Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Travel cot peuter

<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 04 Apr 2015 18:08

Travel cot peuter

Voor de zomervakantie ben ik op zoek naar een bedje voor B.Zij is dan 17 maanden. Het gaat eigenlijk maar om twee nachten voor tijdens de reis want op de plaats van bestemming hebben wel an een campingbedje geregeld ( hier neem ik wel een extra matrasje voor mee, zo'n opvouwbare).
Ik wil niet het grote campingbedje meeslepen voor die twee nachten dus zoek een goed alternatief dat makkelijk mee te nemen is. Nu zag ik ik travel cot voor peuters incl extra opblaasbaar matrasje. Wel prijzig dus vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Is zo'n travel cot zijn geld waard?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Apr 2015 18:13

Re: Travel cot peuter

Ik heb hem wel eens gebruikt toen m'n zoontje één of anderhalf was, vond het toen wel vet handig!
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Apr 2015 18:14

Re: Travel cot peuter

Ik zou hem dan trouwens op marktplaats kopen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem103

Bericht 04 Apr 2015 18:18

Re: Travel cot peuter

Ik weet niet waar jullie gaan slapen maar kan ze niet voor 2 nachten bij jullie in bed slapen? Mijn dochter heeft ook wel eens in zo'n tentje geslapen maar de eerste nacht moest ze best wel wennen, daarna ging het wel goed maar voor twee nachten zou ik hem niet zo snel aanschaffen denk ik.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 04 Apr 2015 18:44

Re: Travel cot peuter

Bij ons in bed zie ik niet zo zitten. Ben veel te bang dat ze eruit kruipt met trappelzak en van het bed valt. Dan liever in een tentje of desnoods het matras op de grond. Al de ik dat ze dan ook op ontdekking uit gaan.

Had ze idd op mp gezien voor een luxe versie betaal je dan iets van 20,- /40,-
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 04 Apr 2015 19:31

Re: Travel cot peuter

Wij hebben er eentje, ook via marktplaats. Hij sliep er goed in, eerste nacht even wennen (maar was ook zijn eerste keer ergens anders en was verkouden, dus weet niet of het aan het tentje lag).

Ik vind ze erg handig!
<<

Anoniem272

Bericht 05 Apr 2015 06:43

Re: Travel cot peuter

We hebben de baby-variant, via marktplaats gekocht. I. is nu 17 maanden en past er nog makkelijk in.

We hebben 'm eerst een paar dagen in de huiskamer gezet zodat ze er wat in kon spelen. Daardoor vond ze 'm niet meer eng toen ze er in moest slapen. Ik vind het een handig ding!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 05 Apr 2015 08:35

Re: Travel cot peuter

Wij hebben sowieso een lastige slaper maar hij slaapt er dus niet in. Als baby wel maar een keer is hij heel erg in paniek geraakt en heeft zichzelf en de tent onder gespuugd en sindsdien wil hij er echt niet meer in.

(Mijn moeder had hem ook een enorme portie chocoladevla gevoerd dus misschien was hij misselijk en daarom in paniek, niet heel gek natuurlijk)
R. 2013
D. 2016
<<

Patsy

Bericht 05 Apr 2015 09:49

Re: Travel cot peuter

Wij hebben er èèn, de baby variant. We hebben hem, voor dat we hem gingen gebruiken, ook gewoon in de kamer gezet. M ging er gelijk in liggen slapen, haha. Wij vinden hem ideaal!
<<

Anoniem205

Bericht 05 Apr 2015 12:42

Re: Travel cot peuter

Ik heb de peutervariant, overgenomen van Pompoen. S. heeft er 1x in geslapen zonder vooraf te oefenen. Ging zonder problemen. Woont er niet een forummer dichtbij Chipa, zodat je 'm van iemand kan lenen?
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 06 Apr 2015 10:41

Re: Travel cot peuter

Dank voor alle reacties. Zat op mp te speuren toen een vriendin toevallig aangaf dat ze er nog wel een heeft liggen. We gaan het gewoon vast thuis uitproberen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers