Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Paasdiner

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 30 Mrt 2015 16:01

Paasdiner

Gaan jullie nog wat bijzonders doen qua eten met Pasen? :albino: En zo ja met wie? En wat ga je eten of klaarmaken?

Wij hebben voor eerste Paasdag mijn ouders en zus, mijn oma en de ouders en broers van mijn man uitgenodigd om te komen eten. Helaas is het momenteel nog niet zeker of het wel doorgaat omdat het erg slecht gaat met mijn andere oma en de opa van mijn man ligt sinds gisteren ook in het ziekenhuis. :( Als het wel doorgaat gaan we een buffetje maken, we hebben wel verschillende ideetjes maar we we wachten nu maar eventjes af. Mocht het niet doorgaan dan weet ik nog niet wat we doen qua eten, dat zien we dan van het weekend wel. Tweede paasdag zijn we met zijn tweetjes en ik had eigenlijk bedacht om te gaan kaasfonduen, maar ook dat beslissen we dan tegen het weekend wel.
<<

Anoniem114

Bericht 30 Mrt 2015 16:06

Re: Paasdiner

Oh vervelend om te lezen, Mizz!

Wij gaan gourmetten zondag, sowieso met z'n tweetjes, maar misschien sluiten mijn vriendin en haar vriend aan. Maandag gaan we uit eten met mijn vader :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Mrt 2015 18:12

Re: Paasdiner

Sterkte Mizz_S.
Ik doe hier niks speciaals. Zaterdag tennissen, zondag naar mijn zus mijn petekind is volgende week jarig en daar kan ik niet bij zijn, dus ik ga zondag en maandag weer tennissen.

Pasen is voor mij nooit een rede om uitgebreid te eten o.i.d.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem131

Bericht 30 Mrt 2015 20:20

Re: Paasdiner

Hier komt een vriendin langs. Ik ga beenham en asperges maken. Ben nog zoekende naar een sausje die bij beide past.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mrt 2015 21:32

Re: Paasdiner

sterkte mizz_S

wij gaan niks bijzonders doen. Misschien samen pizza's maken
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 04 Apr 2015 17:38

Re: Paasdiner

Thanx dames. Het is helaas nog erger geworden, mijn oma is inmiddels overleden. En nu is mijn andere oma gevallen, zij heeft haar schouder gebroken en ze heeft heel veel pijn. De opa van mijn man ligt ook nog steeds in het ziekenhuis helaas. Geen leuke Paasdagen hier. :snik:
Het eten gaat trouwens nog wel door, we vonden het toch nog wel leuk om bij elkaar te komen ondanks alles... Alleen ben ik echt doodmoe en niet echt in de stemming om uitgebreid te gaan koken, dus we houden het wat simpeler allemaal. Ik maak een couscoussalade, een Griekse aardappelsalade, stokbrood met kaasjes en kruidenboter en mini broodjes hamburger en vegaburger. De moeder van mijn man maakt een quiche en een groene salade. Mijn zus maakt gevulde eitjes en wraps met zalm en kip. En mijn moeder maakt kipcocktail. En als we dan nog zin hebben in een toetje lopen we naar de Italiaanse ijszaak hier vlakbij. Zo alles bij elkaar toch nog een aardig buffetje waarschijnlijk, maar niet wat ik me er van te voren van had voorgesteld helaas. :(
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 04 Apr 2015 17:42

Re: Paasdiner

Sterkte en gecondoleerd Mizz-S. Maar klinkt wel fijn om op deze manier met de familie toch bij elkaar te zijn.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem286

Bericht 04 Apr 2015 22:40

Re: Paasdiner

Gecondoleerd Mizz S.

Wij doen niet echt aan pasen qua diner, wel uitgebreide brunch. Ik zag wel lekker vlees in de supermarkt dus dat meegenomen. Het is varkenshaas in bladerdeeg in brie en we eten er pommes duchesses en sperzieboontjes bij. 2e paasdag eten we gewoon gekookte aardappelen, worteltjes/doperwtjes en vlees
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 05 Apr 2015 09:45

Re: Paasdiner

Bedankt dames.
Klinkt ook lekker Highway, wat jullie vandaag gaan eten.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers