Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic

<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 30 Sep 2013 15:28

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Slakje, wat een lekker vooruitzicht heb je voor aanstaande vrijdag. Ga er lekker van genieten! Je hebt het verdiend!!!
<<

Anoniem16

Bericht 30 Sep 2013 16:45

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Burgemeester Irene schreef:
Anoniem Antwoord schreef:
Printje schreef:Slakje maar zit er wel genoeg voeding in je bv? Heeft ze geen honger, ik snap wel dat een kinderarts het zegt dat je misschien over zou kunnen stappen naar fv. Dan weet je zeker dat ze genoeg binnenkrijgt.


Dit vind ik zo'n verschrikkelijke flauwekul opmerking. Wat is dat dan, voeding? Leg me dat eens uit Printje. Jij staat bekend om pro-flesvoeding te zijn, ga je dan ook niet bemoeien met borstvoeding. Simpelweg omdat jij daar geen kaas van gegeten hebt.

Het is dat ik niet via een IP adres kan achterhalen wie hier achter zit, anders had ik een ban uitgedeeld. Mocht ik er alsnog achter komen dan gaat dat alsnog gebeuren.

Ik vind dit wel het laagste van het laagste, een mening hebben, maar die alleen anoniem kunnen uiten.


Fijn dat die mening gedeeld wordt. En dit had ook onder het gewone account gekund want ik hoef er echt niet door te huilen ofzo;)
<<

Anoniem16

Bericht 30 Sep 2013 16:48

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik had niet genoeg voedingsstoffen in bv. S kreeg op een gegeven moment ook dorstkoorts. Huilde ook veel (achteraf dus van honger) maar hier kom je meestal al wel snel achter ipv weken later.

En ik vind het ook laag om anoniem zo'n reactie te geven. Wees een grote meid en zeg het gewoon via je eigen account.

Slakje: wat ontzettend rot dat ze zo moet huilen :( :hug:[/quote]


Dit was idd waar ik op doelde. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand toch te weinig voedingstoffen zou hebben.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 30 Sep 2013 18:03

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ben t met jullie eens dat die opmerking onder dr eigen account gemaakt had moeten worden en dat t ook netjes verwoord had kunnen worden, maar inhoudelijk gezien snap ik het wel.

Te weinig voeding komt echt maar heel zelden voor...ofja, ik bedoel de gevallen waarbij t niet opgelost kan worden, want met de juiste begeleiding, van bijv. een goede LK, is dat mééstal op te lossen.

Te weinig voedingsstoffen is een fabel die ooit in het leven is geroepen en waar veel mensen die te weinig verstand van zaken zich snel mee inlaten. Misschien dat dat de reden is dat degene die de anonieme reactie gaf zo fel was. Het kan wel zo zijn dat iemand bijv. te veel melk heeft waardoor de baby alleen de voormelk binnenkrijgt en niet de vettere achtermelk. Maar als dat wordt bedoeld met te weinig voedingsstoffen, dan is dat probleem ook goed te verhelpen met de juiste begeleiding.

Slakje, je hebt er al eens een LK bij gehad toch? Kun je die niet nog eens inschakelen, samen met een diëtiste voor jou? (als je dat niet al gedaan hebt).
Ik denk dat de bv, buiten dat de voeding opzich al heel belangrijk is voor kindjes met allergieën, dat de borst ook belangrijk is als troost bij huilbaby's.
Heb je je probleem ook nog eens voorgelegd op D&V?
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Artemis

Bericht 30 Sep 2013 18:20

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Printje schreef:Ik had niet genoeg voedingsstoffen in bv. S kreeg op een gegeven moment ook dorstkoorts. Huilde ook veel (achteraf dus van honger) maar hier kom je meestal al wel snel achter ipv weken later.

En ik vind het ook laag om anoniem zo'n reactie te geven. Wees een grote meid en zeg het gewoon via je eigen account.

Slakje: wat ontzettend rot dat ze zo moet huilen :( :hug:



Dit was idd waar ik op doelde. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand toch te weinig voedingstoffen zou hebben.[/quote]
Het is onmogelijk om te weinig voedingsstoffen te hebben, echt waar. Kan gewoon niet, werd vroeger wel veel gezegd, maar toen zeiden ze ook dat zonde autogordel rijden en roken veilig was. Maar borstvoeding bevat gewoon voldoende voedingsstoffen. Of een kindje effectief genoeg drinkt is wat anders, maar aan de voedingswaarde kan het niet liggen.
<<

Burgemeester Irene

Bericht 30 Sep 2013 18:24

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Rush schreef:
Lejow schreef:
Burgemeester Irene schreef:Het is dat ik niet via een IP adres kan achterhalen wie hier achter zit, anders had ik een ban uitgedeeld. Mocht ik er alsnog achter komen dan gaat dat alsnog gebeuren.

Ik vind dit wel het laagste van het laagste, een mening hebben, maar die alleen anoniem kunnen uiten.


Nou inderdaad.. Bah...

Hoezo kan dat eigenlijk niet, IP check? Kan dat alleen bij reguliere gebruikers?

Ik denk dat het ergens wel mogelijk is. Het IP-adres pakken van het tijdstip waarop de reactie geplaatst werd en dan koppelen aan een 'echte' gebruiker. Tenzij er natuurlijk twijfel is, dat er kort na elkaar verschillende IP's rond hetzelfde tijdstip ingelogd zijn.

Maar ik weet niet of de Burgemeesters gemakkelijk een hele IP-historie kunnen zien. Misschien zien zij alleen 'laatst ingelogd IP'.

Ik kan per bericht zien vanaf welke IP dit geplaatst is. Als er vanaf dat adres door meerdere gebruikers geplaatst is kan ik dat zien. Vanaf dit adres is nog nooit door een reguliere gebruiker iets geplaatst, dus of iemand heeft zo'n wisselend adres om niet achterhaald te kunnen worden (ik heb er geen verstand van) of het iemand die geen regulier account heeft.

En ik ben eens verder gaan kijken, maar er worden de laatste tijd veel biechtjes gedaan door mensen die niet een gewoon account hebben. Ik vind dat persoonlijk erg vervelend.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 30 Sep 2013 18:33

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Dat is idd vervelend. Het is dus door een 'meelezer' geplaatst als ik het goed begrijp?
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Anoniem12

Bericht 30 Sep 2013 18:35

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Oh bedoel je het op die manier, dan valt er weinig te achterhalen inderdaad. Ik dacht dat je bedoelde dat het 'gewoon niet kon'. Maar als er geen match is dan houdt het snel op.

Vervelend inderdaad.
<<

Burgemeester Irene

Bericht 30 Sep 2013 18:40

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Zou een meelezer kunnen zijn, of iemand die wel een account heeft maar bijvoorbeeld alleen op het werk het biechtaccount gebruikt, of iets met proxy, maar daar heb ik geen verstand van.

Dit adres is iig niet te koppelen aan een account omdat er geen account op hetzelfde adres bestaat.

Het blijft sneu.
<<

Anoniem28

Bericht 30 Sep 2013 18:42

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Het lijkt me wel iemand die hier in ieder geval zeer regelmatig aan het meelezen is, de reactie komt van iemand die weet dat Printje erg pro-fv is.
<<

Anoniem16

Bericht 30 Sep 2013 18:52

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Artemis schreef:
Printje schreef:Ik had niet genoeg voedingsstoffen in bv. S kreeg op een gegeven moment ook dorstkoorts. Huilde ook veel (achteraf dus van honger) maar hier kom je meestal al wel snel achter ipv weken later.

En ik vind het ook laag om anoniem zo'n reactie te geven. Wees een grote meid en zeg het gewoon via je eigen account.

Slakje: wat ontzettend rot dat ze zo moet huilen :( :hug:



Dit was idd waar ik op doelde. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand toch te weinig voedingstoffen zou hebben.

Het is onmogelijk om te weinig voedingsstoffen te hebben, echt waar. Kan gewoon niet, werd vroeger wel veel gezegd, maar toen zeiden ze ook dat zonde autogordel rijden en roken veilig was. Maar borstvoeding bevat gewoon voldoende voedingsstoffen. Of een kindje effectief genoeg drinkt is wat anders, maar aan de voedingswaarde kan het niet liggen.[/quote]

Oke ik heb het idd gebaseerd op die verhalen omdat ik het dus regelmatig gelezen heb en dacht misschien is adt hier ook wel het geval. Ik bedoelde er niets verkeerds mee..


( ik heb alleen aandelen bij de Nutrilon zoals jullie vast al wisten..waarom denken jullie dat ik zo pro fv ben. Ik krijg daarvoor betaald ;) )
<<

Anoniem 42

Bericht 30 Sep 2013 22:18

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

@ Burgemeester Irene: waarom mogen meelezers niet biechten dan? Ik kan daar eigenlijk niets vervelends aan ontdekken?
<<

Anoniem 42

Bericht 30 Sep 2013 22:19

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wel natuurlijk aan die opmerking richting Printje, maar ik bedoel bij echte biechten.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Okt 2013 13:24

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ben ik nou de enige die wel een idee heeft over wie dat heeft gepost? En ik kom niet eens zo vaak in Z&M. (m.u.v. 1 topic :wink: )
<<

Anoniem16

Bericht 01 Okt 2013 13:26

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

SoGood schreef:Ben ik nou de enige die wel een idee heeft over wie dat heeft gepost? En ik kom niet eens zo vaak in Z&M. (m.u.v. 1 topic :wink: )


haha ik zelf ook wel uiteraard.
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 01 Okt 2013 18:00

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Twellie schreef:@ Burgemeester Irene: waarom mogen meelezers niet biechten dan? Ik kan daar eigenlijk niets vervelends aan ontdekken?
Meelezers mogen ook zeker wel biechten maar sommige biechtjes/anonieme antwoorden staan er duidelijk om te provoceren en daar zijn de accounts natuurlijk niet voor bedoeld.
<<

Anoniem28

Bericht 01 Okt 2013 18:25

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Printje schreef:
SoGood schreef:Ben ik nou de enige die wel een idee heeft over wie dat heeft gepost? En ik kom niet eens zo vaak in Z&M. (m.u.v. 1 topic :wink: )


haha ik zelf ook wel uiteraard.


ik was het niet hoor, mochten jullie dat denken.
<<

Anoniem16

Bericht 01 Okt 2013 19:17

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Rejoy schreef:
Printje schreef:
SoGood schreef:Ben ik nou de enige die wel een idee heeft over wie dat heeft gepost? En ik kom niet eens zo vaak in Z&M. (m.u.v. 1 topic :wink: )


haha ik zelf ook wel uiteraard.


ik was het niet hoor, mochten jullie dat denken.


haha nee dat heb ik geen seconde gedacht. Ik weet dat jij gewoon eerlijk bent en zoiets onder je eigen naam zou posten. Maar degene die ik in mijn hoofd heb schatte ik eigenlijk ook zo in.
<<

Burgemeester Irene

Bericht 01 Okt 2013 19:39

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Zou je dat willen pm en? Misschien kan ik het via die weg controleren.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 01 Okt 2013 20:10

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Nu ben ik stiekem benieuwd.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:30

Bericht 01 Okt 2013 21:18

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Het kan ook zijn dat iemand haar/zijn eigen IP-adres omzeild. Dat is ook niet zo heel erg moeilijk.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 02 Okt 2013 04:03

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Squirrel schreef:Het kan ook zijn dat iemand haar/zijn eigen IP-adres omzeild. Dat is ook niet zo heel erg moeilijk.

Dat klopt, dat denken wij ook. Maar goed, laten we weer ontopic gaan. Dit zal de biechter wellicht alleen maar leuk vinden. De PM staat altijd open voor meer informatie hierover.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 02 Okt 2013 07:57

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Oke dames, een schrikbarend groot probleem is het niet, maar ik zou graag jullie meningen horen:

Ik twijfel erg over de schrijfwijze van de naam van ons kindje: Thijs, Tijs of Teis?
Zelf vind ik het laatste zo erg mooi staan, maar hij zal dan waarschijnlijk zijn hele leven zijn naam moeten spellen, en of dat het waard is vraag ik me dan weer af...

Wat zouden jullie doen? En waarom?
Bij voorbaat dank voor 't meedenken...
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 02 Okt 2013 08:01

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind de laatste juist helemaal niet mooi staan. Ik twijfel nog tussen Thijs en Tijs, maar Teis zou voor mij direct afvallen.

Waarschijnlijk zou ik gewoon voor Thijs gaan uiteindelijk.
Laatst gewijzigd door Susan op 02 Okt 2013 08:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 02 Okt 2013 08:01

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind die laatste schrijfwijze HEEL apart en eerlijk gezegd ook wat vergezocht. Als je dan iets originelers wilt, zou ik gewoon de tweede doen. Ook dan zal je het nog steeds moeten spellen denk ik...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers