Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grote stroomstoring Noord Nederland

<<

Anoniem119

Bericht 27 Mrt 2015 11:30

Grote stroomstoring Noord Nederland

Mensen die er last van hebben?

http://nos.nl/artikel/2027130-grote-del ... troom.html

Let op als je met de trein gaat vandaag!
<<

Anoniem167

Bericht 27 Mrt 2015 11:31

Re: Grote stroomstoring Noord Nederland

Wij niet; maar m'n schoonouders in de kop van noord Holland wel & m'n zusje op haar werk ook, al hebben zij nood stroom op dit moment.
<<

Anoniem123

Bericht 27 Mrt 2015 12:42

Re: Grote stroomstoring Noord Nederland

yup, wij hadden er last van. Woon ook in de kop van noord holland.

Had er niet zo heel veel last van. Alleen met de fles maken even wat water opgewarmd op het vuur.

Maar werd wel koud en met kleine kinderen in huis vond ik dat nog het meest vervelendste
<<

Guusje

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 03:33

Bericht 27 Mrt 2015 13:36

Re: Grote stroomstoring Noord Nederland

Hier ook last van gehad.. Ook geen mobiel netwerk..
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 27 Mrt 2015 13:37

Re: Grote stroomstoring Noord Nederland

Mijn huis heeft er last van gehad, maar ik zit op mijn werk en daar was er niks aan de hand :)

♥♥
<<

Anoniem132

Bericht 27 Mrt 2015 13:38

Re: Grote stroomstoring Noord Nederland

In noord Nederland was geen stroomstoring hoor :wink:
Laatst gewijzigd door Anoniem132 op 27 Mrt 2015 13:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Mrt 2015 13:39

Re: Grote stroomstoring Noord Nederland

Er staat Noord Nederland, maar het is dus noord Holland, verwarrend!
08/2018
05/2021
<<

Anoniem123

Bericht 27 Mrt 2015 13:41

Re: Grote stroomstoring Noord Nederland

en (een deel?) flevoland ook.
<<

Anoniem119

Bericht 27 Mrt 2015 14:57

Re: Grote stroomstoring Noord Nederland

Jill schreef:In noord Nederland was geen stroomstoring hoor :wink:

Ho sorry, t was even snel geplaats.

Wij hebben mega drukte op m'n werk door alle annuleringen van vluchten. Hoe het thuis is weet ik niet maar hier is t druk met de gevolgen van de storing, ik ben kapot.
<<

Anoniem114

Bericht 27 Mrt 2015 14:58

Re: Grote stroomstoring Noord Nederland

Yep, wij hadden op 't hele terrein van de Bazaar ook niks. Best lastig en ff schrikken, want we hebben te maken met honderden huurders die opeens vragen komen stellen!

Moest dan ook gelijk rondje doen om iedereen gerust te stellen kwam toen langs de openbare weg; alle stoplichten uit. Zó'n maf gezicht, beetje freaky ook.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 27 Mrt 2015 15:36

Re: Grote stroomstoring Noord Nederland

Jep, in IJmuiden waar ik werk was ook geen stroom. Thuis was de stroom er ook af begreep ik. Straks maar eens kijken hoe de koelkast en vriezer erbij staan.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 27 Mrt 2015 21:04

Re: Grote stroomstoring Noord Nederland

Nou he! Mijn hart zat ergens boven in mijn keel. Ik was op de bovenste verdieping van de Primark, zonder ramen en opeens was het donker en rende er wat personeel rond met emergency door de walke talkies of wat dat ook voor dingen zijn. Dan schrik je wel ff flink! Ik was ook echt nog maar net de lift uit, godzijdank.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 27 Mrt 2015 22:26

Re: Grote stroomstoring Noord Nederland

En nog steeds chaos op het spoor, terwijl het toch alweer een flinke tijd voorbij is...
<<

Anoniem315

Bericht 27 Mrt 2015 22:51

Re: Grote stroomstoring Noord Nederland

Lijkt me een gekke gewaarwording. Hier in het noordoostenmiddenwhatever gelukkig geen last van gehad.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Izzie