Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe regelen jullie de administratie en financiën?

<<

Anoniem216

Bericht 06 Apr 2015 21:00

Re: Hoe regelen jullie de administratie en financiën?

Wolbol schreef:Maken jullie eigenlijk periodiek een uitdraai van de babkgegevens? Ik kan maar een paar jaar terugkijken online, anders moet ik betalen...denk dat we toch maar eens per x maand een uitdraai moeten maken van de rekening,


Geen uitdraai, maar ik zet alles wel in Excel. Dan heb ik alles overzichtelijk bij elkaar staan.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Apr 2015 22:10

Re: Hoe regelen jullie de administratie en financiën?

Wij hebben beiden een eigen rekening. Ik maak geld over naar mijn vriend voor de vaste lasten, deze maakt hij dan naar de betreffende instanties over. Ik heb een eigen bestandje waar mijn vaste lasten in staan, ik heb alles ongeveer begroot (ook tankkosten en boodschappen) maar houd me hier niet precies aan. Als het meer is dan geef ik gewoon meer uit. Ik houd bij hoeveel ik werk en trek daar dan de vaste lasten vanaf. Ik weet dan ongeveer hoeveel ik nog over houd, maar daarna houd ik het eigenlijk niet goed meer bij. Als ik nog maar weinig op mijn rekening heb staan doe ik het even rustig aan. Ik bewaar mijn post/administratie in een map, elke instantie heeft een eigen tabblad.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 08 Apr 2015 14:41

Re: Hoe regelen jullie de administratie en financiën?

Ik heb een hele tijd een excel bestand bijgehouden met de maandelijkse uitgaven maar heb het nu te druk met andere dingen waardoor dit verwaterd is. Ik regel verder wel alles qua rekeningen en het opbergen van de administratie.
<<

Anoniem181

Bericht 08 Apr 2015 18:52

Re: Hoe regelen jullie de administratie en financiën?

Ilovethe90s schreef:Ik heb een hele tijd een excel bestand bijgehouden met de maandelijkse uitgaven maar heb het nu te druk met andere dingen waardoor dit verwaterd is. Ik regel verder wel alles qua rekeningen en het opbergen van de administratie.


Hier hetzelfde.

Mijn man zorgt er dan nog wel voor dat er gespaard wordt. Wij krijgen beiden ons vakantiegeld bij ons maandelijkse salaris uitbetaald en dat zet hij in ieder geval op de spaarrekening.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 08 Apr 2015 19:27

Re: Hoe regelen jullie de administratie en financiën?

Hier komt ook alles op 1 hoop. Het meeste wordt automatisch afgeschreven en de rest regelt hij maar want wat heb ik een hekel aan internetbankieren. Als we maar maandelijks een vast bedrag sparen vind ik het allemaal best en gaat ie zijn gang maar, en andersom natuurlijk ook. Ik ga echt niet lopen zeiken dat hij 100 euro meer heeft opgemaakt aan kleding dan ik ofzo. Maar goed, dat is meestal ook andersom, whaha. :cheering:
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron