Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gelnagellak

<<

Tiana

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 132

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:14

Bericht 04 Apr 2015 00:51

Gelnagellak

Wie gebruikt er gelnagellak? Welk merk, hoe bevalt het? Foto's! :D
Gebruik je een UV of een LED-lamp?

Kortom deel je ervaringen, ik wil weten welk merk goed is :)
You're gonna hear me roar
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 04 Apr 2015 07:50

Re: Gelnagellak

Ik gebruik het nu niet maar heb het wel veel gebruikt. Goede merken zijn OPI, Anny en Mixcoco.
Ik gebruikte altijd een UV lamp, dit duurt wel wat langer als LED geloof ik.

Inmiddels hebben heel veel merken een gelnagellak in het assortiment zonder lamp.
Bijvoorbeeld Sally Hansen, die vind ik ook erg goed.
<<

Anoniem273

Bericht 04 Apr 2015 13:30

Re: Gelnagellak

Ik gebruik de spullen van Sensationail, heel blij mee.
<<

Tiana

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 132

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:14

Bericht 05 Apr 2015 09:03

Re: Gelnagellak

Dankjewel voor de merken Marinaa! Aziraphale, smeren die lakjes fijn?

Ik heb gisteren een set van Kiss gekocht bij de ICI Paris, het zit al op mijn nagels :). Ben er blij mee

Hoe verwijderen jullie de gellak?
You're gonna hear me roar
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 05 Apr 2015 10:16

Re: Gelnagellak

Daar heb ik ook wel eens goed verhalen over gehoord ja! Fijn dat je een goed merk gevonden hebt.

Ik verwijderde het door eerst een laagje te vijlen en daarna te weken in de aceton.
Wel goed je handen en nagelriemen verzorgen daarna.
<<

Anoniem273

Bericht 05 Apr 2015 10:18

Re: Gelnagellak

Ik verwijder het met een schrapertje of ik trek het eraf. Daarna lekker balsem erop smeren en repair nagellak.
Ik vind Sensationail heel fijn lakken maar daar zijn de meningen over verdeeld. Vriendin van me zweert ook bij Kiss Nails.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 05 Apr 2015 10:42

Re: Gelnagellak

Ik gebruik al ruim een jaar striplac en ben nog steeds fan. Het blijft goed zitten en je kunt het er af trekken zonder je nagel te beschadigen. Ik gebruikte eerst andere merken maar had er een hekel aan om met aceton te zitten kloten om het eraf te krijgen. Striplac trek je er zo af zonder gedoe. Het laat wel even een laagje achter op je nagel maar dat is meestal na een uurtje wel weer weg als je niet meteen nieuwe gellak erop doet.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Tiana

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 132

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:14

Bericht 06 Apr 2015 14:07

Re: Gelnagellak

Oke ik ben benieuwd hoe het eraf halen gaat over een tijdje. Heb namelijk 1 keer gellak laten zetten maar ze hadden niet verteld hoe ik het eraf moest halen en toen was ik op vakantie in Griekenland.. Heb heel mijn nagels toen verpest en een half jaar er niks mee kunnen doen, zo broos waren ze!

Bisq, werkt Striplac ook met een LED-lamp? Want niet alle gellakken zijn geschikt voor LED toch, sommige kunnen alleen onder UV dacht ik?
You're gonna hear me roar
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Apr 2015 21:41

Re: Gelnagellak

Aziraphale schreef:Ik gebruik de spullen van Sensationail, heel blij mee.


Precies dit
Zoon *
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 08 Apr 2015 14:47

Re: Gelnagellak

Tiana schreef:Oke ik ben benieuwd hoe het eraf halen gaat over een tijdje. Heb namelijk 1 keer gellak laten zetten maar ze hadden niet verteld hoe ik het eraf moest halen en toen was ik op vakantie in Griekenland.. Heb heel mijn nagels toen verpest en een half jaar er niks mee kunnen doen, zo broos waren ze!

Bisq, werkt Striplac ook met een LED-lamp? Want niet alle gellakken zijn geschikt voor LED toch, sommige kunnen alleen onder UV dacht ik?


Ja, het werkt met een LED-lamp.
Insta: je_ei_kwijt

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers