Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem59

Bericht 30 Sep 2013 12:29

Re: Datetopic

Hmmmm Bliss wel balen, dat... Liever heb je natuurlijk dat hij net zo enthousiast is als jij! Ik zou ook niet gelijk de deur dichtgooien en gewoon in gesprek blijven maar wel echt je verwachtingen bijstellen. Misschien maakt dat jou ook wat relaxter, dus is het eigenlijk een bonus ;) maar wel jammer dat je niet wat anders van hem hoorde natuurlijk...

Bolletje, vindt hij het een probleem dat je een kind hebt en dingen hebt meegemaakt? Of denk jij dat het een probleem is of gaan worden?
<<

Anoniem58

Bericht 30 Sep 2013 12:38

Re: Datetopic

Hij heeft er zelf niks over gezegd, alleen dat hij mijn zoon een ontzettend leuk kereltje vind, dat heeft hij al een paar keer gezegd. Het zit voornamelijk in mijn hoofd.
Bij oudere mannen zou ik dat misschien minder hebben, maar hij is iets jonger dan ik, en we hebben zo ongelooflijk veel gemeen, maar dit is totaal anders. Dus het zit voornamelijk tussen mijn oren.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Sep 2013 13:36

Re: Datetopic

Dat denk ik ook :D
<<

Anoniem58

Bericht 30 Sep 2013 13:54

Re: Datetopic

Haha dankjewel, wat een leuke lieve reacties van jou :)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Sep 2013 14:11

Re: Datetopic

Ik vind gewoon dat je eens op date met hem moet gaan. Of dat nu na de repetitie is of een andere keer. Gewoon vragen, VrouwenPower!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Sep 2013 15:01

Re: Datetopic

RYW schreef:Hmmmm Bliss wel balen, dat... Liever heb je natuurlijk dat hij net zo enthousiast is als jij! Ik zou ook niet gelijk de deur dichtgooien en gewoon in gesprek blijven maar wel echt je verwachtingen bijstellen. Misschien maakt dat jou ook wat relaxter, dus is het eigenlijk een bonus ;) maar wel jammer dat je niet wat anders van hem hoorde natuurlijk...


Ja dat is ook zo. Maar toch, ik had me er juist ff op ingesteld om me er voorlopig wat minder mee bezig te houden (beter voor mn eigen gemoedsrust) en dan kom ik toevallig toch weer iemand tegen, krijg ik weer hoop (ok dit klinkt wanhopiger dan ik ben, maar je snapt me) en vervolgens word ik wéér teleurgesteld. Het is gewoon frustrerend en ik vraag me onderhand wel echt af of het me nog een keer gegund is.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem58

Bericht 30 Sep 2013 15:06

Re: Datetopic

Haha tabbie, vind ik ook! Als de gelegenheid zich voordoet dan crash ik hem misschien wel om iets te doen, maar ik zou het nog leuker vinden als hij dat doet.
Bliss, probeer gewoon leuk en luchtig met hem heen en weer te mailen. Hij vond je wel een leuke meid, dus jullie kunnen toch gewoon leuk contact houden, misschien kom je zo ook achter di. gen die je aan hem. Iets leuk vind (heb ik meestal) of ontdekt hij hoe leuk jij eigenlijk bent!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Sep 2013 15:09

Re: Datetopic

Of heeft hij nog een veel leukere vrijgezelle vriend... je weet maar nooit he ;) Het leven gaat soms raar.

Goedzo Bolletje. En inderdaad het is wel leuker als het vanuit hem komt. Maar eerlijk is eerlijk de Nederlandse mannen tegenwoordig zijn niet echt heel erg agressief in die dingen. Had daar volgens mij dit jaar nog ergens een artikel over gelezen: dat de nederlandse man maar een lompe boer is op liefdesgebied.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Sep 2013 15:12

Re: Datetopic

Met google stuitte ik o.a. op dit haha

http://www.telegraaf.nl/vrouw/relatie/2 ... ijn__.html
<<

Anoniem58

Bericht 30 Sep 2013 15:19

Re: Datetopic

Haha goed artikel. Nou ik vermoed dat hij net als ik de kat uit de boom kijkt. Hij heeft echt jaren een vriendin gehad dus is er ook een beetje uit, en hij heeft even gedate met iemand maar dat was al snel duidelijk dat het dat niet was.
Het is jammer dat je gewoon niet even in iemands hoofd kunt kijken. Deze week maar gewoon door appen, en dan vrijdag afwachten en wellicht dat ik dan de stoute schoenen aan trek ;)
<<

Anoniem59

Bericht 30 Sep 2013 17:29

Re: Datetopic

Bliss schreef:
RYW schreef:Hmmmm Bliss wel balen, dat... Liever heb je natuurlijk dat hij net zo enthousiast is als jij! Ik zou ook niet gelijk de deur dichtgooien en gewoon in gesprek blijven maar wel echt je verwachtingen bijstellen. Misschien maakt dat jou ook wat relaxter, dus is het eigenlijk een bonus ;) maar wel jammer dat je niet wat anders van hem hoorde natuurlijk...


Ja dat is ook zo. Maar toch, ik had me er juist ff op ingesteld om me er voorlopig wat minder mee bezig te houden (beter voor mn eigen gemoedsrust) en dan kom ik toevallig toch weer iemand tegen, krijg ik weer hoop (ok dit klinkt wanhopiger dan ik ben, maar je snapt me) en vervolgens word ik wéér teleurgesteld. Het is gewoon frustrerend en ik vraag me onderhand wel echt af of het me nog een keer gegund is.



Ja ik snap wat je bedoelt... Het is ook gewoon frustrerend denk ik, zeker omdat de signalen zo anders leken.. Maar geef de moed niet op, misschien loopt het toch nog zoals je wil... Vestig alleen niet al je hoop op deze man, dan valt een eventuele definitieve nee minder hard tegen, denk ik. En het is je vast wel gegund, je bent een leuke meid! Alleen daar heb je nu natuurlijk niets aan :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Sep 2013 17:36

Re: Datetopic

Thanks RYW :) Heb net weer een casual berichtje teruggestuurd en ben überhaupt niet ingegaan op het gebeuren van vrijdag. Ik negeer het gewoon ;) Maar dit is nu de tweede keer in korte tijd dat ik vrijwel zeker signalen denk op te vangen en de vorige keer was ie bezet. Dat checkte ik dus nu vrij snel, free as a bird en tóch loopt het anders dan ik hoop. Ok, ik had wel wat drank op en hij ook, dat zal ook wel meespelen (ik hou ook altijd van iedereen met een paar borrels op), maar toch kan ik het niet uitstaan. Ik beschik namelijk over redelijk wat mensenkennis, dat kan ik wel van mezelf zeggen. En als zo'n vriend zich er dan ook nog mee bemoeit en mijn gevoel versterkt, tja... Oh well, we zullen maar weer afwachten of er nog een reactie komt.
❤ 7 juni 2018
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 30 Sep 2013 18:44

Re: Datetopic

Bliss: Dit is niet de reactie die je gehoopt had inderdaad, maar het is ook niet per se negatief. Ik denk dat je iets te emotioneel reageert op dit hele gebeuren. Je hebt iemand ontmoet in de kroeg, waar je een leuk gesprek mee hebt gehad. Ik wil je gevoelens niet bagatelliseren, want ik weet ook dat het soms heel hard kan gaan en dat je jezelf niet altijd onder controle hebt. Maar ik heb het idee dat je dingen vaak groter maakt dan ze eigenlijk zijn. Je hebt alleen met hem gesproken, één avond. Hetzelfde met die andere man laatst, die een vriendin bleek te hebben. Die gesprekken kunnen natuurlijk hartstikke leuk zijn, maar als je zegt 'het liep anders dan ik had gehoopt', dan denk ik dat je misschien ook wat te hoge verwachtingen hebt van mannen die je maar één keer hebt gesproken. Probeer die gevoelens wat in te temmen, je laat je hoofd nu elke keer op hol brengen door allerlei mannen, waar je 1,5 week stress van hebt, om vervolgens teleurgesteld achter te blijven. Loslaten is niet makkelijk en het is niet iets wat je jezelf zo kunt opleggen. Maar je kunt er wel degelijk actief mee bezig gaan. Steeds weer je facebook checken, daarin kun je jezelf tegen houden. Spreek met jezelf af dat je maximaal 4 keer per dag op facebook mag kijken. Als je je daaraan houdt, ben je er op een gegeven moment ook minder mee bezig, omdat het dan toch geen nut heeft. Leidt jezelf af. Als een film kijken niet genoeg afleiding is, doe dan iets waar je echt je kop bij moet hebben, zoals logikwissen. Zing een half uur ABBA-liedjes uit volle borst mee.

Ik bedoel het echt niet lullig, en ergens voelt het haast hypocriet, omdat ik zelf vorige week mezelf nog helemaal gek aan het maken was. Maar ik denk dat het voor jou én voor je liefdesleven positief uitwerkt als je wat rustiger bent. Die stress kun je ook, al dan niet gemerkt, laten doorschemeren naar de man in kwestie, wat meestal niet echt in je voordeel werkt.

In dit concrete geval lees ik trouwens niet dat hij absoluut geen interesse heeft, maar dat hij alleen niet meteen hotel de botel is. Dat is prima, toch? Natuurlijk lees je liever dat hij ook enorm onder de indruk is van jou, maar dit is niet per se negatief nieuws. Blijf inderdaad dit casual gesprek gaande houden, en uiteindelijk kun je hem best vragen om eens een drankje te doen, maar doe het slow and steady. Ook (vooral) voor je eigen gemoedsrust.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Sep 2013 18:48

Re: Datetopic

SG, topwijf! Zie ik jou zaterdag? Let's get drunk! :P Later meer, ga me nu ff fijn afreageren op de sportschool :yes:
❤ 7 juni 2018
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 30 Sep 2013 18:50

Re: Datetopic

You bet! :D Sport ze!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Sep 2013 18:52

Re: Datetopic

Jeej SG!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Sep 2013 21:02

Re: Datetopic

:cheering:

Zo, ik heb me heerlijk afgereageerd bij body combat en net bij terugkomst had ik alweer een bericht van de man, en het bericht is ook nog eens twee keer zo lang als dat van mij :D Note to self: stay cool & relax!
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Sep 2013 21:16

Re: Datetopic

Goed van je Bliss! Ben trots op je :thumbup:
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2084

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 30 Sep 2013 22:37

Re: Datetopic

Ik denk ook dat je gewoon even geduld moet hebben Bliss. Hij gooit iig niet de deur dicht, dan zou hij niet meer reageren. Maar ook eens met SG dat je moet proberen niet te hard te hopen. Al weet ik hoe lastig dat kan zijn....
<<

Anoniem 53

Bericht 01 Okt 2013 07:40

Re: Datetopic

SG jij bent echt een topper in dit topic! Anders denk ik ook wel, maar hier van je me echt op!

Bliss, goed bezig!

Ik had toen ik net wakker werd ineens een bericht van een man waar ik een tijdje terug mee gescharreld heb. Is toen stuk gelopen, allebei onze eigen weg gegaan, hij tijdje een vriendin gehad en nu heb ik dus weer een bericht van hem. Volop interesse, hoe het nu gaat, wat ik nu doe, of ik inmiddels al een huisje heb enz. Ook wat info van zijn kant, gewoon een leuk en gezellig bericht. En ergens voor mij ook wel vleiend omdat ik het gewoon een hele leuke man vind. Ik weet alleen niet zo goed wat ik ermee moet. Heb nog niet gereageerd, moet zo weg en het was een lang bericht, misschien vanavond en dan kijken wat eruit komt. Ik weet het niet..
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 01 Okt 2013 11:18

Re: Datetopic

Auxo, dus hij is nu net vrijgezel en stuurt jou een berichtje... :suspect:
<<

Anoniem 53

Bericht 01 Okt 2013 17:36

Re: Datetopic

Hij is vrijgezel, of dat net is of al een tijd(je) dat weet ik niet.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 01 Okt 2013 17:48

Re: Datetopic

Dat zou voor mij echt wel uitmaken hoe mijn contact met hem zal zijn zeg maar.

Hoe is het contact nu?
<<

Anoniem 53

Bericht 01 Okt 2013 17:50

Re: Datetopic

Heb net pas iets terug gestuurd. Of bedoel je tot voor dit bericht?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 01 Okt 2013 17:54

Re: Datetopic

Bedoel vooral wat voor intentie in zijn bericht was nu weer. Als in: stuurt hij heel leuk: hi Auxo, ik ben vrijgezel :P
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers