Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


dopper

<<

Anoniem165

Bericht 03 Apr 2015 18:35

dopper

Ik wil graag een dopper gaan kopen.

Waar hebben jullie deze gekocht?
Ik kan op internet niet echt vinden waar ze in de winkels verkocht worden.
Of hebben jullie en site waar je hem gekocht hebt?
<<

anoniem213

Bericht 03 Apr 2015 19:20

Re: dopper

Ik zie de laatste tijd echt overal Doppers liggen juist. Die van mij heb ik bij WAAR gekocht: http://www.ditiswaar.nl/over-waar/winkels
<<

Anoniem173

Bericht 03 Apr 2015 19:26

Re: dopper

Bij de wereldwinkel heb ik hem gekocht maar ben hem inmiddels weer kwijt..
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 03 Apr 2015 20:06

Re: dopper

Volgens mij kan je op de site van dopper zelf de verkooppunten zien. (Tenminste ik heb via internet een lijst gevonden met winkels, maar weet niet zeker of dat via de dopper site zelf was).

Ik heb hem gezien bij een health winkel en in Groning is er een winkel in het begin van de Folkingestraat die ze verkoopt.
Make happy memories
<<

Anoniem151

Bericht 03 Apr 2015 20:37

Re: dopper

Wereld winkel inderdaad, of bij een kookwinkel
<<

Anoniem186

Bericht 04 Apr 2015 08:59

Re: dopper

De vitaminstore
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 04 Apr 2015 10:02

Re: dopper

Kookwinkels, Bijenkorf

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers