Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat gaan jullie doen vandaag?

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 26 Mrt 2015 08:01

Wat gaan jullie doen vandaag?

Goedemorgen, wat gaan jullie doen vandaag?

Mijn dochter gaat zo eerst naar peuterdans.
Als we terug zijn gaan we met de hond wandelen.
Verder wat rommelen in huis, wasmachine aan, stogzuigen en dweilen...gewoon een lekker thuis dagje!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem321

Bericht 26 Mrt 2015 08:05

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Goedemorgen! Lekker relaxt Jezzie

Ik ga zo eerst ff wat in het huishouden doen en daarna ga ik even naar de stad. Kijken of ik leuke sneakers kan scoren!
<<

anoniem203

Bericht 26 Mrt 2015 08:38

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Ik heb net de oudste naar school gebracht en de jongste terug op bed gelegd. Die laat ik nog een uurtje slapen en dan ga ik de tegels halen voor onze nieuwe keuken. Verder heb ik nog wat huishoudelijke dingen te doen en als als ik vanmiddag de oudste weer uit school ga halen gaan we nog wat boodschappen halen. En verder heb ik geen plannen. Ik heb morgen een drukke dag op het werk dus ik doe het vandaag wat rustiger aan.
<<

Anoniem119

Bericht 26 Mrt 2015 08:52

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Ik ben om 4.30 opgestaan, sinds 7 uur aan het werk en heb net m'n eerste pauze. Ben om 15.30 vrij en ga dan thuis gauw schoonmaken en s avonds heb ik een kennismakingsgesprek bij een bruidspaar. Lekker druk dagje dus!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Mrt 2015 09:05

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Ik moet zo eerst even naar de huisarts, daarna ga ik met m'n vriend langs de bouwplaats en we gaan naar Loods 5. Verder ga ik vanmiddag een taart bakken en wat huishoudelijke dingen doen. Eigenlijk moet ik ook nog studeren, maar of ik daar nog aan toe kom...

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers