Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


1 april, kikker in je bil!

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11420

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 01 Apr 2015 15:54

Re: 1 april, kikker in je bil!

Ik ben wel benieuwd naar dat filmpje! Of is het een geluidsfragment? Leuk bedacht!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem140

Bericht 01 Apr 2015 15:56

Re: 1 april, kikker in je bil!

Nee het was zo'n spraakberichtje in WhatsApp haha, ja het was grappiger in het echt zeg maar :smile:
<<

Anoniem149

Bericht 01 Apr 2015 16:10

Re: 1 april, kikker in je bil!

Ik vind het zo leuk om die flauwe grapjes te lezen altijd. Ik ben zelf helaas heel slecht in goed grapjes verzinnen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 01 Apr 2015 16:12

Re: 1 april, kikker in je bil!

Ben je wel goed in slechte grapjes Elize ;-)?

Ik moest ook heel hard lachen Carrie, ik zie het helemaal voor me.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 01 Apr 2015 16:12

Re: 1 april, kikker in je bil!

ik zag op facebook een hele grappige: in een huiskamer stonden twee vuilniszakken, maar eentje was een vrouw die onder een zak verscholen zat. Haar vriend/man wilde die vuilniszakken weg gaan brengen en toen kwam zij er dus uit. Dat soort grapjes vind ik echt hilarisch :ja:
<<

Anoniem149

Bericht 01 Apr 2015 16:15

Re: 1 april, kikker in je bil!

Teun schreef:Ben je wel goed in slechte grapjes Elize ;-)?

Ik moest ook heel hard lachen Carrie, ik zie het helemaal voor me.

Hahahaha nee ook niet. Ik lach gerust zelf het hardst om mijn eigen grappen. :eyes:
<<

Anoniem110

Bericht 01 Apr 2015 16:16

Re: 1 april, kikker in je bil!

Op mijn werk vanmorgen bij binnenkomst de mededeling dat er 2 mensen in de dagdienst ziek waren, 2 in de late en 1 in de nacht. Uitbraak noro virus op 1 unit. ( dit zou kunnen is een poosje geleden nog geweest namelijk)
Mijn zoco was echt dik in de stress en ik was ondertussen kijken hoe we de planning konden maken op een dusdanige manier dat we het werk wel verzet kregen.
Nadat we eindelijk een oplossing hadden, kwam de nachtdienst verkondigen.... Dames welke dag is het vandaag?

Hoe zuur maar ik snapte hem niet direct :palm: Achteraf vond ik hem wel hilarisch bedacht. Zeker om mijn zoco zo te zien stressen hahaha.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 01 Apr 2015 17:52

Re: 1 april, kikker in je bil!

Bij ons op school had iemand een briefje op het koffieapparaat geplakt; defect!
En iedereen trapte er in.......
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 01 Apr 2015 19:11

Re: 1 april, kikker in je bil!

Nadat onze hond mijn mooie lipstick had stuk gemaakt had een goede vriendin beloofd vandaag een nieuwe mee te nemen voor mij. Kreeg ik net een totaal andere kleur die mij totaal niet staat met de woorden 'Deze was het toch?'.
Was me al helemaal aan het afvragen hoe ik nu moest zeggen dat het niet deze was en of ik hem dan wel moest betalen.
Flauw, ik trapte er nog in ook :laughcry:
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11420

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 01 Apr 2015 19:56

Re: 1 april, kikker in je bil!

Jip schreef:Mijn vriend heb ik gevraagd of hij uit zijn werk nog even gepofte eieren kan halen bij AH voor een nieuw gerecht dat ik wil maken. Hij stuurt nu alleen aan op ander eten, dus ik weet niet helemaal of hij nu wel of geen gepofte eieren gaat halen...


Pas toen het meisje het in de winkel aan collega's ging vragen en zij het allemaal niet kenden...viel het kwartje pas. Hahahaha!!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 01 Apr 2015 20:23

Re: 1 april, kikker in je bil!

Jip schreef:
Jip schreef:Mijn vriend heb ik gevraagd of hij uit zijn werk nog even gepofte eieren kan halen bij AH voor een nieuw gerecht dat ik wil maken. Hij stuurt nu alleen aan op ander eten, dus ik weet niet helemaal of hij nu wel of geen gepofte eieren gaat halen...


Pas toen het meisje het in de winkel aan collega's ging vragen en zij het allemaal niet kenden...viel het kwartje pas. Hahahaha!!


Hahahahaha, deze vind ik echt heel erg grappig! Jammer dat ik het nu pas lees, mijn vriend zou hier ook helemaal intrappen.
<<

Anoniem149

Bericht 01 Apr 2015 20:24

Re: 1 april, kikker in je bil!

Haha Jip prachtig!!
<<

Anoniem154

Bericht 01 Apr 2015 20:25

Re: 1 april, kikker in je bil!

Catnip schreef:
Jip schreef:
Jip schreef:Mijn vriend heb ik gevraagd of hij uit zijn werk nog even gepofte eieren kan halen bij AH voor een nieuw gerecht dat ik wil maken. Hij stuurt nu alleen aan op ander eten, dus ik weet niet helemaal of hij nu wel of geen gepofte eieren gaat halen...


Pas toen het meisje het in de winkel aan collega's ging vragen en zij het allemaal niet kenden...viel het kwartje pas. Hahahaha!!


Hahahahaha, deze vind ik echt heel erg grappig! Jammer dat ik het nu pas lees, mijn vriend zou hier ook helemaal intrappen.




O de ga ik onthouden voor volgend jaar :smile:
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 01 Apr 2015 20:39

Re: 1 april, kikker in je bil!

OP mijn werk bij de bso kinderen heb ik zeep vermengt met water en beetje groene verf. Ze moeten altijd hun handen wassen voor we gaan eten...en de reactie was huh de zeep is wel heel groen :D
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Apr 2015 20:50

Re: 1 april, kikker in je bil!

Koko schreef:ik zag op facebook een hele grappige: in een huiskamer stonden twee vuilniszakken, maar eentje was een vrouw die onder een zak verscholen zat. Haar vriend/man wilde die vuilniszakken weg gaan brengen en toen kwam zij er dus uit. Dat soort grapjes vind ik echt hilarisch :ja:



En ik echt vreselijk.. al die schrik grapjes vind ik écht écht niet leuk. En als iemand het bij mij doet.. ai.. dan hebben we echt dikke ruzie geloof ik.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 02 Apr 2015 12:16

Re: 1 april, kikker in je bil!

Ik vond de aflevering van Brandpunt over Emmen wel leuk bedacht. Ik heb wat mensen uit Emmen op Facebook en die waren me een partij beledigd over hoe Emmen op de kaart werd gezet :) Achteraf bleek het dus een 1-aprilgrap en werd alsnog de goede aflevering uitgezonden.

http://brandpunt.kro.nl/seizoenen/2015/ ... -van-emmen
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem166

Bericht 02 Apr 2015 13:54

Re: 1 april, kikker in je bil!

Haha, Jip, die is leuk!
<<

Anoniem132

Bericht 02 Apr 2015 15:52

Re: 1 april, kikker in je bil!

Pineco schreef:Ik vond de aflevering van Brandpunt over Emmen wel leuk bedacht. Ik heb wat mensen uit Emmen op Facebook en die waren me een partij beledigd over hoe Emmen op de kaart werd gezet :) Achteraf bleek het dus een 1-aprilgrap en werd alsnog de goede aflevering uitgezonden.

http://brandpunt.kro.nl/seizoenen/2015/ ... -van-emmen


Die aflevering was geen 1 april grap. Ik heb als Emmenaar maar een klein stukje gezien maar denk dat je van veel steden zo'n filmpje kan maken. Ik voel me dus ook totaal niet beledigd.

https://www.youtube.com/watch?v=_zEVvEAT_9Y Dit YouTube filmpje was gewoon een tegenreactie.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 02 Apr 2015 16:17

Re: 1 april, kikker in je bil!

Op m'n werk hadden alle leerlingen van de school afgesproken om om 12.15uur de les uit te lopen en naar buiten te gaan. Was vorig jaar ook zo. Best een slechte grap maar goed ze hebben er lol mee kennelijk.
Mijn 4 havo van dat moment liep ook weg maar kwam na een minuut weet terug en ze zeisen 'hmm laat ook maar, we hebben liever gewoon les.'
#teammaple🍁
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers