Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meer meiden last van veel hoesten?

<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2015 13:21

Meer meiden last van veel hoesten?

De laatste 1,5 hoest ik erg veel waardoor ik niet veel eet. Zodra ik ga eten en dat is alleen bij het avondeten krijg ik amper wat naar binnen. Als ik al een hap eet begin ik te hoesten.
Ben maandag als naar de ha geweest en heb pillen met codeine gehad die alleen wat rust geven waardoor je s'nachts minder hoest.....................nou bij mij dus niet.
Ben er gelijk maandagavond 1 uur voordat ik naar bed ging mee begonnen en heb ik tot nu toe 1 ingenomen. Gisteravond 2 omdat het niet hielp.
We hadden nog hoestdrank staan, maar die is best ranzig. Om er vanaf te zijn heb ik net een flinke dop op, maar was direct daarna misselijk.
Heb al zuigtabletten van Isla geprobeerd en hoesttabletten van de Lidl.

Nog meer die er last van hebben?
Misschien kunnen we elkaar helpen?
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 26 Mrt 2015 17:58

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

Ja, ik heb er helaas ook vreselijk veel last van en niks helpt. Ik heb ook mijn hoofdeind van het matras al een stuk hoger gelegd zodat ik wat rechterop slaap, maar dit helpt ook niet. Ik heb zelf geprobeerd om zittend te slapen :laughcry:
Zo vermoeiend is dat hoesten! Maar ik heb helaas geen tips voor jou.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Mrt 2015 10:35

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

Hope schreef:Ja, ik heb er helaas ook vreselijk veel last van en niks helpt. Ik heb ook mijn hoofdeind van het matras al een stuk hoger gelegd zodat ik wat rechterop slaap, maar dit helpt ook niet. Ik heb zelf geprobeerd om zittend te slapen :laughcry:
Zo vermoeiend is dat hoesten! Maar ik heb helaas geen tips voor jou.


Zeker vermoeiend wordt er schijtziek van en niks helpt.
<<

anoniem196

Bericht 27 Mrt 2015 18:10

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

Je kan proberen te gorgelen met kamille.
Gedroogde kamille kopen, weken in heet water, even zeven, aflaten koelen en gorgelen.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Mrt 2015 18:18

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

Dank je voor de tip. Heb hoesttabletten gekocht, maar het het gevoel dat het bijna over is.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 30 Mrt 2015 12:44

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

Meestal is het gewoon uitzieken en de pijn/kriebel verlichten. Ik heb kinkhoest en ben er nu na acht weken eindelijk bijna van af.
<<

Anoniem154

Bericht 30 Mrt 2015 12:50

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

Ja, al vijf week. Voel het nu in de ribben en lig alweer plat met koorts. Ben er zo klaar mee...
Heb nu wel echineaforce gekocht
<<

Anoniem149

Bericht 30 Mrt 2015 13:00

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

Ik heb het ook gehad. Werd er moedeloos van. Maar echt, het gaat over. Heeft hier helaas weken geduurd, het is een hardnekkige hoest, maar het gast echt over.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mrt 2015 14:43

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

heb het ook gehad duurde 4 weken ofzo. Werd er gek van. Had op het laatst ook helemaal last van mijn ribben. Maar het is overgegaan gelukkig
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Mrt 2015 14:43

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

Dacht dat het zo goed als over was, maar vanochtend was ik toch weer lekker aan het blaffen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mrt 2015 14:44

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

had ik ook, ging even over en begon het weer. Het is erg hardnekkig
Afbeelding
<<

Anoniem108

Bericht 30 Mrt 2015 17:09

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

Als het echt lang(er) aan blijft houden, zou ik codeïne vragen bij de huisarts. Dat was het enige wat bij mij hielp om zo toch nog een fatsoenlijke nachtrust te hebben. Ik heb er ruim 6 maanden mee gelopen.
<<

Anoniem185

Bericht 30 Mrt 2015 18:52

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

Ik heb ook een tijd aan de codeïne gezeten. Herken dat stuk van niet kunnen eten. Zodra ik mijn mond open deed moest ik volle bak hoesten en kwam ik een minuut er niet meer uit. Echt tot zuurstoftekort aan toe.
<<

Anoniem157

Bericht 31 Mrt 2015 08:39

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

Ik heb al een week last van keelpijn en sinds een paar dagen goed aan het hoesten. Hopelijk is het snel over, want het houd me snachts wakker.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mrt 2015 12:17

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

Lampenkapje schreef:Ik heb ook een tijd aan de codeïne gezeten. Herken dat stuk van niet kunnen eten. Zodra ik mijn mond open deed moest ik volle bak hoesten en kwam ik een minuut er niet meer uit. Echt tot zuurstoftekort aan toe.


Ik neem het een uur voordat ik ga slapen en tegen de tijd (ontbijt) dat ik ga eten is het toch wel uitgewerkt dacht ik. Heb het nu 2 dagen niet ingenomen om te zien of het nut heeft en het is gewoon hetzelfde.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 31 Mrt 2015 14:06

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

Probeer die hoestdrank eens, ik vind hem super, ben je binnen een paar dagen van je hoest af. Neem wel de extra sterke, hij is wel heel erg zoet. De normale werkt niet echt goed vind ik en die smaakt ook vies.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mrt 2015 14:23

Re: Meer meiden last van veel hoesten?

Dank je, maar heb net 2 flessen thijmsiroop van Action gekocht omdat die niet vies is. Had die van Roter gekocht, heeft een frambozen smaak en de bitterheid proef je er doorheen. Was nog duur ook zeg! Die herinneren mij aan vroegen en dat moest ik dan nemen, gatver. Dan maar een die misschien minder goed werkt, maar wel smaakt.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers