Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


najaar 2013 mama's!

<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:34

Bericht 30 Sep 2013 05:36

Re: najaar 2013 mama's!

Jawel ik ben er klaar voor, mijn spullen staan klaar en om 7:30 moeten we ons zelf melden op de kraamafdeling. Ik ben benieuwd.

Groetjes kwebbeltje
Afbeelding
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:10

Bericht 30 Sep 2013 06:18

Re: najaar 2013 mama's!

Succes kwebbeltje!!!
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:28

Bericht 30 Sep 2013 06:53

Re: najaar 2013 mama's!

Succes vandaag kwebbeltje. Hopelijk hebben jullie jullie kleine man snel vast.
augustus 2013
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 30 Sep 2013 07:41

Re: najaar 2013 mama's!

Al lees je het mss niet meer aangezien jullie al ih ziekenhuis zijn, maar veel succes Kwebbeltje! Hopelijk hebben jullie je kleintje snel in jullie armen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 30 Sep 2013 07:53

Re: najaar 2013 mama's!

Kwebbeltje: Heeeeeel veel succes vandaag!!

Nillis: Wat een mooie fotos! Heerlijk dat je zoveel energie hebt en nog lekker veel kan!

Tummy: Weet je al wanneer je ingeleid gaat worden deze week? En vervelend elke keer minder leven voelen

All: Wij hebben er gisteren ook weer twee uurtjes ziekenhuis op zitten. Ik had de baby gistermiddag om een uur of 4 nog maar 3 keer gevoeld, terwijl ik haar normaal gesproken minstens 3 keer in een uur voel. En alle 3 de keren ook maar heel zachtjes. Verloskundige uiteindelijk toch maar gebeld (ik twijfel altijd zo lang, voel me dan zo'n aansteller) die heeft nog even gecontroleerd, was in principe al goed maar ze heeft ons voor de zekerheid toch nog naar het ziekenhuis gestuurd voor een hartfilmpje. En ja hoor, op het moment dat die dingen op mijn buik worden geplaatst en de banden worden aangesnoerd gaat ze toch los! Ze is dat half uur aan de monitor niet meer stil gaan liggen. Alles was goed, maar moesten nog best een tijd op de arts wachten voor we weer naar huis mochten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:49

Bericht 30 Sep 2013 08:12

Re: najaar 2013 mama's!

@ aardbei, beter een keer teveel naar het ziekenhuis. Fijn dat alles goed was. Ja vind het ook lekker dat ik nu wel weer energie heb.

@ Kwebbeltje, veel succes hopelijk hebben jullie de kleine snel in de armen.

@ all, hier weinig nieuws. Gisteren nog naar het familiefeest geweest, was leuk, maar was wel echt moe nadien. Lag om 22 uur in bed en toen kon ik maar niet slapen. T heeft vanmorgen heerlijk tot 8 uur geslapen, dus nu weer lekker uitgerust. Hopelijk begint de bevalling nu snel. Zo meteen komt een collega van mij op de koffie. Vind ik wel gezellig. Verder weinig nieuws.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:34

Bericht 30 Sep 2013 08:43

Re: najaar 2013 mama's!

Ladies even een berichtje vanuit het ziekenhuis vliezen zijn gebroken en het infuus is gezet
Afbeelding
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 30 Sep 2013 08:48

Re: najaar 2013 mama's!

Spannend! Heel veel succes meid!!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:10

Bericht 30 Sep 2013 09:00

Re: najaar 2013 mama's!

Dolphinne: wat fijn dat je w.s. 2 weken extra hebt!!!

Filoria: Fijn dat je eindelijk je kraampakket hebt.

Kwebbeltje: Ja krijg nu nog 3 groeiecho's. Fijn dat je al aan het infuus ligt!! Ben benieuwd wanneer het komt!!!

Aardbei: Ik ben nieuwsgierig naar alle namen maar niet bang ofzo dat ik hem tegenkomt. Wel weer even schrikken gisteren. Gelukkig is allles goed!!

Nillis: Lekker actief bezig geweest het weekend. Fijn dat je je zo goed voelt!

Exo: Minder dat je nog steeds harde buiken hebt!! let je er wel op!!

Hier vrijdag en zaterdag teveel gelopen. Moest dit bekopen met een pijnlijke onderbuik, liezen en bekken. Gisteren dus een rustig dagje gehad.
Verder is het hier rustig aandoen en lekker genieten van de kids.
Nu even de VK bellen want ben een afspraak vergeten vorige week!!
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Sazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 155

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:48

Bericht 30 Sep 2013 09:15

Re: najaar 2013 mama's!

Kwebbel, succes!

Ik ga zo vk even bellen. . Heb het idee dat ik vruchtwater verlies.
Afbeelding
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 30 Sep 2013 09:22

Re: najaar 2013 mama's!

Owww wat spannend weer hier!

Succes Kwebbel! En ik hoop dat het vruchtwater is Sazzle!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 30 Sep 2013 09:29

Re: najaar 2013 mama's!

-dubbel-
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem33

Bericht 30 Sep 2013 09:33

Re: najaar 2013 mama's!

Sazzle schreef:Kwebbel, succes!

Ik ga zo vk even bellen. . Heb het idee dat ik vruchtwater verlies.


Spannend Sazzle! De tip die ze vaak geven is op je handpalm blazen. Het schijnt dat als je dan wat verliest je vliezen gebroken zijn.


@Kwebbel, succes meid! Hopelijk heb je snel de kleine vast!
<<

Sazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 155

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:48

Bericht 30 Sep 2013 11:11

Re: najaar 2013 mama's!

Ik moet zo langskomen. Het is inderdaad 'nattig' van onder en verlies slijmdraden. Sorry voor de details ;) Het is geen plens water maar eigenlijk steeds een klein beetje. Ben benieuwd! Vandaag is de uitgerekende datum en ook nog eens mijn verjaardag!
Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 30 Sep 2013 11:22

Re: najaar 2013 mama's!

Spannend Sazzle! Dat zou wel een heel mooi verjaardagscadeau zijn.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een bijzondere dag krijgt.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 30 Sep 2013 11:51

Re: najaar 2013 mama's!

@ Allemaal:
Vandaag een groei echo gehad en de baby ligt inmiddels met het hoofdje naar beneden, daar ben ik dus erg blij mee. De baby is vaak heel druk en schopt veel. Doordat ze gedraaid is komen die schopjes nu vaak tegen mijn ribben aan en dat doet soms toch wel pijn. Herkenbaar?
Qua groei nog steeds aan de kleine kant en ze is minder gegroeid dan de bedoeling is. Morgen overleg met de VK en dan horen we of we onder controle moeten in het ziekenhuis. Zelf denken we dat de baby gewoon klein is en we maken ons gelukkig geen zorgen.
Gister eindelijk de box besteld en een wipper. Vrijdag wordt alles bezorgd (ook de kinderwagen) dus kijk er naar uit :). Mijn verlof is nu ook in gegaan, heerlijk!

Suus, Gefeliciteerd met Emma (mooie naam).

Dolphine, Wat superfijn dat je man een nieuwe baan heeft! Hoe zijn zijn eerste werkdagen bevallen?
Relaxed zeg 2 weken extra verlof!

Sazzle, Spannend!!! Veel succes (en gefeliciteerd met je verjaardag, wat een mooi cadeau zal dat zijn als de baby vandaag geboren wordt).

Pomodori, Wat fijn dat het goed gaat met L. wat een mooi mannetje is het ook. Ik snap wel dat borstvoeding om doorzettingsvermogen vraagt (helemaal omdat je daarnaast ook nog een ontsteking hebt, gaat het daar al wat beter mee?)

Aardbei, Heerlijk he verlof! Fijn dat de baby goed is gaan liggen, dat zal vast een opluchting zijn. Haha het is toch wat, bel je eindelijk en dan gaat ie lekker spartelen (mijn vk vertelde al dat dat vaak voorkomt). In ieder geval ben je weer gerust gesteld en dat is ook belangrijk.

Filora, heb je naast dat je denk dat de baby komt, ook graag dat de baby 1a2 weekjes eerder komt of maakt je dat niet zoveel uit?

Nillis, dat lijkt me ook irritant zeg dat iedereen maar blijft appen (ondanks dat het natuurlijk goed bedoeld is). Was je bij de 1e ook overtijd? Ideaal trouwens dat je lekker veel energie hebt. Wonen jullie in de buurt van het bos trouwens? Dat lijkt me zo fijn om bos in de buurt te hebben. Leuk ook dat je wat foto's plaatst :)

Bruintje Beer, wat vervelend dat het lichamelijk zo rot gaat. Gelukkig dan maar dat het einde nu wel in zicht begint te komen.

Kwebbeltje Succes!! (al is de baby inmiddels al geboren, dan gefeliciteerd ;).

Fenix, Gefeliciteerd met jullie dochter! Het klinkt alsof de bevalling heel voorspoedig is gegaan, fijn!

Catgirl, Wat fijn dat M. het zo leuk vind met de baby. Meestal vallen baby's de eerste week toch wat af? (geen idee dit staat me bij). Fijn dat ze de 2e week wel groeide. Geniet lekker van jullie meidengezin.

Exo, De 32 weken grens was voor mij ook echt een mijlpaal, nog een paar daagjes en dan is het voor jou zover. Hopelijk nemen je harde buiken wat af.

Tummy, is er ook al een dag bekend waarop je wordt ingeleid? Hopelijk dat het inleiden toch niet nodig blijkt te zijn, maar snap ook echt wel dat je uitkijkt naar je baby (ik kan met mijn 34wk al haast niet meer wachten).
Make happy memories
<<

Anoniem272

Bericht 30 Sep 2013 12:20

Re: najaar 2013 mama's!

Kwebbeltje: spannend!! :thumbup: Succes vandaag!
Sazzle: oo dat zou bijzonder zijn zeg, als het vandaag nog lukt. Moet je wel opschieten :D
Valerie: heel goed dat je je geen zorgen maakt. Bij ons is het kindje juist groter, maarja: mijn man is 2 meter lang. Onze zoon is ook heel groot voor zijn leeftijd. Zijn jullie juist aan de kleine kant misschien?
Leuk dat je spulletjes eraan komen! Oja en ik hoop inderdaad dat de baby een weekje te vroeg komt. Dat komt me goed uit omdat mijn zoontje dan herfstvakantie heeft haha. Als ze nu nog maar even blijft zitten.
Bruintje Beer: gaat het nu weer beter? Het lijkt me best pittig om nog voor een peutertje te moeten zorgen met bekkenklachten.
Nillis: hoe zijn de nachten normaal gesproken bij jou? Lijkt me best lastig slapen met zo'n grote buik. Ik heb er nu al last van :( Je ziet er nog wel heel fit uit op de foto's!
Aardbei: verstandig hoor, dat je toch even aan de bel hebt getrokken. Was je man ook mee? Hoe lag de baby nu trouwens, met haar hoofdje naar beneden? En leuk dat je ook bezig bent met het afmaken van het kamertje. Foto's gaan we zeker delen dan!
Catgirl: wat fijn dat het zo goed gaat en dat je dochter een trotse zus is! Heb je foto's? :angel:
Exo: snap helemaal dat je blij bent dat je steeds verder komt in de zwangerschap. Met die harde buiken. Doen ze eigenlijk ook pijn? En doe je goed rustig aan nu?
Tummy: leuk om wat van jou te horen. Wanneer word je precies ingeleid? Hopelijk zet het voor die tijd vanzelf door.

Hier is de nesteldrang losgebarsten. Ik moet alles schoon hebben! Heel vervelend is dat de berkenboom in de tuin van de buren allemaal van die bruine fliemeltjes loslaat. Elke keer als we een deur of raam openzetten waaien die met honderden tegelijk naar binnen :nopompom: En dan wil ik ze ALLEMAAL weer weg hebben haha.

O en ik vind babykleertjes wassen echt superleuk om te doen. Zo schattig al dat spul
Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 30 Sep 2013 12:22

Re: najaar 2013 mama's!

Oh, spannend Kwebbeltje!
En Sazzle ook, gefeliciteerd met je verjaardag in elk geval!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 30 Sep 2013 14:10

Re: najaar 2013 mama's!

Sazzle en Kwebbeltje: succes!

Sazzle, gefeliciteerd met je verjaardag ook :hug:

Suus, hoe gaat het met jullie? Ben je al lekker thuis? En hoe maakt Emma het?

Filoria, heerlijk dat wassen :yes: De harde buiken doen geen pijn. Wel is het alsof een strakke band mijn hele lijf insnoert, dus aangenaam is het niet.

Valerie, zeker herkenbaar, al ben ik minder ver dan jij. Onze baby ligt vrijwel continue met de voeten naar boven en raakt mijn ribben ook steeds. Hierdoor moet ik echt op m'n houding letten. Ik heb sinds een week nu dat ik echt duidelijk vormen kan voelen en zien. Ik heb inmiddels duidelijk o.a. een voetzooltje waargenomen :heart: Fijn dat vrijdag je spulletjes komen! En heerlijk dat je verlof is begonnen! :thumbup:

Aardbei, dat was even schrikken zeg! Gelukkig is alles verder goed :hug:

Tummy, succes meid :hug:
<<

Sazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 155

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:48

Bericht 30 Sep 2013 14:31

Re: najaar 2013 mama's!

Bedankt voor de felicitaties! :)
Ik ben inmiddels weer thuis. Mijn vliezen zijn niet gebroken, waarschijnlijk was het véél waterige afscheiding. Verder wel een grote check-up gehad. Heb een uur aan de ctg gelegen (ze waren me een soort van vergeten..) en daarna ook nog inwendig onderzoek. Wat zéér onprettig was en ik begon ook te bloeden als een rund daar beneden. De gyn van vandaag zei dat ik waarschijnlijk met 41 weken ingeleid ga worden, mocht ze zelf niet komen. Morgen heb ik een afspraak staan met mijn eigen gyn, dus ben benieuwd wat hij daarover zal zeggen. Ik hoop het eigenlijk wel, dan weet ik verder ook waar ik aan toe ben, nu weet ik niks..

Kwebbel: Hoe is het met je?? Ben zo benieuwd!
Valerie: Lekker he, verlof! Leuk dat er van alles bezorgd gaat worden :)
Filoria: Leuk is dat he, al dat spul aan de lijn!
Afbeelding
<<

Anoniem33

Bericht 30 Sep 2013 14:53

Re: najaar 2013 mama's!

@sazzle, hoezo leiden ze met 41wkn in? Welke gyn had je nu?
Was er al ontsluiting?
<<

Sazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 155

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:48

Bericht 30 Sep 2013 15:36

Re: najaar 2013 mama's!

Pien schreef:@sazzle, hoezo leiden ze met 41wkn in? Welke gyn had je nu?
Was er al ontsluiting?


Uhm ben dr naam kwijt. Klein iets ouder vrouwtje met bruin half lang haar. Omdat ik zwangerschapsuiker heb hadden ze het over inleiden met 41wk. Ik moet afwachten wat dr.R daarover zegt morgen. Er was ook geen ontsluiting, het was wel iets aan het verweken.
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 30 Sep 2013 15:40

Re: najaar 2013 mama's!

Sazzle, jammer dat het nog niet spontaan begonnen is. Maar fijn in elk geval dat je volgende week ingeleid wordt. En het lijkt me toch ook wel leuker om niet op je verjaardag te hoeven bevallen en op dezelfde dag jarig te zijn als je kind.

Mijn uitgerekende datum (30 november) is een week voor m'n verjaardag (6 december) en ik hoop toch zo dat onze baby zich eerder aandient!
<<

Anoniem33

Bericht 30 Sep 2013 15:47

Re: najaar 2013 mama's!

Dat ze je zo lang met zwangerschapsuiker door laten lopen. Vriendin van me mij werd bij 38wkn al ingeleid!

Vergeet je overigens helemaal te feliciteren! Succes morgen bij de gyn.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 30 Sep 2013 16:44

Re: najaar 2013 mama's!

Sazzle schreef:
Pien schreef:@sazzle, hoezo leiden ze met 41wkn in? Welke gyn had je nu?
Was er al ontsluiting?


Uhm ben dr naam kwijt. Klein iets ouder vrouwtje met bruin half lang haar. Omdat ik zwangerschapsuiker heb hadden ze het over inleiden met 41wk. Ik moet afwachten wat dr.R daarover zegt morgen. Er was ook geen ontsluiting, het was wel iets aan het verweken.


Denk dat je dokter V. bedoelt. Zij was mijn vaste gynaecoloog. Vond haar altijd erg prettig. Niet zo stijf en officieel.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ster