Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


hoevaak sport jij

<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 09 Mrt 2015 15:52

Re: hoevaak sport jij

Ik probeer altijd 2 keer per week naar de sportschool te gaan. Over een paar weekjes ga ik weer op zondagochtend hardlopen.
<<

Anoniem211

Bericht 09 Mrt 2015 17:59

Re: hoevaak sport jij

Niet. Ik heb 3 kinderen, dus ik krijg mijn beweging wel zeg maar :banaan:

Ik werk vrij veel en daarnaast mijn kinderen. Als ik thuis ben heb ik echt geen puf en zin meer om mezelf naar de sportschool ofzo te zeulen. Vaak studeer ik in de avond ook nog. Ik maak me er ook niet druk om, vind het wel prima zo.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Mrt 2015 18:16

Re: hoevaak sport jij

3kids is inderdaad genoeg sport:-)
Zoon *
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:59

Bericht 09 Mrt 2015 18:59

Re: hoevaak sport jij

Ik sport gemiddeld zo'n 2x per week. Maar het kan ook wel eens 1x of juist 3x per week zijn.
Ik doe aan bootcamp, dus altijd lekker buiten sporten!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 09 Mrt 2015 19:25

Re: hoevaak sport jij

Ik sport op vrijdag niet, de andere dagen wel.
Ik zwem 3x per week, loop 3 a 4 x per week hard en fiets 3 a 4 keer per week op een racefiets, ik ga 1 x per week naar de sportschool om aan mijn rompspieren te werken en 1 keer per week doe ik thuis oefeningen daarvoor.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 09 Mrt 2015 19:28

Re: hoevaak sport jij

Meestal 2 keer per week.
<<

Anoniem127

Bericht 09 Mrt 2015 20:56

Re: hoevaak sport jij

Nooit.
<<

Anoniem273

Bericht 09 Mrt 2015 22:11

Re: hoevaak sport jij

Ik doe ongeveer 3x per week een workout via de iPad. Ik wil het liefst elke werkdag voor m'n werk aan zo'n workout doen dus dat is m'n doel de komende week :)
<<

Anoniem123

Bericht 09 Mrt 2015 22:16

Re: hoevaak sport jij

Ik wandel 3 keer per week minimaal 5/6 km per keer.
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 09 Mrt 2015 22:24

Re: hoevaak sport jij

Ik fiets iedere dag in een flink tempo naar mijn werk en weer naar huis (gem 8 km in 20 min). Daarnaast sport ik 2 tot 3 keer in de week in de sportschool. Hier doe ik mee aan de groepslessen. Net terug van uurtje powermix en woensdag lesje brn (die is heftig!). Doe ook wel eens bodypump.
Nu het weer wat langer licht wordt wil ik ook het hardlopen weer gaan oppakken.
<<

Anoniem186

Bericht 09 Mrt 2015 23:12

Re: hoevaak sport jij

Maple schreef:Oh, ik zie Babyboy het trouwens hebben over springtouwen: dat vind ik zo leuk om te doen, maar ik vrees dat mijn onderburen dat totaal echt geen succes vinden.


Maple, dat kan je dan toch ook gewoon buiten doen?
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 10 Mrt 2015 10:51

Re: hoevaak sport jij

Niet, nooit gedaan ook. Heb alleen op zwemles gezeten, telt dat ook? ;)
Mocht ik echt graag willen dan heb ik nog skates, rolschaatsen en een springtouw in de kast liggen maar die komen er tot nu toe weinig uit.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 10 Mrt 2015 11:33

Re: hoevaak sport jij

Ik turn een uurtje in de week. Ik vind dat zo leuk om te doen, het liefste turn ik meer uren, maar dat is niet mogelijk helaas.
Verder doe ik 1 keer per week nog een thuis work-out en het liefste wil ik die 2 of 3 keer doen, maar laatste 4,5 week ben ik aan het kwakkelen met een blessure, dus word het hem niet.
Wel wandel ik met de hond, gemiddeld 1 tot 1,5 uur per dag.
<<

Anoniem321

Bericht 10 Mrt 2015 11:42

Re: hoevaak sport jij

Ik sport 3 x per week. 2 x hardlopen en 1 x groepsles in de sportschool.
Als het straks weer wat langer licht is, kan ik er 's avonds ook op uit met de racefiets, dan zal het gemiddeld 5 x per week sporten worden.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 24 Mrt 2015 01:57

Re: hoevaak sport jij

Jans schreef:
Maple schreef:Oh, ik zie Babyboy het trouwens hebben over springtouwen: dat vind ik zo leuk om te doen, maar ik vrees dat mijn onderburen dat totaal echt geen succes vinden.


Maple, dat kan je dan toch ook gewoon buiten doen?


Denk niet dat ze op straat gaat staan spring touwen (op dr balkon zal het niet gaan)
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 24 Mrt 2015 02:01

Re: hoevaak sport jij

Ben hoelahoepen niet tegen gekomen in de reacties.
(Heb er dan zelf geen) maar het is als tip
<<

Mila

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 108

Geregistreerd: 07 Okt 2013 13:43

Bericht 24 Mrt 2015 11:19

Re: hoevaak sport jij

Momenteel 6x per week.
Ik doe nu voor de tweede keer Insanity.
Heb het programma hiervoor al afgerond, de volle 2 maanden. Maar daarna dacht ik ''Okay, wat nu?'' Want het werkt zo verslavend dat het niet fijn voelde om daarna bijna niets meer te doen, en gewoon fitnessen gaf lang niet zo'n voldaan gevoel als na een insanity training.
Alleen al de warm-up van Insanity is een hele workout op zich. Ik vind het wel zwaar, maar het voelt (achteraf) zo fijn!
En het is ook erg fijn dat ik het gewoon thuis kan doen, terwijl de oudste op school zit en de jongste zijn middagdutje doet.
Maar nóg fijner is natuurlijk dat het ook echt werkt! En hoe, haha, echt niet normaal.
Van tevoren was ik er nogal sceptisch over, omdat je het via TellSell kunt kopen. Maar ze hebben echt goede training programma's van Beachbody. En Shaun T. (de trainer) sleept je er echt doorheen, vind ik.
Voor mij werkt dit echt goed iig, dus ik blijf dit lekker doen. :)
B. 2009
A. 2013


Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 24 Mrt 2015 11:59

Re: hoevaak sport jij

Momenteel ook zes keer per week: een dag lage intensiviteit cardio op de sportschool (ongeveer 60-70 min crosstrainer), dan een dag het programma van Kayla Itsiness, en dan nog een dag waarop ik ga trainen om weer te gaan hardlopen. Max half uurtje. En dan een dag rust. En dan weer opnieuw.

In september doe ik namelijk mee met de strong sister run, dus ik moet wel ;-)
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 24 Mrt 2015 13:41

Re: hoevaak sport jij

Ik sport 2x per week, op de andere dagen probeer ik thuis nog wat oefeningen te doen
<<

Anoniem280

Bericht 24 Mrt 2015 13:50

Re: hoevaak sport jij

Ik sport niet, ben geen sporter en ben momenteel druk met mijn meiden en thuis.
Volgende maand druk met werken weer en verhuizen.
Heb wel steeds gezegd dat ik misschien een boxzak in de garage wil of springtouwen.
<<

Anoniem258

Bericht 24 Mrt 2015 15:47

Re: hoevaak sport jij

2x per week. Cardio en krachttraining. Ga op mijn vrije dagen 's morgens meteen nadat ik de oudste 2 naar school heb gebracht. De jongste 2 gaan mee, kinderoppas tot 10.30 dus ideaal. Anders komt het er hier ook niet van.
<<

Anoniem186

Bericht 24 Mrt 2015 15:50

Re: hoevaak sport jij

expressob schreef:
Jans schreef:
Maple schreef:Oh, ik zie Babyboy het trouwens hebben over springtouwen: dat vind ik zo leuk om te doen, maar ik vrees dat mijn onderburen dat totaal echt geen succes vinden.


Maple, dat kan je dan toch ook gewoon buiten doen?


Denk niet dat ze op straat gaat staan spring touwen (op dr balkon zal het niet gaan)


Waarom zou je dat niet gewoon op straat kunnen doen? Haha misschien ben ik raar hoor, maar ik zou daar geen moeite mee hebben.
<<

jenjoeny

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 13 Apr 2014 20:12

Bericht 25 Mrt 2015 11:31

Re: hoevaak sport jij

Ik sport maar 1 keer per week. Gelukkig heb ik wel werk waarbij ik veel beweeg en thuis ben ik ook altijd wel druk bezig met 3 kinderen. Toch zou ik er nog wel wat bij willen doen, dus heb ik vanmorgen zo'n les voor de tv gedaan.
Lekker bewogen, maar niet iets wat ik heel vaak ga doen. Kennen jullie leuke workouts op internet?
Dit was echt zo'n amerikaanse vrouw in strak pakje en met foute muziek erbij. Zijn er ook nederlandse workouts waarbij je lekker beweegt op wat leukere muziek?
<<

Anoniem291

Bericht 25 Mrt 2015 23:29

Re: hoevaak sport jij

Ik deed 2 keer per week aan bootcampen en 2 keer per week hardlopen, maar ik heb een scheenbeenvliesontsteking aan beide benen dus dat gaat niet meer voorlopig. Ik bootcamp nog 1 keer per week, maar mis het wel dus hopelijk gaat het snel beter en kan ik weer gaan opbouwen.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers