je? Yes wat leuk!

Edit: oh ik lees al hoe ver je bent :)


:smile: Omdat ik een tijdje niet hier ben geweest en het nog niet zo van de daken durf te schreeuwen..haha! Voel me ook echt helemaal prima. Eigenlijk nergens last van..wat gevoelige borsten, soms misselijk en moe, maar niks extreems.
Ik vind de reacties hier wel heel leuk :)
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 07 Apr 2015 15:00

Re: Wanneer begonnen jullie aan kinderen?

Toen ik zwanger bleek te zijn. We waren toen al wel 4 jaar bij elkaar en woonden een jaar samen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 07 Apr 2015 15:07

Re: Wanneer begonnen jullie aan kinderen?

Meneer de Uil schreef:
Zora schreef:Halloooooo waarom blijft dat zo onder de radar!!! Wooop woop wat tof!! Gefeliciteeeeeerd!!!! :D :D :D :D :cheering: :cheering: :cheering: Wat goed zeg!! Hoe voel je je en hoe ver ben je? Yes wat leuk!

Edit: oh ik lees al hoe ver je bent :)


:smile: Omdat ik een tijdje niet hier ben geweest en het nog niet zo van de daken durf te schreeuwen..haha! Voel me ook echt helemaal prima. Eigenlijk nergens last van..wat gevoelige borsten, soms misselijk en moe, maar niks extreems.
Ik vind de reacties hier wel heel leuk :)


Haha ja ik reageer een beetje overdreven, maar ik snap je wel hoor :) Begin is toch best spannend! Gelukkig voel je je goed, de rest komt vanzelf wel :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem181

Bericht 07 Apr 2015 16:13

Re: Wanneer begonnen jullie aan kinderen?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 20:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Ellis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 132

Geregistreerd: 12 Okt 2014 19:47

Bericht 08 Apr 2015 15:37

Re: Wanneer begonnen jullie aan kinderen?

Bij mij kriebelde het al wel een tijdje maar we hadden besloten dat we zouden wachten tot na de bruiloft (eind mei vorig jaar) Ik wilde niet zwanger trouwen en het risico hebben dat ik dan van allerlei kwaaltjes last zou hebben. Nu hebben we beiden geen vaste baan. Ik heb 2 0 urencontracten en mijn man is een paar jaar terug van baan gewisseld en heeft daarbij zijn vast contract opgegeven. Nu ziet het er bij hem niet zo snel uit dat hij geen vast contract zou krijgen bij zijn huidige baan dus daar hopen we op. En anders zijn er in zijn vakgebied genoeg vacatures te vinden.
In mijn vakgebied is dat wat lastiger, maar ik pak aan wat ik kan. Op een vast contract kan ik in ieder geval wachten tot sint juttemus.
Dit is voor ons geen punt om nog te wachten met kinderen, we zijn inmiddels ook al weer 10 maanden bezig. Er is genoeg spaargeld achter de hand voor als dit nodig zou zijn.
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, You feel it. :love:
<<

Luuz

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 05 Okt 2014 12:27

Bericht 08 Apr 2015 19:42

Re: Wanneer begonnen jullie aan kinderen?

Ik hoop binnenkort!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 08 Apr 2015 21:21

Re: Wanneer begonnen jullie aan kinderen?

Begin vorig jaar hadden we het er wel over gehad, toen ook al gestopt met de pil. Toen kwam opeens het aanzoek (voor mij een grote verrassing, haha :D ) en wilden we eerst trouwen (was toch altijd al wel de bedoeling, om dat eerst te doen). Ik wilde sowieso niet zwanger trouwen en aangezien ik nu weet hoe erg die eerste maanden waren qua overgeven, ben ik daar ook erg blij mee!
Na de bruiloft zin we er voor gegaan. We zijn nu ruim 8 jaar samen, wonen deze zomer 6 jaar samen. Spaargeld zit zeker goed, maar de baanzekerheid helaas niet. Ook wilden we eigenlijk wel eerst in een echt huis wonen ipv in deze flat, maar dat heb je nou eenmaal niet altijd voor het zeggen. We wilden eigenlijk gewoon niet langer wachten en gaan ervan uit dat de rest (huis, baan) ook wel op z'n pootjes terecht komt :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 09 Apr 2015 11:32

Re: Wanneer begonnen jullie aan kinderen?

Zelf wilde ik eerst graag trouwen, ik was nog niet klaar voor een kind. Pas rond mijn 30e (toen ik overal over na begon te denken) had ik het gevoel er klaar voor te zijn. Mijn man wilde al veel eerder.
We hadden beiden al jaren een vaste baan (bij mijn man wel met een onderbreking) dus gespaard hadden we voldoende.
In onze vriendengroep waren we de eersten die een kindje kregen. De mannen zijn allemaal ongeveer rond de 35 en de vrouwen (wat) jonger. Inmiddels is de 2e baby in de vriendengroep geboren en zijn nummer 3 en 4 onderweg. Nu lijkt iedereen er in onze omgeving klaar voor te zijn.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron