Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nu we toch bezig zijn.. Show jouw badkamer

<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 03 Apr 2015 10:20

Re: Nu we toch bezig zijn.. Show jouw badkamer

June schreef:
Catnip schreef:Wij hebben echt een afschuwelijk lelijke badkamer en ook met een zeer onpraktische ruwe vloer, echt wie dat heeft bedacht, hij wordt dus ook niet meer schoon. Ik erger me er heel erg aan, maar het is een huurhuis, dus ik twijfel steeds of we er wat aan gaan doen.
Ik vind de badkamers van Sarah en Zonnetje erg leuk, zoiets zou ik wel willen.


Ik heb in de badkamer inderdaad ook zo'n ruwe vloer. Echt niet schoon te krijgen. Als ik daar heb staan schrobben, heb ik mijn sportmoment van de dag gehad. Het zal wel veilig zijn, omdat je minder snel uitglijdt, maar het is ZO onhandig schoonmaken. Ik woon in een studentenwoning, dus ik ga er verder ook niets aan doen (mag ook niet).


Ik begin daar niet eens meer aan, schrobben :redface:
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 03 Apr 2015 17:39

Re: Nu we toch bezig zijn.. Show jouw badkamer

Wat een mooie badkamers allemaal!
Dit is onze kleine badkamer:
Afbeelding
Afbeelding
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem253

Bericht 03 Apr 2015 18:22

Re: Nu we toch bezig zijn.. Show jouw badkamer

Ooh wat lijkt me dat heerlijk badderen :D
<<

Anoniem151

Bericht 03 Apr 2015 21:24

Re: Nu we toch bezig zijn.. Show jouw badkamer

Mooi Plien!
<<

Paperclip

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 04 Dec 2013 21:22

Bericht 03 Apr 2015 21:34

Re: Nu we toch bezig zijn.. Show jouw badkamer

Mooi! Lijkt mij een heerlijk badje inderdaad!
<<

Anoniem119

Bericht 03 Apr 2015 21:49

Re: Nu we toch bezig zijn.. Show jouw badkamer

Champagne schreef:Ooh wat lijkt me dat heerlijk badderen :D

Ja echt he. Dat is het enige dat ik mis in onze badkamer. Over een paar jaar willen we een tweede badkamer laten maken, met bad, kijk er nu al naar uit.

Mooi Plien!
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 03 Apr 2015 23:10

Re: Nu we toch bezig zijn.. Show jouw badkamer

Pineco schreef:Ik heb er niet veel foto's van online, en veel ruimtes zijn nog niet af, maar een kleine indruk kan ik je wel geven :-)

Kamer van de oudste (lijsten zaten hier nog niet

Haar hoogslaper (poppenkast moet nog in een passende kleur worden geverfd, mijn broertje heeft deze gemaakt en wist niet welke kleur we

Meer foto's heb ik nu niet online, ik wil ook niet te veel off topic gaan :smile:


Wow! Ik vind het echt super gaaf! Jammer dat wij net klaar zijn met verbouwen, anders had ik je om ideetjes gevraagd:) Echt heel mooi en tof dat jullie dat zo zelf verzinnen. Ik zou er wat mee gaan doen!
Laatst gewijzigd door mevrouw Stemband op 04 Apr 2015 18:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 04 Apr 2015 17:32

Re: Nu we toch bezig zijn.. Show jouw badkamer

Het duurt wel altijd lang voordat we een definitief plan hebben, dus je zou dan wel geduld met ons moeten hebben, haha! De keuken hebben we nu al drie keer veranderd en we wisten steeds dat het nog niet helemaal was zoals het moest zijn. Over een paar maanden wordt er voor de laatste keer veranderd, dan is het pas echt helemaal naar onze zin.

Zou je mijn foto's trouwens uit je quote willen verwijderen? Bedankt!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 04 Apr 2015 18:53

Re: Nu we toch bezig zijn.. Show jouw badkamer

Haha ach zo blijf je lekker bezig!
Ik ga ze verwijderen!
<<

Anoniem149

Bericht 04 Apr 2015 18:57

Re: Nu we toch bezig zijn.. Show jouw badkamer

Heel mooi Fender en Plien!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 05 Apr 2015 23:57

Re: Nu we toch bezig zijn.. Show jouw badkamer

Mooie badkamers komen er voorbij. Wij zijn die van ons op het moment aan het verbouwen. We hebben nu dus een helemaal kale ruimte en over een week of 4 een hele nieuwe badkamer :smile:
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron