Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'uuh.. wat een onzin'

<<

Anoniem 52

Bericht 30 Sep 2013 14:13

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Hier ook. Of ik heb geen zin in de discussies en gezeik dat dan volgt of ik vind m'n hele post gewoon eigenlijk niks toevoegen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Sep 2013 15:05

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Ik heb het zelfs in dit topic... oftewel: nutteloze toevoeging deze post.
<<

Anoniem14

Bericht 30 Sep 2013 15:25

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Caro schreef:Ik heb het zelfs in dit topic... oftewel: nutteloze toevoeging deze post.

Haha, ik ook.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 30 Sep 2013 15:47

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Ik heb dat heel vaak, of dan ben ik aan het typen en weet ik niet hoe ik bepaalde dingen moet verwoorden dus dan verwijder ik hem ook maar weer.
En dat terwijl ik normaal een enorme flapuit ben, hier heb je teveel tijd om erover na te denken :P
<<

Mrs. Lovett

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 64

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:15

Bericht 30 Sep 2013 16:01

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Gizmo schreef:
Natural schreef:Dit heb ik continu.. Gevolg: bijna geen posts!


Haha, hier ook!

Of denken: dit is al gezegd, waarom nog een keer typen, mijn bijdrage is niet nuttig. En het vervolgens anderen wel zien doen.

(deze post ook alweer bijna weggehaald...)



Ja, hier nog zo één!
The Mad Hatter: "Have I gone mad?"
Alice Kingsley:"I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are."
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 30 Sep 2013 18:49

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Urban Naked schreef:
Whatever schreef:Ik heb trouwens nooit dat ik niet uit mijn woorden kom of het niet lekker kan formuleren ofzo. Daar heb ik sowieso nooit moeite mee. Het is meer dat ik het dan halverwege de post niet belangrijk genoeg meer vind om te reageren ofzo.

Ja dat geldt voor mij net zo. Of dat ik mijn persoonlijke ervaring zit te tikken en dan denk 'ja ok dat is dan heel leuk allemaal maar daar vráágt de TO niet om'.

Ja vooral dit. En soms dan ben ik aan het typen, maar dan bedenk ik me ineens dat ik waarschijnlijk een vrij lang bericht moet typen om mezelf duidelijk te maken, en dan heb ik geen zin meer.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 30 Sep 2013 21:17

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Ja, hier nog een. Of ik pas mijn post helemaal aan en komt er vaak +1 uit, met een kort stukje tekst.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers