Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Miki onderzoek

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 27 Mrt 2015 00:14

Miki onderzoek

Zijn er meer mensen die hier info over hebben gekregen? Het is een onderzoek dat gedaan word waarbij ze gaan kijken wat de invloed van vaccineren tegen kinkhoest tijdens de zwangerschap is. Mijn vriend is voor mee doen, ik twijfel.
2015 💙
<<

Anoniem127

Bericht 27 Mrt 2015 00:17

Re: Miki onderzoek

Mhm, nooit van gehoord maar ik zou absoluut niet mee willen doen aan een of ander medisch experiment tijdens mijn zwangerschap.
<<

Anoniem234

Bericht 27 Mrt 2015 01:09

Re: Miki onderzoek

Twellie schreef:Mhm, nooit van gehoord maar ik zou absoluut niet mee willen doen aan een of ander medisch experiment tijdens mijn zwangerschap.


Mee eens. Lijkt me echt helemaal niks.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 27 Mrt 2015 07:23

Re: Miki onderzoek

Puggle schreef:
Twellie schreef:Mhm, nooit van gehoord maar ik zou absoluut niet mee willen doen aan een of ander medisch experiment tijdens mijn zwangerschap.


Mee eens. Lijkt me echt helemaal niks.


+1
10-08-2017 ♥
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 27 Mrt 2015 08:36

Re: Miki onderzoek

Ik zou ook absoluut niet mee willen doen.
<<

Isa

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 269

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:42

Bericht 27 Mrt 2015 09:38

Re: Miki onderzoek

Ik zou hier ook echt niet aan meedoen
Afbeelding
Afbeelding[/url]
<<

Patsy

Bericht 27 Mrt 2015 09:58

Re: Miki onderzoek

Ik zou dat ook absoluut niet doen.
<<

Anoniem162

Bericht 27 Mrt 2015 10:08

Re: Miki onderzoek

Nee ik zou niet tijdens mijn zwangerschap gevaccineerd willen worden als experiment
<<

Anoniem216

Bericht 27 Mrt 2015 11:03

Re: Miki onderzoek

Ik zou niet tijdens de zwangerschap gevaccineerd willen worden.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Mrt 2015 11:08

Re: Miki onderzoek

Maar is het dan een onderzoek naar de schadelijke effecten van zo'n inenting? Ik denk eerder naar een eventueel beschermend effect van zo'n inenting, dus dat de ongeboren baby al bij de geboorte beschermd is tegen kinkhoest in plaats van pas na een week of vijf/zes, aangezien kinkhoest erg gevaarlijk is voor jonge baby's. Ik denk dus dat het geen tot weinig effect heeft óf een beschermend effect, ik denk niet dat ze gaan 'uitproberen' of het schadelijk is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

anoniem213

Bericht 27 Mrt 2015 11:38

Re: Miki onderzoek

Susan schreef:Maar is het dan een onderzoek naar de schadelijke effecten van zo'n inenting? Ik denk eerder naar een eventueel beschermend effect van zo'n inenting, dus dat de ongeboren baby al bij de geboorte beschermd is tegen kinkhoest in plaats van pas na een week of vijf/zes, aangezien kinkhoest erg gevaarlijk is voor jonge baby's. Ik denk dus dat het geen tot weinig effect heeft óf een beschermend effect, ik denk niet dat ze gaan 'uitproberen' of het schadelijk is.

Dit inderdaad. Ik zou dat denk ik wel doen.

http://www.rivm.nl/dsresource?objectid= ... ne&ns_nc=1
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 27 Mrt 2015 12:12

Re: Miki onderzoek

Hier in België worden al veel vrouwen (en hun partner) tijdens de zwangerschap gevaccineerd tegen kinkhoest. Dat was nog niet zo toen ik zwanger was (2012) maar sinds een jaar ongeveer wordt dat hier wel gedaan.

Is dat in Nederland overigens ook, dat zowel man als vrouw vlak na de bevalling een vaccinatie tegen kinkhoest krijgen? Dat was hier tot een jaar terug wel, maar nu wordt dat dus al tijdens de zwangerschap gedaan.

Overigens ben ik het wel met June/Susan eens. Ik zou het ook wel doen, zeker als je de link van June doorleest. Het onderzoek gaat om het effect van zo'n inenting, niet om de schadelijke effecten ervan.
2012 & 2016
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 27 Mrt 2015 13:56

Re: Miki onderzoek

Sluit me aan bij de meeste en zou er ook niet aan mee doen.
Trots op mijn stoere ventje!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers