Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind mijn werk echt niet leuk

<<

Anoniem211

Bericht 26 Mrt 2015 12:56

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

Ik zou toch eens een gesprek aangaan met die manager. Vertellen hoe het bij jou zit en dat je graag taken van hem overneemt omdat je voor jouw gevoel juist richting een bore-out gaat. Ook aangeven dat je snel leert.

En solliciteren , ookal ben je zwanger.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Mrt 2015 10:20

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

Dank Sanne en ik ben het wel met je eens! Ik werk trouwens niet meer voor het uitzenbureau, ben al snel overgenomen en kreeg een jaarcontract.

Marylin heb toen ik dit topic opende en het dus helemaal zat was 2 sollicitaties verstuurd, ben benieuwd.

Ik heb gisteren toch even mijn manager bij me geroepen en gezegd dat ik te weinig werk heb, dat ik met tegenzin naar mijn werk ga, en dat ik soms helemaal gek word van het niks doen en dat ik daar verdrietig van werd. En dat ik dit zo niet nog 2 jaar vol ga houden. Hij zei daarop dat hij dat begreep en dat hij me echt niet kwijt wil en dat ik veel meer in mijn mars heb dan ik nu doe. En dat hij en de afdeling in een vicieuze cirkel zitten waar ik het al over had, druk, geen tijd om in te werken, het daarom druk houden. Hij heeft meteen een collega erbij geroepen en gezegd dat hij echt tijd moet maken om mij dingen uit te leggen elke keer als hij die bepaalde taak gaat doen die ik over moet nemen, mij erbij roepen.

Daarna had ik zin in de Mac, dus mijn baas gevraagd of we daarheen konden rijden met zijn auto en dat deden we :) Hij is echt enorm aardig, hij trakteert dan ook altijd (niet dat het daarom gaat hoor) maar bedoel maar aan te geven dat het echt een leuke man is. Ik heb nu weer een beetje hoop, hoewel het nooit mijn droombaan zal worden, denk ik. Maar ik weet zeker dat als ik gewoon een volle dagtaak heb aan alles die 50% zal schelen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 27 Mrt 2015 10:30

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

Wat goed dat je eerlijk bent geweest tegen je baas Carrie, hopelijk gaat het nu een stuk beter! :)

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 27 Mrt 2015 10:34

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

Elliot schreef:Wat goed dat je eerlijk bent geweest tegen je baas Carrie, hopelijk gaat het nu een stuk beter! :)


Ja het lucht wel op! Moet maar zien hoe het gaat hoor, want gisteren heb ik de rest van de dag geinternet, omdat er nog geen werk was. Nu ook zo, al ga ik straks even iets doornemen met mijn manager. Ik word op deze manier echt zwaar, zwaar overbetaald, verdien hier namelijk goed. Daar voel ik me dan wel eens schuldig over, maar goed daar kan ik ook niks aan doen.

Ik denk als ik echt meer taken krijg ik het in ieder geval volhoud tot na mijn verlof, daarna kan ik altijd rustig verder zoeken naar mijn ideale baan.
<<

Anoniem198

Bericht 27 Mrt 2015 22:33

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

Zo herkenbaar! Ik zat/zit in dezelfde situatie als jij en ik zou ook nu al gaan solliciteren.
Ik kon niet weg omdat mijn huis te koop en ik de gene was met vast contract en het meeste inkomen.
De gedachte aan mijn verlof en dat ik daarna parttime zou gaan werken heeft mij er door heen geholpen.
Parttime banen liggen niet voor het oprapen dus ik zit nog steeds waar ik zit.

Werk je trouwens op industrieterrein L.W. In U/M?
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 28 Mrt 2015 20:15

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

Ik wil even zeggen dat het heel herkenbaar is.... ik hou mezelf soms ook voor om er maar gewoon te zitten om wat te hebben maar dagenlang het niet naar je zin hebben is gewoon heel zwaar.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Mrt 2015 20:45

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

Victoria schreef:Zo herkenbaar! Ik zat/zit in dezelfde situatie als jij en ik zou ook nu al gaan solliciteren.
Ik kon niet weg omdat mijn huis te koop en ik de gene was met vast contract en het meeste inkomen.
De gedachte aan mijn verlof en dat ik daarna parttime zou gaan werken heeft mij er door heen geholpen.
Parttime banen liggen niet voor het oprapen dus ik zit nog steeds waar ik zit.

Werk je trouwens op industrieterrein L.W. In U/M?

Ik herken niet wat je typt dus denk het niet :) Werk in M vlakbij U :D
<<

Anoniem301

Bericht 28 Mrt 2015 20:46

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

nijntje4 schreef:Ik wil even zeggen dat het heel herkenbaar is.... ik hou mezelf soms ook voor om er maar gewoon te zitten om wat te hebben maar dagenlang het niet naar je zin hebben is gewoon heel zwaar.

Ja he? Je wordt helemaal gek soms :nopompom:
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 28 Mrt 2015 22:20

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

Volgens mij bedoelt ze L.age W.eide Carrie.

Even volhouden.... En wellicht vragen ze over een tijdje weer mensen bij P. en kom je lekker terug als parttimer als de kleine er is :-).
<<

Anoniem301

Bericht 28 Mrt 2015 22:35

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

SDL schreef:Volgens mij bedoelt ze L.age W.eide Carrie.

Even volhouden.... En wellicht vragen ze over een tijdje weer mensen bij P. en kom je lekker terug als parttimer als de kleine er is :-).

Ik wil graag 32 uur werken. Oh als ik daar toch terug kon spring ik een gat in de lucht! Maar acht de kans nihil.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 28 Mrt 2015 23:11

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

Carrie schreef:
nijntje4 schreef:Ik wil even zeggen dat het heel herkenbaar is.... ik hou mezelf soms ook voor om er maar gewoon te zitten om wat te hebben maar dagenlang het niet naar je zin hebben is gewoon heel zwaar.

Ja he? Je wordt helemaal gek soms :nopompom:


Ja... en dan mensen die zeggen dat ik niet mag klagen want ik heb toch weer een baan (heb een tijdlang zonder gezeten) maar ik ben gewoon niet happy en dat werkt overal in door. Kan nu alweer opzien tegen zondag want bijna maandag...
<<

Anoniem301

Bericht 30 Mrt 2015 08:25

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

Balen Nijntje! Zo erg heb ik het gelukkig (nog?) niet. Denk ik, nouja met vlagen wel eerlijk gezegd. Heb nu wel weer een beetje hoop. Moet de komende dagen een grote werkbeschrijving vertalen naar het Nederlands dus heb in ieder geval het vooruitzicht van werk.
<<

Anoniem222

Bericht 30 Mrt 2015 09:32

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

Oh ik lees dit nu pas, wat vervelend!
Fijn dat je leidinggevende het in ieder geval begrijpt en je aanhoort. Ik hoop dat er ook echt wat mee gedaan wordt. En wellicht is er op een gegeven moment de ruimte dat je zelf gaat kijken wat je er bij op kunt pakken, zodra je wat meer ingewerkt bent. Wie weet kun je leuke dingen bedenken die goed voor het bedrijf zouden zijn en die jij leuk vindt om te doen, dan is iedereen blij :).
<<

Anoniem198

Bericht 30 Mrt 2015 19:49

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

Carrie schreef:
Victoria schreef:Zo herkenbaar! Ik zat/zit in dezelfde situatie als jij en ik zou ook nu al gaan solliciteren.
Ik kon niet weg omdat mijn huis te koop en ik de gene was met vast contract en het meeste inkomen.
De gedachte aan mijn verlof en dat ik daarna parttime zou gaan werken heeft mij er door heen geholpen.
Parttime banen liggen niet voor het oprapen dus ik zit nog steeds waar ik zit.

Werk je trouwens op industrieterrein L.W. In U/M?

Ik herken niet wat je typt dus denk het niet :) Werk in M vlakbij U :D


Het is ook wel wat cryptisch ik bedoel Lage weide
<<

Sanne_F

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 26 Mrt 2015 11:21

Bericht 30 Mrt 2015 21:14

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

Ben benieuwd hoe het je de komende tijd zal verlopen. Succes in ieder geval!
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 30 Mrt 2015 22:01

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

wel fijn dat je het in ieder geval kan delen op je werk!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 30 Mrt 2015 22:44

Re: Vind mijn werk echt niet leuk

Oh wat naar Carrie. Ongelukkig zijn op je werk is echt vreselijk. Je brengt er wel 4 hele dagen door per week dus dat is best veel tijd aan iets wat je ongelukkig maakt. Wat het vooral irritant maakt is dat je vaak weinig keuze hebt. Je zegt niet zomaar even je baan op, het is best moeilijk om daar verandering in aan te brengen.

Fijn dat je werkgever zo positief reageerde. Moet vast geen makkelijk gesprek zijn geweest. Ik hoop dat de situatie nu iets verbeterd en ik zou zeker uit blijven kijken naar andere leuke vacatures.

Succes!
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers