Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

Anoniem 63

Bericht 30 Sep 2013 17:58

Re: Dagcafé

I'm hungry!!! Maar 't is bijna klaar geloof ik. Lekker Expresso!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 30 Sep 2013 18:02

Re: Dagcafé

Kenya schreef:I'm hungry!!! Maar 't is bijna klaar geloof ik. Lekker Expresso!


wat krijg je voor lekkers?!

nou ja.. had er eigenlijk geen trek in haha eet alweer dagen niet goed dus morgen maar bijtijds beginnen aan eten koken
<<

Anoniem 63

Bericht 30 Sep 2013 18:04

Re: Dagcafé

Gekookte aardappels, worteltjes en een karbonade!

Oh nee, na een paar dagen hoef ik ook geen pizza/snack/patat/kant-en-klaar meer. Maarja, het is zo makkelijk soms he.
<<

Anoniem 63

Bericht 30 Sep 2013 18:07

Re: Dagcafé

Diner is served! See you later!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 30 Sep 2013 18:11

Re: Dagcafé

ik eet niet al een paar dagen vette rommel .. haha maar geen normaal (gekookt) avond eten
<<

Anoniem7

Bericht 30 Sep 2013 18:38

Re: Dagcafé

Avond! Ik moet even naar de winkel voor een boodschap, maar ik heb geen zin. Moet me weer helemaal terug omkleden enzo, heb al pyjama aan. Ga er zo tch maar even uit denk ik.
<<

Anoniem 53

Bericht 30 Sep 2013 18:46

Re: Dagcafé

Goedenavond! Ik duik lekker vroeg mijn bed in vanavond, 6 uur gaat de wekker en als ik ergens een hekel aan heb is het aan zo vroeg opstaan..
<<

Anoniem315

Bericht 30 Sep 2013 20:43

Re: Dagcafé

Majira schreef:Hoe issie met jou Exo?


Goed hoor. De halve dagen werken doen me goed. Al heb ik de neiging om na de lunch door te werken, maar ik moet dan gewoon stoppen en naar huis. Alleen heb ik te kampen met een soort schuldgevoel, wat me een beetje dwars zit. Maar daar zal ik me van af moeten zetten. Werken kan m'n hele leven nog.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 30 Sep 2013 21:50

Re: Dagcafé

Goedenavond allemaal!

Ik heb woensdag een sollicitatiegesprek maar ik ben nu echt al zooo nerveus. Ik weet het al sinds vorige week dus ik heb genoeg tijd om me druk te maken, en daar ben ik goed in ;).
Ik bedenk me dan van alles wat er mis kan gaan en waarom ik niet aangenomen zou worden, maar vaak valt het uiteindelijk enorm mee haha. Blij als het woensdagavond is en ik er vanaf ben :).
Het helpt ook niet mee dat ik weet dat ik de baan echt hard nodig heb, we leven nu van 1 salaris en we redden het wel, maar ook maar net. Het is fijn als we weer wat ademruimte hebben! :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Sep 2013 21:52

Re: Dagcafé

Goedeavond
Gewoon rustig naar het gesprek gaan. Ik merk eigenlijk dat op momenten dat ik mij heel goed voorbereid het mis gaat. Sindsdien is mijn voorbereiding minimaal. Ik kijk wat voor school het is welke visie ze hebben en meer niet. Vragen bereid ik niet meer voor. De keren dat ik dat deed ging het namelijk compleet mis.
Ik zou zeggen gewoon ontspannen, rustig naar het gesprek gaan en bedenk dat je al op gesprek mag komen. Dat is tegenwoordig ook al een prestatie.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 30 Sep 2013 21:59

Re: Dagcafé

Dat is waar! Ik bereid me nooit echt goed voor moet ik zeggen, en vaak gaat het wel goed :).
En dat absoluut ja, ik weet hoe moeilijk het tegenwoordig is om al uitgenodigd te worden voor een gesprek.
Komt vast wel goed :).
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Sep 2013 22:02

Re: Dagcafé

Gewoon vertrouwen hebben. Ik had donderdag ook een gesprek en dat ging wel lekker. Het enige waar ik op gelet heb is dat ik ontspannen moest overkomen. Aangezien ik veel spanning in mijn lichaam heb zitten de laatste weken. Dat ging redelijk goed op het einde wat minder (opgetrokken schouders). Maar uiteindelijk is de keuze wel op mij gevallen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 30 Sep 2013 22:04

Re: Dagcafé

Super, gefeliciteerd! :)
En ik ga mijn best doen :)
<<

Anoniem315

Bericht 01 Okt 2013 13:48

Re: Dagcafé

Silly-One, wat fijn dat je bent aangenomen!

Elysia, succes morgen! Jezelf blijven en inderdaad niet te veel 'voorprogrammeren. Spontane antwoorden zijn vaak veel creatiever en maken meer indruk.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 01 Okt 2013 13:52

Re: Dagcafé

Dank je Exo!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Okt 2013 13:58

Re: Dagcafé

Goedemiddag allemaal.
Voel je je vandaag al minder zenuwachtig Elysia
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 01 Okt 2013 14:04

Re: Dagcafé

Hee Silly, heb je een nieuwe baan? Gefeliciteerd!
19-12-2012
04-07-2015
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Okt 2013 14:10

Re: Dagcafé

Thanks,
Het is maar voor 2 dagen in de week,maar het is geen ziektevervanging o.i.d. Dus het biedt iets meer mogelijkheden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 01 Okt 2013 14:14

Re: Dagcafé

Heb je nu dan 2 dagen een vaste klas? Of hoe moet ik dat zien? Lijkt me wel prettig in ieder geval een beetje meer vastigheid.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Okt 2013 14:22

Re: Dagcafé

Ik ga rekenen geven op een VMBO school. Dus ik heb vaste werkdagen en tijden. Andere dagen moet ik nog kijken hoe of wat, maar nu in elk geval voor 2 dagen onder de pannen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 01 Okt 2013 14:26

Re: Dagcafé

Silly-One schreef:Goedemiddag allemaal.
Voel je je vandaag al minder zenuwachtig Elysia


Goedemiddag! Haha niet echt. Ach, over een dag ben ik er weer vanaf, en dan zie ik het wel :).
Beter dan mijn best doen kan ik toch niet :thumbup:
Vandaag lekker relaxen en straks nog even mijn haar verven (uitgroei staat niet zo netjes denk ik :P ) en dan is het zo morgen!

Ben je al begonnen met je nieuwe baan? Wel jammer dat het maar 2 dagen is maar wie weet kan je er uiteindelijk meer werken? En tegenwoordig is het heel moeilijk om genoeg uren te krijgen, waar ik nu voor solliciteer zijn ook maar 2 of 3 dagen. Alle beetjes helpen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 01 Okt 2013 14:32

Re: Dagcafé

Hoi!

Silly gefeliciteerd! Wat fijn!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Okt 2013 14:35

Re: Dagcafé

Ik ben er net geweest en heb mijn arbeidsvoorwaarde gesprek gehad. Na de herfstvakantie begin ik met les geven. De komende week moet ik nog wel een paar keer die kant op om kennis te maken met de leerlingen en wat afspraken te maken andere docenten over de aanpak. Ik ben de enige op die locatie die rekenen gaat geven, maar de leerlingen hebben het al wel in de onderbouw gehad.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 01 Okt 2013 14:36

Re: Dagcafé

is het voor het hele schooljaar?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Okt 2013 14:38

Re: Dagcafé

Ja, met bij goed functioneren ook kans op uren volgend schooljaar. Dus eindelijk een kans om ergens echt binnen te komen. Ik ga er ook hard voor werken om dat voor elkaar te krijgen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan