Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zoo Veldhoven

<<

Anoniem255

Bericht 05 Apr 2015 08:45

Zoo Veldhoven

Vroeger kon je voor een appel en een ei naar het papegaaien park in Veldhoven. Inmiddels is het park gerenoveerd en zitten er zelfs aapjes en andere vogelsoorten. Is iemand hier kort geleden nog geweest? Is het de entree waard? (12,50 kinderen en 15.- volwassenen)
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 05 Apr 2015 12:40

Re: Zoo Veldhoven

Aapjes zitten er echt al heel lang, het leuke is wel dat je daar gewoon door hun kooi kan lopen (uiteraard op het pad blijven), andere vogelsoorten zitten er ook al heel lang. Ik woon zelf in V. maar kom er bijna nooit. Laatste keer is denk ik 3 jaar geleden. Voor kinderen is het wel leuk, ze kunnen lekker de papegaaien voeren en genoeg speeltuintjes.
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:09

Bericht 05 Apr 2015 13:28

Re: Zoo Veldhoven

S en N zijn er in augustus nog geweest met mijn schoonouders.
Zij vonden het leuk, maar alles ziet er wel verouderd uit.
Zelf ben ik er een 2 jaar geleden geweest en ik vond het het geld niet echt waard, daarvoor ga ik liever naar een grotere dierentuin.
💜💜💙💙
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:59

Bericht 06 Apr 2015 18:25

Re: Zoo Veldhoven

Een paar jaar geleden ben ik er geweest met kinderen van het kdv waar ik toen werkte, was leuk en ze hadden toen wel een hele leuke binnen speeltuin.
Ik weet niet hoe het er tegenwoordig uit ziet maar vind het wel veel geld in vergelijking met vroeger...
Zeker als het grotendeels nog hetzelfde zou zijn.
<<

Anoniem255

Bericht 06 Apr 2015 20:38

Re: Zoo Veldhoven

Ik was heel dit topic vergeten. Excuus. We zijn niet gegaan. Eigenlijk om de reden die meisje ook aangeeft.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 06 Apr 2015 20:41

Re: Zoo Veldhoven

Wij zijn vorig jaar geweest toen het net weer open was, er was toen een aanbiedingsprijs en dat was maar goed ook want anders vond ik het duur betaald. Het was helemaal niet zoveel vernieuwd en er was nog helemaal niets open qua restaurantjes ofzo. De hokken waren nog steeds erg oud en tussendoor was er vaak niets te zien.

De kinderen vonden het geweldig om de vogels nootjes te geven maar ik vond het enorm tegenvallen.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 08:00

Bericht 07 Apr 2015 20:06

Re: Zoo Veldhoven

Ik ben er een paar jaar geleden wel een paar keer geweest maar toen kostte het maar een paar euro. En dan was het een leuk uitje. Maar als het niet echt een hoop verbeterd is, zou ik er geen 12.50 voor over hebben.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 07 Apr 2015 20:38

Re: Zoo Veldhoven

Geen idee of t veel duurder is, maar is Dierenrijk dan niet leuker?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers