Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verschrikkelijke rugpijn

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 04 Apr 2015 07:10

Verschrikkelijke rugpijn

Gister al wat last van, nu ga ik door de grond van de pijn...

*liggen/omdraaien/opstaan uit bed doet pijn/lukt (bijna) niet
*PCM verlicht amper
*lopen is wel pijnloos
*armen en zelfs hoofd bewegen is pijnlijk
*alleen als ik m'n rug kaarsrecht houdt, is het enigszins uit te houden
*zitten doet pijn

Heel handig met een baby en een peuter en een vriend met een gigantische kater...

Iemand tips?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 04 Apr 2015 07:46

Re: Verschrikkelijke rugpijn

Ik zou:

* goed warm douchen.
* vriend laten masseren (als hij ontnuchterd is :p)
* blijven bewegen.
* een combi van pcm en ibu slikken.

Sterkte!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 04 Apr 2015 08:17

Re: Verschrikkelijke rugpijn

Geen HAP bellen?

Wanneer wel, bij hoeveel dagen last?
<<

FruttiTutti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:43

Bericht 04 Apr 2015 08:30

Re: Verschrikkelijke rugpijn

Ik zou wel even bij de huisartsenpost langs gaan (in ieder geval even bellen). Ik heb ongeveer hetzelfde wel eens gehad en toen wilden ze uitsluiten dat het niet uit mn nieren o.i.d. kwam. Uiteindelijk bleek ik een spier verrekt te hebben en kreeg ik zwaardere pijnstillers..
Sterkte
<<

Anoniem121

Bericht 04 Apr 2015 08:44

Re: Verschrikkelijke rugpijn

Als je er zoveel last van hebt zou ik gewoon even bellen. Ze zijn er voor. Misschien dat ze een zwaardere pijnstiller hebben of een spierverslapper. Met een baby en een peuter thuis ga je toch niet met je rugpijn blijven zitten tot dinsdag.
<<

Anoniem122

Bericht 04 Apr 2015 09:51

Re: Verschrikkelijke rugpijn

Zou sowieso ibuprofen slikken naast de pcm, kijken of dat helpt.
En waar zit de pijn? Vaak wordt toch het advies gegeven proberen te blijven bewegen.

Zwaardere pijnstiller is misschien niet handig met een baby en peuter thuis, ik kreeg laatst via de spoeddienst Tramadol omdat ibuprofen icm paracetamol niet werkte (wel voor iets anders, kaak ontsteking na trekken verstandskies) en mocht toen ook 24 uur geen autorijden als ik het 1dag gebruikte en een week als ik het langer gebruikte.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11573

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 04 Apr 2015 18:43

Re: Verschrikkelijke rugpijn

:( tis nu veel te laat maar er zijn behoorlijk wat fysio praktijken die op zaterdagochtend ook nog open zijn. Misschien een tip voor de volgende keer.
2015 💙

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron