Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


mijn borstvoeding verhaal

<<

Anoniem166

Bericht 01 Apr 2015 21:14

Re: mijn borstvoeding verhaal

Wanneer ben je voor het laatst bij de kinderarts geweest? In een paar dagen tijd kan er best veel veranderen qua melkproductie en dan is de kinderarts daarvan (nog) niet op de hoogte. Als hij regelmatig 90 cc live bij jou drinkt (of zelfs een cc of 50/60), en dit dus niet een eenmalige uitschieter was, dan zou ik het bijvoeden met flesvoeding even laten en kijken hoe hij de komende dagen doet. Als die 90 cc een uitschieter was en hij verder heel weinig drinkt, zou ik hoogstens bijvoeden als hij heel weinig heeft gedronken. Na 90 cc borstvoeding is bijvoeding niet nodig lijkt me.

Misschien kun je ook nog borstcompressie toepassen, dat kan helpen om de melk weer wat sneller te laten stromen als je merkt dat je kind vaker begint te zuigen voor hij weer wat melk door kan slikken. Top dat je het toch doorzet, Dandelion, ondanks de onderzekerheid. Die onzekerheid en wisselende adviezen kunnen slopend zijn. Hopelijk blijft het zo goed gaan als met die 90 cc.
<<

Anoniem148

Bericht 06 Apr 2015 08:06

Re: mijn borstvoeding verhaal

Nou even een update. Sinds vrijdag ben ik aan het mindere met de fles. Hij drinkt Nog maar 2 keer de fles extra.
Mijn productie wordt al meer dus dat is ook fijn. Hoop dat hij snel de fles niet meer nodig heeft.
<<

Anoniem166

Bericht 06 Apr 2015 08:10

Re: mijn borstvoeding verhaal

Fijn dat het de goede kant op gaat, hopelijk hoef je binnenkort helemaal niet meer bij te voeden.
<<

Anoniem148

Bericht 06 Apr 2015 09:52

Re: mijn borstvoeding verhaal

Ik hoop het ook Sanne.

Iedereen bedankt voor de adviezen!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers