Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat denk jij wel eens,wat eigenlijk niet door de beugel kan?

<<

Anoniem164

Bericht 03 Apr 2015 18:02

Wat denk jij wel eens,wat eigenlijk niet door de beugel kan?

Oftewel: gedachtes die niet netjes zijn, of misschien zelfs grof.

Mijn oma heeft kanker, echt een schok was dat, ik dacht altijd dat mijn omaatje wel 100 ging worden en zou overlijden in haar slaap, heel rustig, maar helaas......
Vanochtend dacht ik: stel dat ze doodgaat, dan is er 1 voordeel: dan hoef ik mijn neef nooit meer te zien(hij heeft me op de middelbare school gepest en mij het leven zo zuur gemaakt, ik heb het hem nooit vergeven).

Nu jij :popcorn:
<<

Anoniem107

Bericht 03 Apr 2015 18:05

Re: Wat denk jij wel eens,wat eigenlijk niet door de beugel

Ik kan op twee vingers natellen dat dit mogelijk wel eens zo'n discussie kon worden als afgelopen week.
<<

Anoniem164

Bericht 03 Apr 2015 18:06

Re: Wat denk jij wel eens,wat eigenlijk niet door de beugel

Maple schreef:Ik kan op twee vingers natellen dat dit mogelijk wel eens zo'n discussie kon worden als afgelopen week.


Hmmm ik heb duidelijk iets gemist?
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 03 Apr 2015 18:32

Re: Wat denk jij wel eens,wat eigenlijk niet door de beugel

Maple schreef:Ik kan op twee vingers natellen dat dit mogelijk wel eens zo'n discussie kon worden als afgelopen week.

Jep zelfde gedachte. Bijna identiek topic krijg je dan.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 03 Apr 2015 18:35

Re: Wat denk jij wel eens,wat eigenlijk niet door de beugel

OMG wat ben jij dom. Dat denk ik wel eens terwijl dat misschien niet eens echt helemaal waar is en het vooral aan mijn referentiekader ligt.
2015 💙
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 03 Apr 2015 18:48

Re: Wat denk jij wel eens,wat eigenlijk niet door de beugel

Ben je nu zo dom of doe je maar alsof? Dat denk ik best vaak maar zeg het nooit hoor.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Zero

Bericht 03 Apr 2015 19:09

Re: Wat denk jij wel eens,wat eigenlijk niet door de beugel

Ik zeg op zich vrij makkelijk wat ik denk. Soms is dat ook niet zo heel handig :eyes: maar ik kom er mee weg.

Oh, soms denk ik wel eens onpasselijke dingen als ik een leuke jongen zie. En dan weet ik dat ie een vriendin heeft en dan denk ik heel stiekem: ik hoop dat je gedumpt word en met mij uit gaat :cheering:

Maar dan denk ik meteen weer : oh damnit, waar ben je toch weer mee bezig :palm: move on

En dan ga ik vaak gewoon verder met mijn leven enzo...
<<

Anoniem140

Bericht 03 Apr 2015 19:14

Re: Wat denk jij wel eens,wat eigenlijk niet door de beugel

Ik denk wel eens als ik mensen op tv zie "met zo'n kop ga je toch niet op tv" maar dat blijkt een familietrekje te zijn.
<<

Anoniem315

Bericht 03 Apr 2015 19:30

Re: Wat denk jij wel eens,wat eigenlijk niet door de beugel

Ik denk overal wel eens iets over, voornamelijk over opvallende uiterlijkheden en rare acties, die niet in mijn straatje passen.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Apr 2015 20:00

Re: Wat denk jij wel eens,wat eigenlijk niet door de beugel

Hier heb ik net een topic over geopend ja, met 40 pagina's :smile:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers