Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tragus/Helix piercing

<<

Anoniem331

Bericht 06 Apr 2015 21:38

Tragus/Helix piercing

Ik heb al een jaar of 15 een ringetje boven in mijn oor. Het ringetje is er al een poosje uit, en wil ik er eigenlijk ook niet weer in.
Nu zat ik eens te zoeken naar wat anders, en kwam op een site die zegt dat een tragus of Helix piercing ook past. Nu lijken die staafjes me aardig dikker dan een ringetje, en dus vraag ik me af of dat wel gaat passen! Wie weet dat?
<<

Anoniem304

Bericht 06 Apr 2015 21:42

Re: Tragus/Helix piercing

Wat voor ringetje zat erin? Gewoon zo'n oorbel die heel dun is op het stukje waar het door je oor gaat?
<<

Anoniem331

Bericht 06 Apr 2015 21:43

Re: Tragus/Helix piercing

Ja, leek me daarom dat het niet echt gaat passen. Maar gewoon een oorbel met knopje is ook waardeloos. Dus zoek toch iets wat wel past en lekker zit zeg maar.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Apr 2015 21:52

Re: Tragus/Helix piercing

De kans is erg groot dat het niet past inderdaad. Ik heb er wel gewone oorbellen in en als ik het achterkantje vervelend vond maakte ik een hoek in het staafje.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Apr 2015 21:53

Re: Tragus/Helix piercing

Ik heb sinds een maand in plaats van een ringentje een Helix boven in mijn oor zitten. Ik heb een staafje van 8 mm en dat is eigenlijk te lang. Ik heb een beetje spelling, maar niet irriterend. Ik moet zeggen het zit wel een stuk prettiger en doordat de achterkant plat is kan ik er ook prettiger mee slapen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem331

Bericht 06 Apr 2015 22:03

Re: Tragus/Helix piercing

Ja zo'n achterkant lijkt me dus ook fijn! Dat ringetje zat altijd prima hoor, maar nu mijn haar wat langer is en ik er vaker een kam of borstel doorhaal is dat erg irritant.
Is de dikte van een helix niet gewoon te dik? Zo lijkt het op de plaatjes tenminste.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Apr 2015 22:05

Re: Tragus/Helix piercing

1.2mm dik is zo'n piercing. Dat is behoorlijk als er altijd een flutje in zat. Past een gewoon oorbel staafje wel makkelijk?
<<

Anoniem331

Bericht 06 Apr 2015 22:06

Re: Tragus/Helix piercing

Ja die gaat er erg makkelijk door! (Een flutje... Haha)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Apr 2015 22:07

Re: Tragus/Helix piercing

Ik heb na het zetten van de piercing en na de genezing nooit meer een piercing in gehad. Altijd een ringetje of heel kort een knopje, maar dan met een achterkantje. De helix heb ik er direct in kunnen prikken, niks dat ik ruimte te kort hard of iets dergelijks. Wel even kort irritatie, maar dat was binnen 24 uur over. Het was ook vooral omdat ik moeilijk aan het doen was met indoen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem304

Bericht 06 Apr 2015 22:09

Re: Tragus/Helix piercing

Dan zou je het wel kunnen proberen. Oorbellen zijn 0,8mm of 1mm. Verschilt per merk enzo.

Ik kan je ook wel opsturen om te proberen als je dat wilt? Moet ik wel even zoeken :P
<<

Anoniem185

Bericht 07 Apr 2015 01:06

Re: Tragus/Helix piercing

Ik had ook altijd een oorbel bovenin gewoon in en zelfs dat irriteerde constant, waardoor ik eigenlijk bijna nooit iets in had en eens in de zoveel maanden (2 keer per jaar maximaal?) het eens doorprikte met een gewoon oorbelletje.
Toen was ik het zat en heb ik er een helix doorheen gejast. Gewoon door dat oorbeldingetje, helix piercing volle kracht, tsjakka er door. Heb wel twee dagen een dik/rood/warm/pijnlijk oor gehad, maar ben achteraf zo blij dat ik dat heb gedaan. Ik heb er nu totaal geen last meer van en zo'n staafje er door zit veel fijner met slapen dan zo'n oorbel die in je hoofd prikt.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers