Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoepelen

<<

Vita

Noob

Berichten: 42

Geregistreerd: 08 Sep 2013 18:26

Bericht 09 Sep 2013 18:46

Re: Hoepelen

Klinkt interessant, ik ga ook eens opzoek naar zon hoepel!
Hoe begonnen jullie qua opbouw?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Sep 2013 20:10

Re: Hoepelen

Whatever schreef:Hmm. Ik wil ook al tijden gaan hoepelen. Maar waar haal ik zo'n hoepel als ik hem niet online wil bestellen? Welke hoepel heb jij Bliss?


Ik heb hem wel online besteld, weet ff niet meer welke site precies. Het is een blauw met oranje hoepel en de binnenkant is wit met noppen. Soort martelwerktuig.
❤ 7 juni 2018
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 10 Sep 2013 08:41

Re: Hoepelen

Ik vraag me af, hoe doen jullie dat thuis? Ik heb wel een plek waarbij ik niets raak, maar ik 'durf' hem niet op de grond te laten vallen, want dan wordt geheid de benedenbuurman boos. Dat maakt best wel veel lawaai namelijk.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 11 Sep 2013 20:25

Re: Hoepelen

Bliss schreef:
Whatever schreef:Hmm. Ik wil ook al tijden gaan hoepelen. Maar waar haal ik zo'n hoepel als ik hem niet online wil bestellen? Welke hoepel heb jij Bliss?


Ik heb hem wel online besteld, weet ff niet meer welke site precies. Het is een blauw met oranje hoepel en de binnenkant is wit met noppen. Soort martelwerktuig.


En bevalt deze? Ik heb 'm gezien op een site en twijfel of ik 'm zal bestellen.
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 11 Sep 2013 20:26

Re: Hoepelen

Held op Sokken schreef:Ik heb hem van sportbay.nl


Welke heb je?
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Sep 2013 20:49

Re: Hoepelen

_Lana_ schreef:
Bliss schreef:
Whatever schreef:Hmm. Ik wil ook al tijden gaan hoepelen. Maar waar haal ik zo'n hoepel als ik hem niet online wil bestellen? Welke hoepel heb jij Bliss?


Ik heb hem wel online besteld, weet ff niet meer welke site precies. Het is een blauw met oranje hoepel en de binnenkant is wit met noppen. Soort martelwerktuig.


En bevalt deze? Ik heb 'm gezien op een site en twijfel of ik 'm zal bestellen.


Ja, als ik eenmaal door die pijn heen ben, bevalt ie goed ;) Net ook weer staan hoepelen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 48

Bericht 13 Sep 2013 15:06

Re: Hoepelen

Iedereen nog aan het hoepelen?
Wil ook maar moet nog ff wachten rot ik weer geld heb. Of iemand moet de neiging hebben dat ding bij her puin te gooien :p
<<

Anoniem 48

Bericht 30 Sep 2013 17:58

Re: Hoepelen

Ff een upje. Ik heb net via mp een hoepel gekocht dus hoop deze week te kunnen beginnen :) zijn jullie nog bezig?
<<

Anoniem130

Bericht 30 Sep 2013 18:01

Re: Hoepelen

Ik wil ook gaan beginnen, maar die dingen zijn duuuuuuuur (helemaal omdat ik niet zeker weet welke ik moet hebben)!
<<

Anoniem 48

Bericht 30 Sep 2013 18:05

Re: Hoepelen

Moet je ff op sportbay kijken daar zijn ze niet zo duur. En marktplaats in de gaten houden. De hoepel die ik wil stond er vandaag toevallig op voor niet te veel geld dus gelijk gereageerd. Op sportbay kun je ook instellen of je beginnen gevorderde of expert wil.
<<

Anoniem130

Bericht 30 Sep 2013 18:05

Re: Hoepelen

Hoe heb jij gekozen welke je wilde dan? Want ik snap er geen bal van. :P
<<

Anoniem130

Bericht 30 Sep 2013 18:07

Re: Hoepelen

Heb jij deze toevallig Bliss?

https://sportbay.nl/nl/pr/Hoela-hoep-ma ... ew-Body/45

Prettig?
<<

Anoniem 48

Bericht 30 Sep 2013 18:14

Re: Hoepelen

Ik heb wel eens hoepels geprobeerd, een hele lichte vond ik niet heel fijn. En met teveel nopjes ook niet.
Dus zodoende kwam ik op deze uit https://sportbay.nl/nl/pr/Hoela-Hoep-ho ... p-SOFT/427
En deze toevallig ook op mp gevonden. Dus helemaal zonder het te proberen heb ik niet gekeken.
<<

Anoniem72

Bericht 30 Sep 2013 19:18

Re: Hoepelen

Poppy schreef:Ik heb er een te koop ;) ik was er goed blauw van ja, maar ik word dan ook wel snel blauw hoor.

Heb je deze nog steeds te koop? Zo ja wat voor 1 is het en heb je een foto? En niet geheel onbelangrijk: wat is je vraagprijs?
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 30 Sep 2013 19:41

Re: Hoepelen

Minx schreef:Ik heb wel eens hoepels geprobeerd, een hele lichte vond ik niet heel fijn. En met teveel nopjes ook niet.
Dus zodoende kwam ik op deze uit https://sportbay.nl/nl/pr/Hoela-Hoep-ho ... p-SOFT/427
En deze toevallig ook op mp gevonden. Dus helemaal zonder het te proberen heb ik niet gekeken.

Deze heb ik ook! :cheering:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Sep 2013 20:17

Re: Hoepelen

Whatever schreef:Heb jij deze toevallig Bliss?

https://sportbay.nl/nl/pr/Hoela-hoep-ma ... ew-Body/45

Prettig?


Ja, die heb ik idd! Volgens mij ook op deze site besteld, komt me bekend voor. Je moet echt ff door de pijn heen, maar daarna hoepelt ie fijn vind ik! Hij is best zwaar, maar volgens mij kun je hem juist daarom beter hoog houden. Ik doe het nu weer zo'n twee weken (op dagen dat ik niet sport) en het gaat goed.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 48

Bericht 03 Okt 2013 13:14

Re: Hoepelen

De eerste 5 min zitten er op. Nog wel vrij gevoelig moet ik zeggen. Morgen weer :)
<<

Anoniem29

Bericht 03 Okt 2013 13:43

Re: Hoepelen

Ik wil er ook wel eens eentje proberen.

Nu heb ik vroeger een tijdje gehoepeld (met een flut hoepel) maar wel behoorlijk sterke buikspieren. Zou ik met een level 2 kunnen beginnen?

Ik vind deze er beide wel stevig en zwaar uit zien. Ik wil ook graag van die noppen (hoe blauwer hoe beter haha). Zo overdreven dit ;)

https://sportbay.nl/nl/pr/Hoela-hoep-ma ... Jemimah/43

https://sportbay.nl/nl/pr/Hoela-hoep-ma ... Passion/46

Ik vind ze alleen ook behoorlijk prijzig. Maar marktplaats is ook een optie dus. Ga ik gelijk even kijken.
<<

Anoniem 48

Bericht 03 Okt 2013 14:06

Re: Hoepelen

Ja mp gewoon in de gaten houden, die van mij heb ik 16,75 incl voor betaald. Via sportbay zou het 29 zijn. Je moet er alleen wel ff de tijd voor nemen.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 03 Okt 2013 15:21

Re: Hoepelen

Ik wil ook een hoepel! Misschien wordt het dan ooit nog wat met mijn buikspieren.
Ik ga me er ook eens in verdiepen.
<<

Anoniem 48

Bericht 03 Okt 2013 21:01

Re: Hoepelen

Tox zou denk ik toch met een level 1 beginnen, maar ja het is wel een uitgave.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Okt 2013 21:05

Re: Hoepelen

Ik heb net weer gehoepeld :cheering:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 48

Bericht 03 Okt 2013 21:09

Re: Hoepelen

Hoe lang doe je dat?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Okt 2013 21:15

Re: Hoepelen

Net maar tien minuten. Liefst doe ik tien minuten per kant elke dag, langer wordt me te saai! Heb nu alleen maar één kant op gedaan en nu ga ik zo naar bed.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 48

Bericht 03 Okt 2013 21:17

Re: Hoepelen

Oh zover ben ik nog lang niet haha. 5 min vond ik meer dan genoeg
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron