Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Draag jij altijd make-up?

<<

Anoniem181

Bericht 04 Apr 2015 18:51

Re: Draag jij altijd make-up?

Ja, ik doe wel altijd mascara en oogpotlood op. Als ik een afspraak buiten de deur heb of een feestje besteed ik er veel meer aandacht aan.
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 20:28

Bericht 04 Apr 2015 19:20

Re: Draag jij altijd make-up?

Als ik de deur uitga draag ik sowieso mascara. Als ik ook naar winkels ga of heb afgesproken met mensen dan draag ik ook altijd CC crème en wat poeder. Ik ben extreem wit en heb heel veel donkere pigmentvlekken in mijn gezicht. Ik zie er echt niet uit zonder make up en ben me dan ook heel bewust van mijn vlekken dus dat doe ik mezelf niet aan.
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Anoniem144

Bericht 04 Apr 2015 21:48

Re: Draag jij altijd make-up?

Dagelijks. Met uitzondering van een hele dag thuis hangen.
Ik heb rondom mijn ogen bruine kringen en dat ziet er zonder make-up niet zo fris uit. Het zijn geen wallen, maar echt een soort bruine pigment cirkel om mijn ogen. Heel vervelend vind ik dat. Ook heb ik lichtblonde wimpers.

Vriendinnen zien mij eigenlijk ook nooit zonder make-up, niet omdat ik een ijdeltuit ben, maar omdat ik me dus zonder super ongemakkelijk voel door die kringen. Mijn man, kinderen, ouders en broers en zussen zien mij wel zonder make-up. Krijg trouwens van broers/zussen ook opmerkingen over hoe ik er dan uit zie :palm:

Ik draag trouwens concealer rondom mijn ogen en op vlekjes/puistjes , poeder, blush, soms oogschaduw, mascara en eyeliner en werk mijn wenkbrauwen bij met potlood en wenkbrauwpoeder.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 04 Apr 2015 22:58

Re: Draag jij altijd make-up?

Als ik moet werken draag ik altijd macara en meestal ook wel oogschaduw. Als ik vrij heb niet altijd, ik heb er dan niet altijd zin in en ik vind het ook wel lekker om mijn ogen een dagje rust te gunnen. Als we bijvoorbeeld uit eten gaan ofzo doe ik wel wat extra make up op meestal, bijvoorbeeld dikkere laag macara en wat oogpotlood. Foundation etc draag ik nooit.
<<

Tiana

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 132

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:14

Bericht 05 Apr 2015 09:09

Re: Draag jij altijd make-up?

Bijna altijd, behalve als ik ziek ben of echt de deur niet uit ga die dag. En geen make-up wanneer ik ga zwemmen.

Sowieso doe ik altijd wat foundation op, wenkbrauwpotlood/poeder, mascara. En ik vind het leuk om me op te maken dus ook regelmatig oogschaduw, oogpotlood/eyeliner, blush en soms lippenstift.
You're gonna hear me roar
<<

Anoniem237

Bericht 05 Apr 2015 18:32

Re: Draag jij altijd make-up?

Elke dag. Tijdens het zwemmen waterleiding mascara. :)
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 05 Apr 2015 19:02

Re: Draag jij altijd make-up?

Meestal wel maar dan is het meestal alleen maar mascara en oogpotlood. Ik heb jaren ook foundation gebruikt maar ben zo blij dat ik ermee gestopt ben. Op vrije dagen draag ik meestal geen make-up, heerlijk!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Apr 2015 19:09

Re: Draag jij altijd make-up?

Forumster schreef:Elke dag. Tijdens het zwemmen waterleiding mascara. :)


Is dat nieuw? ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 05 Apr 2015 20:29

Re: Draag jij altijd make-up?

Als ik echt een dag niet weg hoef kan het voorkomen dat ik geen make-up gebruik maar toch wel bijna dagelijks in ieder geval mascara en een beetje oogpotlood. Tijdens het zwemmen ga ik voor een goede waterproof mascara.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 06 Apr 2015 07:02

Re: Draag jij altijd make-up?

Als ik ga werken en als ik heb afgesproken, altijd. Als ik echt de hele dag de straat niet uit hoef (je komt hier niemand tegen) dan vaak niet.
Ik draag gewoonlijk oogschaduw, soms met oogpotlood, mascara en soms bb Cream.
<<

Anoniem280

Bericht 06 Apr 2015 08:53

Re: Draag jij altijd make-up?

Ik heb altijd als ik de deur uit ga make up op.
Oogpotlood en mascara is voor mij voldoende. Draan altijd waterproof mascara.
<<

Anoniem157

Bericht 06 Apr 2015 09:36

Re: Draag jij altijd make-up?

Ik draag bijna altijd wel make up, behalve als ik ziek ben of een dag thuis zit of nachtdienst heb.
<<

Anoniem185

Bericht 06 Apr 2015 09:54

Re: Draag jij altijd make-up?

Nee, alleen als ik zin heb. Vaker niet dan wel dus. Zeker als ik heel de dag thuis ben heb ik niks op. Meestal dan oogpotlood. Soms wat bronzer. Sporadisch mascara (ik heb zelf donkere lange wimpers dus zie geen verschil...). Verder eigenlijk niks. Mijn wenkbrauwen zijn geverfd dus daar is ook geen werk aan.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Apr 2015 18:28

Re: Draag jij altijd make-up?

Pixi schreef:
Babyboy schreef:Altijd haha


Haha verrassend.
Ik zag net een foto in een ander topic met heel wat minder make up. Je kan het hebben, zonder...



Oh jij hebt mijn wallen niet gezien haha vreselijk
Zoon *
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 06 Apr 2015 20:46

Re: Draag jij altijd make-up?

Nee hoor, meestal draag ik zondags geen make-up. Geen idee waarom, ik ben dan denk ik echt in een luie modus haha!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem321

Bericht 07 Apr 2015 10:42

Re: Draag jij altijd make-up?

Ik had nooit make up op. Ja, sporadisch eens mascara.
Tegenwoordig gebruik ik wel altijd mascara en oogpotlood en vind ik het zonder maar kaal.
Verder ben ik niet zo thuis in make up, maar ik wil me er wel wat meer in verdiepen. Kijken welke dingen voor mij kunnen werken en welke niet.
<<

Anoniem100

Bericht 07 Apr 2015 17:31

Re: Draag jij altijd make-up?

Ja, vrijwel elke dag. En dan gebruik ik alleen mascara (hypo allergeen i.v.m lenzen), oogschaduw underbase en daar overheen oogschaduw. Daarnaast gewone labello of net een licht tintje.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers