Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nog mensen die wakker zijn?

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Mrt 2015 02:04

Re: Nog mensen die wakker zijn?

Ja dat heb ik wel heel lang gedaan. Vind mezelf op het moment ook echt een zeikwijf. Ben er alleen zo klaar mee.
2015 💙
<<

Guusje

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 03:33

Bericht 28 Mrt 2015 02:12

Re: Nog mensen die wakker zijn?

Nou, dat ken ik wel.. Ik had vandaag onverwacht een gesprek met iemand van de gemeente en ik leg de situatie zo allemaal uit hoe het hier nu loopt.. Ze kijkt me aan en ze zegt, wat is er een misbruik van jou gemaakt. Juist omdat je toch probeert te vertrouwen in mensen en dan dit. We zijn aardig aan het spitten geweest ook in de administratie en er is wel een hoop boven gekomen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Mrt 2015 02:18

Re: Nog mensen die wakker zijn?

Heftig, snap dan dat je rond 8 uur om viel en nu nog wakker bent. Heb dat zelf ook vaak, dan ga je uiteindelijk denken en val je niet in slaap. Ik lig nu te wachten op m'n moeder. Zodat ik vannacht in ieder geval niet alleen ben. Heb twee best wel goede dagen gehad maar zit er nu helemaal door.
2015 💙
<<

Anoniem130

Bericht 28 Mrt 2015 02:22

Re: Nog mensen die wakker zijn?

Ik ben net thuis. Keuip zo gelijk mijn bed in.. Was om 5.55 op vanochtend om op tijd in Utrecht te zijn. Toen onderwijs, toen opvrijdagmiddagborrel van mijn zus haar werk beland. Toen gaam eten met die mensen. Was zo gezlig dat we daarna weer verder zijn gegaan. Werd zo laat dat ik niet meer thuis had kunnen komen met OV maar collega blijkt gewoon in Arnhem te wonen en kan dus praktisch langs Apeldoorn rijden en heeft me thuis afgezet. <3 Dus heerlijke avond gehad em nu mijn eigen bedje in!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Mrt 2015 02:23

Re: Nog mensen die wakker zijn?

Dat is fijn :) klinkt als een leuke dag. Weltrusten
2015 💙
<<

Anoniem130

Bericht 28 Mrt 2015 02:29

Re: Nog mensen die wakker zijn?

Dankjewelllll..

Jij sterkte dan maar; wat ontzettend vervelend dat je zo'n last van je rug hebt!
<<

Guusje

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 03:33

Bericht 28 Mrt 2015 02:35

Re: Nog mensen die wakker zijn?

Slaap lekker Whatever!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 28 Mrt 2015 02:44

Re: Nog mensen die wakker zijn?

Ook nog wakker.....

Heb griep en 2 chihuahua pups vechten wat uit op mijn bed haha.

Hopelijk kun je zo een beetje slapen Minx! En jij ook, Guusje.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Guusje

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 03:33

Bericht 28 Mrt 2015 02:54

Re: Nog mensen die wakker zijn?

Mijn pup snurkt, net met pijn en moeite nog even laten plassen, maar ze had er weinig zin in :D
Ik moet morgenochtend eigenlijk boodschappen doen voor een babyshower voor hapjes, maar ik denk dat ik morgen op mijn werk de chefkok van de catering lief aan kijk :P
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers