Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dandelion is bevallen

<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 16:28

Bericht 23 Mrt 2015 11:39

Re: Dandelion is bevallen

Gefeliciteerd!
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 23 Mrt 2015 15:27

Re: Dandelion is bevallen

Gefeliciteerd! Veel geluk!
2014 2016
<<

Anoniem162

Bericht 23 Mrt 2015 15:32

Re: Dandelion is bevallen

Gefeliciteerd!
<<

Anoniem144

Bericht 23 Mrt 2015 15:38

Re: Dandelion is bevallen

Gefeliciteerd! veel geluk!
<<

Anoniem148

Bericht 23 Mrt 2015 20:42

Re: Dandelion is bevallen

Bedankt allemaal.
Even kort een berichtje want we liggen weer in het ziekenhuis. Onze kleine man houdt zijn temperatuur niet hoog. 3 lagen dekbed en 2 Kruiken in bed en een temperatuur van 35.4
Dus ben emotioneel gesloopt. Een gesleepte dag!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Mrt 2015 21:26

Re: Dandelion is bevallen

Gefeliciteerd!

Hopelijk kan hij zijn temperatuur snel goed vast houden en mogen jullie snel naar huis!
2014 2016
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 23 Mrt 2015 21:38

Re: Dandelion is bevallen

Gefeliciteerd! Hopelijk mogen jullie snel naar huis.
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 23 Mrt 2015 21:45

Re: Dandelion is bevallen

Wat vervelend dat jullie weer in het zh zijn! Hopelijk gaat het snel beter met zijn temperatuur en kunnen jullie lekker genieten thuis!
2010 2012 2015 2017
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 23 Mrt 2015 22:36

Re: Dandelion is bevallen

Gefeliciteerd! Heel veel geluk! Hopelijk mogen jullie snel naar huis.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 23 Mrt 2015 22:45

Re: Dandelion is bevallen

Hopelijk kan hij snel weer zijn temperatuur zelf goed houden en mogen jullie weer snel naar huis!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem148

Bericht 24 Mrt 2015 02:17

Re: Dandelion is bevallen

Ze denken dat hij te weinig voeding binnen kreeg dus wordt nu bij gevoed. Dat drinkt hij ook nog goed op dus dat zal dan kloppen.
Ik ben echt gesloopt nu. Slaap nu slecht en heb mijn slaap nodig! Emotioneel gezien heb ik het ook heel moeilijk gehad. Huil nu echt meteen terwijl ik weet dat het nu niets ernstigs is want bloed onderzoek was goed. Was gewoon spanning in combinatie met vermoeidheid.
Waarschijnlijk mogen we morgen naar huis als het zo Door gaat. Moet hij alleen niet geler gaan zien want dan moet hij onder de lamp.
Door te weinig voeding had hij te weinig brandstof. Was gelukkig nog niet heel veel afgevallen dus we zijn er op tijd bij.

Heb net gesproken met de verpleging en hoor dat er wat fouten gemaakt zijn Door de kraamhulp thuis en de verloskundige thuis. Verkeerde adviezen bv. Zo leggen ze de kruiken onder het dekbed terwijl dat niet mag, moet echt tussen de dekens. Zo zijn er meer punten die aan het ligt zijn gekomen. Ik bespreek dit morgen met mijn man en vraag of hij dat met hun wilbespreken, ik kan dat nu niet.
Ze hebben mij hier ook een nacontrole gedaan bv en waar de kraamhulp op schreef dat het er prefect uit zag, zeggen ze hier dat mijn wond aan het ontsteken is. Moet nu dus antibiotica en iedere keer spoelen.
Ik laat mijn man dus morgen om een nieuwe Hulp vragen. Ik heb hier helaas geen vertrouwen meer in.

Zo en nu ga ik weer voeden. Fijn om even mijn verhaal kwijt te kunnen. Wil mijn man ook niet te bezorgd maken net als familie.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 24 Mrt 2015 04:36

Re: Dandelion is bevallen

Gefeliciteerd!
<<

Patsy

Bericht 24 Mrt 2015 09:53

Re: Dandelion is bevallen

Ach Dandelion, wat naar dat jullie in het ziekenhuis liggen. Hopelijk helpt de extra voeding met het zichzelf warm houden en wordt hij niet te geel. De tranen zijn niet raar hoor, er is ook zoveel gebeurd, en nu ook nog in het ziekenhuis liggen èn hormonen die door je lichaam gieren... Heel logisch, maar niet leuk.

Slecht van de kraamzorg zeg! Dat kan er ook nog wel bij. Raar dat ze de ontsteking niet zagen, ik zou ook om een andere kraamhulp vragen.

Sterkte meis!
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 26 Mrt 2015 17:54

Re: Dandelion is bevallen

Hoe gaat het nu met jullie Dandelion? Zijn jullie inmiddels weer samen thuis? En met de ontsteking?
<<

Anoniem148

Bericht 26 Mrt 2015 19:36

Re: Dandelion is bevallen

We zijn sinds gisteren weer thuis gelukkig! Nu bij slapen.
het gaat hier nu goed, ontsteking geneest goed en onze zoon houdt zich redelijk op temperatuur. Nog maar 36.9 maar beter dan laatst. Hij krijgt nu bijvoeding. Gisteravond waren we weer onzeker omdat zijn temperatuur nog wat zakte ondanks kruiken maar dat was vanmorgen niet meer aan de orde. Heb wel even een uur liggen huilen in bed van spanning en vermoeidheid en nu nog regelmatig wat tranen. Gelukkig troost mijn man mij goed en heb ik het idee dat het wel goed komt.
de nieuwe kraamhulp bevalt beter dus we kunnen nu echt genieten. Ben haar wel al moe, wil lekker met z'n 3en zijn ondanks de goede zorgen maar dat zal wel normaal zijn denk ik.
nog wel naar de kinderarts ivm een ruisje op zijn hart.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 26 Mrt 2015 20:27

Re: Dandelion is bevallen

Wat fijn dat jullie weer lekker met z'n drietjes thuis zijn! Die tranen zijn normaal hoor, laat ze maar lekker gaan! Fijn dat het echte genieten is begonnen.

Wel spannend dat jullie nog naar de kinderarts moeten! Ik hoop dat alles goed is.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers