Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic

<<

Anoniem236

Bericht 30 Mrt 2015 18:49

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Zo is de test gebleven? Bij mij was hij zo de eerste 1,5 minuut.
Ik zie wel een streep, weet je hoeveel dagen overtijd je bent? Ik zou over een paar dagen nogmaals testen.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 30 Mrt 2015 18:53

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zie de streep ook... En ik kreeg mijn eerste testen niet op de foto zo licht waren ze maar ik was echt zwanger. Hoezo zou het onmogelijk zijn om zwanger geraakt te zijn? Ik zou ook over een paar dagen nog is testen.
<<

anoniem203

Bericht 30 Mrt 2015 18:55

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Jawel hoor ik zie 'm! Je bent gewoon hartstikke zwager hoor :) Gefeliciteerd!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 30 Mrt 2015 19:04

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

*
Laatst gewijzigd door Biechtje op 30 Mrt 2015 20:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Mrt 2015 19:08

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Op die laatste test zie ik niks.
<<

Anoniem181

Bericht 30 Mrt 2015 19:24

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zie ook een streepje, ook al is het bijna niet zichtbaar.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 30 Mrt 2015 19:27

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ja behalve als je eisprong later was, dan kan het wel. Ik zou óf morgenvroeg met ochtendurine of nog met een ander merk testen, action (als je die in de buurt hebt ) gaf bij mij ook een duidelijke uitslag altijd. Ik zie wel gewoon een tweede streepje, die horizontale streep zou weg moeten trekken als de test opgedroogd, test streepje blijft dan vast wel staan.

Zou het erg onhandig uitkomen nu nog een kindje? Succes, feliciteren voelt/klinkt nu nog een beetje gek.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Mrt 2015 19:51

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zie het ook bijna niet. Ik zou een test doen met ochtendurine.
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 30 Mrt 2015 20:11

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zie wel een streepje. Ik zou morgenvroeg direct testen en daarna een digitale test halen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 30 Mrt 2015 20:23

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

*
Laatst gewijzigd door Biechtje op 07 Apr 2015 12:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem125

Bericht 31 Mrt 2015 07:15

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Een klein beetje bloedverlies kan komen door de innesteling. Ik zou niet 'van de week nog eens testen', maar gewoon NU, of ben je niet super nieuwsgierig? Haha, ik had me echt niet kunnen inhouden :)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 31 Mrt 2015 17:09

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Hier nog keer het biechtje over haar dochtertje die had gezegd dat niemand aan haar plasser mocht komen.

Van de week zei ze dat ze veel kriebel had bij haar plasser, ik vroeg hoe het kwam en of ze misschien moest plassen? Ze ging even proberen te plassen. Er kwam geen plas maar de kriebel bleef. Ineens zegt ze, misschien komt het wel omdat er iemand aan gekrabbeld heeft. Ik vroeg of er iemand aan gekrabbeld had, ze antwoord misschien. Ik vroeg wie dat misschien gedaan had, toen zei ze weet ik niet. Tijdens eten eten (10 min na dit gesprek) zei ze dat de kriebel over was.

Bij het naar bed brengen deed ik haar een luier om en vroeg ik haar nog een keer of er iemand aan haar plasser had gekriebeld. Ze zei, nee hoor. Maar ik had wel veel kriebel.

Aan de ene kant stelt het niks voor aan de andere kant met het vorige verhaal in mijn hoofd, twijfel ik toch wel weer een beetje.
Jullie nog tips of iets wat ik zou kunnen vragen aan haar?
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 31 Mrt 2015 17:13

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Oja dat zijn van die lekkere peuter antwoorden waar je niks mee kan. Begrijpt ze de betekenis van misschien wel al goed? Verder heb ik geen tips, ik vind dat soort vragen ook echt moeilijk bij Elena.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 01 Apr 2015 09:32

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Anderhalve week is er iets niet helemaal goed gegaan met een condoom en ik heb nu allemaal vage klachtjes waardoor ik "bang" ben dat ik zwanger ben. Ook heb ik afgelopen maandag heel licht bloedverlies gehad, dat heb ik bij een eerdere zwangerschap ook gehad rond de innesteling. Mijn vriend heeft zich een paar maanden terug laten steriliseren, hij heeft alleen nog geen test gehad om te kijken of er echt geen levende zaadcellen meer zijn. Ik zat ook niet in m'n vruchtbaarste periode maar toch ben ik er niet gerust op.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 01 Apr 2015 13:01

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ja of vraag het op een meeting!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem301

Bericht 01 Apr 2015 13:22

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Reva schreef:Ja of vraag het op een meeting!

Haha wat bedoel je nou?
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 02 Apr 2015 12:07

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Carrie schreef:
Reva schreef:Ja of vraag het op een meeting!

Haha wat bedoel je nou?


Verkeerde topic
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 02 Apr 2015 19:29

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Graag jullie mening over het volgende;
De dag (papadag) dat mijn man thuis is met ons kind doet hij soms vreemde dingen in mijn ogen.
Zo gaat mijn man even naar de brievenbus als onze baby ligt te slapen hij is ongeveer 15 minuten weggeweest, of laat onze baby (wakker) in de auto en gaat dan snel een paar boodschappen doen in de supermarkt. Gevolg de baby was helemaal overstuur toen hij weer terug kwam bij de auto.
Van de week heeft hij onze baby thuis gelaten terwijl er (vreemde) mensen in huis aan het werk waren.
Die waren dus even de "babysit" terwijl de baby lag te slapen. Hij is ongeveer een half uur weggeweest.

Mijn man verteld deze dingen allemaal alsof het doodnormaal is. Ik vind het niet kunnen en onverantwoord.
Als ik dit tegen mijn man zeg ben ik overbezorgd en een aansteller.
Ik ben benieuwd hoe jullie over bovenstaande dingen denken. Ik het terecht dat ik mij hier zorgen over maak?
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 02 Apr 2015 19:34

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Het is juist goed dat een kindje van twee mensen dingen meekrijgt. En mijn vriend doet ook wel eens dingen die ik niet zou doen, maar wat jouw vriend doet, zou ik ook niet leuk vinden.
Kijk ,even snel iets doen terwijl de baby slaapt (max 5 min) vind ik nog wel kunnen, maar 15 minuten is erg lang, ook de baby wakker achterlaten vind ik not done.
Ik het hier goed over hebben op een rustig moment, want je wilt ook niet hebben dat hij straks het gewoon niet meer verteld.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 02 Apr 2015 19:34

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Nou, ik vind het ook wel vrij bijzonder ja.
<<

Anoniem181

Bericht 02 Apr 2015 19:50

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zou dat ook zeker niet op prijs stellen en zou er een goed gesprek over voeren met mijn man.
<<

Anoniem154

Bericht 02 Apr 2015 20:00

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Alex schreef:Ik zou dat ook zeker niet op prijs stellen en zou er een goed gesprek over voeren met mijn man.



Dit...
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 02 Apr 2015 20:07

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zou dit echt niet fijn vinden en zeker een gesprek met hem aangaan.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 02 Apr 2015 20:08

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zou dit echt verschrikkelijk vinden om te horen! Hopelijk kunnen jullie er een goed gesprek over hebben.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 02 Apr 2015 20:30

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik heb al meerdere keren hierover een gesprek met hem gehad.
Ook later nog eens op terug gekomen maar hij doet het af dat ik mij aanstel en moet er zelfs om lachen dat ik er een "probleem" van maak.
Ik heb geen idee meer wat ik moet doen om tot hem door te dringen.

Ik ben wel blij om te horen dat anderen die ik niet normaal vinden.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron